HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 1.

Datum: 2011-12-11 Tid: 22:58:24 Kategori: novell

Jag vaknade upp på morgonen av att väckarklockan ringde klockan 7. Sängen var alldeles varm och fuktig. Jag var fortfarande sömnig men bestämde mig för att gå upp, även fast det var början på sommarlovet. Jag sträckte på mig och gick in till badrummet och tvättade ansiktet & borstade tänderna. Sen klädde jag på mig en enkel hoodie och ett par jeans. Jag hörde mamma som ropade på mig.
- Vanessa! Kom ner, jag har gjort frukost!
- Ja, jag kommer!
Jag stack ner till köket och satte mig, jag tog ett bröd och la lite smör och ost på.
- Sov du bra eller? Du ser sömnigare ut än vad du verkar? sa mamma.
- Jag somnade vid 3, så har bara sovit i 4 timmar.. Svarade jag.
Jag gick och hällde upp ett glas mjölk. Hade tänkt att träffa Ashley senare, ska messa henne.
-Heej Ashley! Lust och träffas senare eller? ;)
-Sure! Jag ringer!
-Okej, då ses vi.

Jag gick upp till mitt rum igen och fixade mig snabbt, hade tänkt att ta en promenad i stan innan jag träffar Ashley.
Jag borstade håret, och sminkade mig lite lätt, maskara och rouge bara.
Sen tog jag på mig jackan och bootsen och gick.
Jag gick in i Victoria's Secret affären och köpte en parfym och en t-shirt. Det var några paparazzis utanför. Jag kunde nästan aldrig gå ut i lugn och ro utan massor av paparazzis. Fick massor av blixtrar i ansiktet, så kunde knappt se efter det. Efter 1 timma i stan gick jag hem, jag såg att Ashley hade messat mig.
-Jag är klar. är du?
-Jadå, vi möts som vanligt.

Jag lämnade mina saker och ropade sen till mamma att jag skulle ut och träffa en kompis.
Jag mötte henne en bit vid stranden.
- Hej Vanessa!
- Hej hjärtat.

Vi kramade varandra och sen drog vi till ett café och fikade. Vi båda beställde en latte och en bulle. Vi pratade om Nathan, som alltså är min kille. Vi blev tillsammans i vintras, så vi har varit ihop i ungefär ett halvår nu. Jag är lycklig med honom. Men jag tror alltid att han stöter på andra tjejer, varför vet jag inte, jag är bara orolig för det. Jag satt och rörde om min latte med skeden medans Ashley pratade om planerna för sommaren.
- Jag har funderat på om vi inte kan åka till Hawaii typ nästa månad?
- Verkar vara en bra idé, beror på om mamma låter mig också, och hur jag gör med Nathan.. svarade jag.
- Du träffar ju Nathan hela tiden nästan, ha lite tid med dina tjejkompisar också! Hur ofta åker man till Hawaii?
- Ska snacka med honom. Svarade jag.
- Bra, jag snackade med Ella och Shantall, de skulle följa med ifall det blir något.
- Aa, okej, då vet jag! Sa jag med ett leénde på läpparna.
Senare gick vi till stranden och bara pratade om saker & ting. Vi kollade på alla som badade och solade.
- Hur går det med Jonas? Frågade jag.
- De går la bra, han är underbar! Han bjöd mig på middag förra veckan. Svarade Ashley med ett stort smile!
- Jaså! vad gulligt! Sa jag och flinade.
Efter ett tag sa vi hejdå och jag gick hem, klockan är bara 11.. Jag mötte ju henne ändå vid 9.
Jag messade Nathan.
- Hej älskling, måste TTY i veckan.

Det hade gått 5 minuter, då hörde jag att det pep i telefonen, jag tog upp min Iphone och Nathan hade svarat.
- Okej, är det något allvarligt?

- Nejdå, jag berättar imon eller nåt.

- Okej babe, vi ses later (L).

Jag la undan mobilen på sminkbordet och slängde mig i sängen. Jag somnade efter ett tag..

så nu är första delen uppe! hoppas den blev bra. Det är bara jag som bloggar här, och kommer nog bli bra uppdatering!
Om jag ska ändra nåt, så e det BARA att kommentera!
Glöm inte att kommentera mycket, följ, sprid!

Kram ~Nora~



     Postat av: Habiba

jättebra! :)



       Datum: 2011-12-11 Tid: 23:09:27

     Postat av: Anna

Tyckte den var bra, men jag tycker du ska använda mer beskrivningar, det blir på himla tomt annars! ;)

Du får säga till om du vill ha tips eller så.. skriver själv mycket och har en "berättelse blogg" dock är det inget gjort på den ;)



       Datum: 2011-12-11 Tid: 23:09:51 URL: http://annawingaardh.blogg.se/

     Postat av: Jaredoo <33

Riktigt boooomb! Fortsätt med det bra arbetet! :) <33



       Datum: 2011-12-12 Tid: 09:43:52

     Postat av: Emma Krarup

Bästa Nora!! <3333



       Datum: 2011-12-12 Tid: 09:45:30 URL: http://nattstad.se/emmakrarup

     Postat av: johanna oskarsson <3

grym nora, fortsätt såhär så blir den grym!



       Datum: 2011-12-12 Tid: 09:47:21

     Postat av: noraaaaaa lindblaaad

grym nora, fortsätt såå <3333



       Datum: 2011-12-12 Tid: 09:49:23 URL: http://noralindblad.blogg.se/

     Postat av: Hanna <3<3<3

Riktigt grym! Nice! <3<3<3<3



       Datum: 2011-12-12 Tid: 11:28:08 URL: http://hannasscrapping.blogspot.com

     Postat av: Sara

Verkligen jättebra!!! Kunde inte sluta läsa =) Fortsätt skrriiiv <3



       Datum: 2011-12-12 Tid: 13:49:55

     Postat av: Marie.L =)

Du skriver bra Nora =)



       Datum: 2011-12-12 Tid: 13:50:33

     Postat av: Marie.L =)

Du skriver bra Nora =)



       Datum: 2011-12-12 Tid: 13:50:40

     Postat av: Cherin O

Vad bra du skriver Nora!! Verkligen! puss på dig! <3



       Datum: 2011-12-12 Tid: 14:17:48

     Postat av: Derya

grrrrrrrrym



       Datum: 2011-12-12 Tid: 19:12:35

     Postat av: Elsa

fortsäääätt !



       Datum: 2011-12-13 Tid: 08:24:54

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0