HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. del 12.

Datum: 2011-12-27 Tid: 22:09:23 Kategori: novell


Vi bytte om till bekväma mjukiskläder, borstade tänderna och sedan gick vi och la oss.
Cam fick sova bredvid mig.
Vi pratade en lång stund innan vi somnade.
På morgonen.

När jag vaknade så..
När jag vaknade så hade han armarna runt mig och han sov djupt. Jag böjde mig upp och gav honom en mjuk puss på munnen. Sen gick jag upp och gjorde det man gör när man vaknar.
- Vanessa....?

Det var Cameron som hade vaknat.
- Kom tillbaka till sängen, vill gosa med dig!

- Jaja..

Jag gick tillbaka till sängen och den var alldeles varm och skön.
Vi myste ett tag och sen gick vi upp från sängen. Jag klädde på mig ett par mjukis shorts och ett svart linne.
Vi gick ner till köket och gjorde frukost, mamma låg fortfarande och sov. Till frukost åt vi stekta ägg och bacon.
När vi hade ätit färdigt så diskade vi och sen gick jag och dushade och efter mig gjorde Cam det.
När jag var klar tog jag en handduk och virade runt mig och sen tog jag upp min mobil.
Syrran hade sms:at.
- Hej Vanessa. Vad gör du! <3

- Hej Lizzy älskling, jag har precis dushat, vad gör du då? :*

- Jag äter glass och kollar på tv med pappa.

- Oj, såhär tidigt på morgonen?

- Vanessa? Klockan är faktist halv 12?

- Haha, det är ju tidigit.. har du ätit frukost innan då?

- Ja..

. Okej, bra gumman, men jag måste lägga på, var det något annat speciellt du ville?

- Nä, ville bara höra din röst, puss.

- Jaha, sötnos, puss.


Nu hade vi dushat, funderade på vad vi skulle göra nu..
- Vanessa, vad vill du göra idag?

- Hmm. vet inte? Vad vill du göra?

- Ingen aning, jag gör vad du vill.

Vi klädde på oss. Jag tog på mig ett par skinn shorts och en pösig vit genomskinlig skjorta.
Jag såg att Cameron kollade på mig ett tag..
- Du är sjukt vacker Vanessa.

- Aaw!

Cameron tog med sig kläder så han tog på sig begea byxor med en svart t-shirt och en vit tjock kofta över.
Jag skulle gå ut från rummet, och precis när jag skulle ut hoppade han upp framför mig.
- Du går inte utan att ge mig en puss!

- Haha, men jag kommer ju om typ 20 sekunder.

- Ändå! Sa han och log stort.
- Jaja.

Jag böjde mig fram och gav honom en puss.
- Så, släpp fram mig nu.

- Varsegood.
Jag gick ner för att kolla om mamma hade vaknat, men hon låg och sov fortfarande. Klockan var strax 1 och Louis skulle komma om 2 timmar, jag var tvungen att väcka mamma..
- Mamma? vakna..

- Ja, jag kommer.

- Men klockan är 1! Louis kommer ju om 2 timmar, vi måste börja nu.

- OJ herregud!

Mamma flöög upp och jag började skratta.
Cameron var tvungen att gå hem.
Han klädde på sig sina sneakers och allt, sen så kramades vi och sa hejdå.¨
- Hejdå Nessa, love you.

- Byye, älskar dig med, ring sen?

- Jadå!

Han gick ut och jag stängde dörren. Jag och mamma började lägga fram allt till maten vi skulle göra, det blev potatis gratäng, kyckling och sallad.
1,5 timma senare.

Nu var vi äntligen klara med allt! Nu dukade vi fram tallrikar, bestick och sådant.
Jag skyndade mig upp och bytte om, sminkade mig, tog på mig smycken, och sen var jag klar.
Mamma gjorde samma.
Nu plingade det på dörren, jag öppnade och där stog Louis. Jag välkomnade honom och vi gick in i köket. Där stog mamma, jättevacker var hon ♥
Dom kramade varandra och sen satte vi oss alla på varsin stol.
- Så detta är Vanessa?

- Precis! Sa mamma.

Jag tyckte att han var rätt fin. Inte ful i allafall.
Vi pratade hela middagen, han var verkligen jättesnäll.
Vi blev klara för 1 timma sen men vi var fortfarande inne i samtalet.. klockan var 6 och han skulle gå.
- Tack så jättemycket för middagen, det var jättegott.

