HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 11.

Datum: 2011-12-27 Tid: 14:10:49 Kategori: novell




- Det var fortfarande ganska ljust ute och vissa gick fortfarande runt i stan.
- Ska vi käka på uteservering?

- Visst. Sa jag.

Vet du vad Vanessa?
- Nej, vad?
- Du är den vackraste jag någonsin har sett.

- Aw, finns ingen sötare än dig! Sa jag och kysste honom. Jag kände verkligen på mig att han brydde sig om mig!
Han log mot mig och sedan fortsatte vi gå hand i hand. Vi gick och satte oss på en uteservering, vi fick varsin meny.
- Vad ska du ha? Undrade Cameron.
- Jag tar nog kycklingrätten med potatis.

- Okej, jag tar också det.

Vi beställde det vi skulle ha och till det tog vi varsin Cola.
Efter 20 minuters väntan fick vi våran mat. Vi åt tills vi blev proppmätta.
Cameron betalade notan och sedan gick vi iväg igen, vi kollade i några affärer, men hittade inget fint..
- Vill du ha något Nessa?

- Nä, tack det är lugnt.

- Okej, men säg bara till ifall du vill det.

- Okej älskling.

Jag hittade fortfarande inget så vi började gå hemåt mot mitt håll. Det ringde, det var Ella.
- Hej Ella!

- Hej! Vad händer?

- Är med Cameron, själv?

- Vem är han? Sitter och målar naglarna.

- Det är min pojkvän.

- Va!? Är du inte ihop med Nathan??

- Nej? Vi gjorde slut, snälla prata inte om det nu, jag orkar inte.

- Okej....

- Tänkte fråga om ni hade bestämt er för Hawaii resan?

- Den kanske blir av, vi får se, jag ringer isåfall.

- Okej, seeya.

Vi la på och Cameron stirrade för fullt på mig.
- Vad? Sa jag förvånat.
- Kan inte jag få komma hem till dig, så jag får träffa din familj?

- No way!

- Snälla? Varför inte?

- Det är bara jag och min mamma som bor hemma, min syster och pappa bor i ett eget hus.

- Aja, om du inte vill det så är det okej...

Jag tänkte en lång stund..
- Okej, kom då.

- Säker?

- Ja, kom bara.

Vi gick hem till mig och jag tyckte egentligen det var pinsamt, men det var bättre att mamma fick träffa han nu istället så var det avklarat..
- Mamma, detta är Cameron.

- Hej Cameron, vad roligt att träffas!

- Hej, roligt att träffa dig med!

Dom skakade hand och nu visste jag inte vad som skulle hända, det var sååå pinsamt..
- Här har ni lite kakor och frukt.

- Tack mamma.

Mamma lämnade köket och nu var det bara jag och Cam där.
- Vilken trevlig mamma du har Vanessa!

- Hahaha, tack..

Vi åt några kakor och pratade. Cam hade så otroligt fina ögon.. ljusgröna ögon..
Han tog min hand.
- Är det något du funderar på Nessa?

- Nejdå, tänker bara på dina vackra ögon.

Han kollade ner på golvet och log. Sedan kollade han upp på mig igen och jag fortsatte stirra i hans ögon.
- Vanessa du är vackrare än allt som finns på denna jorden.

Jag slängde mig på honom och kramade om honom hårt, sedan kysste jag honom och han kysste mig tillbaka.
- Jag är så glad att vi träffades. Sa jag.
- Jag också, du vet inte hur länge jag har velat vara med dig.

- Vill du se min hund?

- Sure.

Jag gick och hämtade Boobo som låg i mitt rum.
- Här är hon!

- Vad söt!

- Ja. visst är hon.

Hon verkade lite trött så jag la ner henne, av sig själv gick Boobo upp till mitt rum igen?
Jag gillade hur Cameron klädde sig. Han var så stilig.
Han hade på sig ett par ursnygga svarta pös jeans som hade skiftningar och en mörkblå tjocktröja, och jag älskade hans hår.
Jag satte mig vid honom igen och började leka med hans hår.
Jag tänkte inte på att han hade wax i håret så det blev klibbigt på mina händer, men orkade inte bry mig, kunde tvätta dom senare.
Sen satt vi kvar en stund och pratade.
- Vanessa, jag måste gå..

- Aha, aa okej.

Han gav mig en bamsestor kram och en puss innan han gick.
- Vi ses älskling!

- Ja, det gör vi, hejdå!

Jag gick in till vardagsrummet där mamma satt på soffan. Jag gick till soffan och satte mig bredvid mamma.
- Mamma, du vet inte hur bra Cameron är!

- Han verkar vara en jättesnäll och go kille.

- Det är han också. Jag älskar honom verkligen.

Mamma strök mig över håret och log.
- Jag är glad för din skull.

- Mamma, imorgon när Louis kommer, vad ska du göra för mat då?

- Det vet jag inte än, du får hjälpa mig imorgon.

- Jadå.

- Men mamma, jag bryr mig inte om "Laura" längre, så du behöver inte fråga din jobbarkompis om detdär. för jag bryr mig ändå inte om Nathan eller den där tjejen mer. Vill han ha henne så får han det, like I care..

Sa jag argt.
- Okej, vi gör som du vill.

- Har ändå träffat Cam.
- Mm..

Ashley ringde.
- Hej, är du fortfarande med Cameron?

- Nej han gick hem för typ en kvart sen?

- Okej, jag va precis med Jonas, han mådde väldigt bra.

- Okej, vad gjorde ni?

- Vi va i stan och så. Ni då?

- Vi gick också runt i stan, sen åt vi på uteservering, och sen gick vi hem till mig.

- Okey, vad roligt! Undrade bara, hejdå!

- Hejdå!

Nu sms:ade Cam mig.

- Haha, jag tror jag såg Nathan när jag var påväg hem...?
- Va? Med vem var han??
- Någon tjej, med typ blont hår, dom stog och hånglade... -.-
- Åååh, men skit i honom! Jag hatar honom. Jag har ju ändå dig nu (L)
- Hehe, älskling <3
Nathan och en blondin, hångla? Fyfan!
Jag försökte rensa tankarna, med kunde inte få bort det. Jag fick en bild framför mig på han och blondinen..
- Cam, kom och sov över hos mig, mammas kille kommer vid 3 så du kan nog?

- Okej, jag kommer om 10 minuter då.

Jag behövde han just nu..
- Mamma, han sover över här.

- Okej.

15 minuter senare..

Det plingade på dörren och jag gick upp och öppnade.
Hej, kom in.

Vi gick upp till mitt rum.
- Vanessa, mår du bra eller?

- Ja, men jag behövde dig just nu bara.

- Aa okej.

Han höll om mig, och jag kände mig så trygg i hans armar.
- Jag är skit trött, jag går och lägger mig. Sa jag.

- Jag också.

Vi bytte om till bekväma mjukiskläder, borstade tänderna och sedan gick vi och la oss.
Cam fick sova bredvid mig.
Vi pratade en lång stund innan vi somnade.
På morgonen.

När jag vaknade så..

SÅ NU ÄR DEL 11 UTE! SJUKT VAD FORT DET HAR GÅTT? IGÅR SA JAG ATT JAG SKULLE SKRIVA DEL 11 PÅ KVÄLLEN, MEN HANN INTE FÖR JAG VAR HOS EN KOMPIS OCH KOLLADE FILM OCH SEN BLEV DE RÄTT SENT SÅ AA.. MEN KOMMENTERA VAD NI TYCKER IAF!! ;*

KRAAAMM! ~Nora~

PS: DET VAR EN TILL SOM FRÅGA VEM SOM ÄR CAMERON. CAMERON ÄR HAN SOM ÄR PÅ BILDEN I MIN HEADER, ÅT HÖÖGER!!






     Postat av: Sara

fööörst!!! =)



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:15:29

     Postat av: Jannika

Fan vad bra jag är heelt fast!! Fan vill läsa nästa del nu nu =(



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:16:19

     Postat av: Alice

Nora de är verkligen jäätte jättebra, jag menar det verkligen, du borde skriva en bok av detta



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:17:13

     Postat av: Jamie

Skitbra!!!!! haha känns som man känner personerna haha



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:18:52

     Postat av: Hanna.

GRYYMT!!!! <3



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:23:23

     Postat av: Malin

Vill läsa mer =(



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:23:57

     Postat av: Jacob

Fan vad braa!!! 8-)



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:26:37

     Postat av: Jasmin

Skkitttbra Nora!!!! älskar den!



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:27:13

     Postat av: Hanna

Gryyyyym (y)



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:29:10

     Postat av: Josefin

Asbra!!! verkligen!



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:32:44

     Postat av: Stephanie

Riktigt bra Nora!!!



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:33:32

     Postat av: Js

Fan vad bra! Vill bara läsa mer och mer skriiiv nästa deel



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:39:14

     Postat av: Sabina

Den är verkligen skitgrym!



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:39:42

     Postat av: Sussi

Skriiv nästa <3



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:40:09

     Postat av: marie

Skiiiiitbra!!!!!!



       Datum: 2011-12-27 Tid: 14:56:58

     Postat av: Fanny & vicci!

Du är grym gumman! Vill läsa mera! ;)



       Datum: 2011-12-27 Tid: 15:10:05

     Postat av: Arnela

Riktigt bra!!! vill bara läsa meer!! <3



       Datum: 2011-12-27 Tid: 15:53:08

     Postat av: Alexandra Olssoooooon(aa'

Lägg ut nästa del nuuuuu! vill läsa mer,mer och meeer ! :D



       Datum: 2011-12-27 Tid: 17:03:38 URL: http://alexxanddraa.blogg.se/

     Postat av: Sofia

GRYMMM, skriv nästa nuuu!



       Datum: 2011-12-27 Tid: 17:59:46

     Postat av: Anonym

skynda dig och skriv nästa del för ja vill läsa mer, helt jävla grym är du ! <3



       Datum: 2011-12-27 Tid: 19:12:00

     Postat av: Dana :)

DU ÄR SÅ GRYM SNOOOOORTIIIIIII FORTSÄTT SÅ!



       Datum: 2011-12-27 Tid: 19:16:14 URL: http://nattstad.se/DanaMneimne

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0