Mamma log, sen gav han mamma en puss och gick.
- Vad tycker du om honom Vanessa?


- Han var ju skit snäll!

- Visst är han.

Jag var så glad för mammas skull.
Jag gick upp till mitt rum och kollade mobilen. Han hade messat..
- Klar eller?

- Japp, han stack precis.

- Okej, men du, jag köpte en sak till dig.

- Aw, vad gullig du är ! (L)

- Möt mig?

- Aa, vid det vanliga stället då.

- Japp.

Jag gick dit och mötte honom. Han höll en påse som var från Juicy Coture.
- Hej älskling!

- Hej babe, här.

Han räckte fram påsen och jag tog upp den.
Det var parfymen Vila La Juicy!Den luktar så himla gott!
- Omg! tack, jag älskar den! Du hade inte behövt köpa den Cam.

- Allt för min älskling!

Jag kramade honom länge och viskade i hans öra: Jag älskar dig.

- Älskar dig med. Viskade han tillbaka. Jag tog hans hand och vi började gå.
Vi satte oss vid en glassbar och käkade glass.
- Cam jag har aldrig träffat någon så underbar som du, vet du det?

- Jag kan bara säga detsamma Vanessa.

Vi satt där en stund och sen fortsatte vi att gå mot stan.
NU ÄR DEL 12 UPPE, WOHOO, BLIR EN DEL TILL IMORGON! KOMMENTERA VAD NI TYCKER SÅ JAG FÅR MER LUST ATT SKRIVA DEL 13!

PUSS! ~Nora~






     Postat av: Fanny!

Sjukt bra! :)



       Datum: 2011-12-27 Tid: 22:41:50

     Postat av: Jasmin

Den va jätte bra !<3



       Datum: 2011-12-27 Tid: 22:44:10

     Postat av: Arnela



       Datum: 2011-12-28 Tid: 02:25:02

     Postat av: Jessie

Faaan vad bra!!!!



       Datum: 2011-12-28 Tid: 10:54:28

     Postat av: sara

Den blir bara bättre och bättre!!! Du e bäst!



       Datum: 2011-12-28 Tid: 10:55:41

     Postat av: Anonym

Åhh, vill läsa del 13 nuu! så sjukt bra!



       Datum: 2011-12-28 Tid: 11:04:06

     Postat av: Hanna

Åh vill bara läsa mer och meer! =) den e så bra



       Datum: 2011-12-28 Tid: 11:06:07

     Postat av: Emilia

Riktig skön läsning!



       Datum: 2011-12-28 Tid: 11:14:34

     Postat av: maria

Skitbra verkligen!



       Datum: 2011-12-28 Tid: 11:19:39

     Postat av: Hanna h ;)

GRYM ÄR DU!!!!! <3<3<3<3 Vill ha en till! :)



       Datum: 2011-12-28 Tid: 11:26:21

     Postat av: Nicole

Jätte grym Nora ! <3



       Datum: 2011-12-28 Tid: 11:33:30

     Postat av: sofia

Vad gullig Cam verkar vara <3



       Datum: 2011-12-28 Tid: 11:36:40

     Postat av: D

Deeel 13 nu nu nu!! hihi =)



       Datum: 2011-12-28 Tid: 11:37:24

     Postat av: Jennie

Riktigt bra NOra!!!!



       Datum: 2011-12-28 Tid: 11:51:05

     Postat av: Wilma

Jättebra skrivet!



       Datum: 2011-12-28 Tid: 11:58:31

     Postat av: hanna

Del 13 vill läsa nuuu skriv skriv haha



       Datum: 2011-12-28 Tid: 11:59:10

     Postat av: Nellie

Jättebra Nora!!!



       Datum: 2011-12-28 Tid: 12:19:53

     Postat av: jaquuie

Du skriver så bra, borde göra en bok av detta =)



       Datum: 2011-12-28 Tid: 13:11:30

     Postat av: Stina

Känner på mig att någon kommer vara otrogen hihi... väntar på nästa deel =)



       Datum: 2011-12-28 Tid: 13:19:13

     Postat av: hanna

grym är du!



       Datum: 2011-12-29 Tid: 14:25:24 URL: http://hannawinther.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0