HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 13

Datum: 2011-12-28 Tid: 23:18:41 Kategori: novell


- Älskar dig med. Viskade han tillbaka. Jag tog hans hand och vi började gå.
Vi satte oss vid en glassbar och käkade glass.
- Cam jag har aldrig träffat någon så underbar som du, vet du det?

- Jag kan bara säga detsamma Vanessa.

Vi satt där en stund och sen fortsatte vi att gå mot stan.
Det började bli kallt och jag frös..
- Fryser du?

Undrade Cameron.
- Mm..

- Här ta min jacka.

Jag fick hans jacka så jag tog på mig den, den var så varm och gosig och luktade Cameron.
Vi gick och gick, kollade i affärer och massa. Jag såg en jättefin svart klänning som jag ville ha. Den kostade 600 kr.. och jag hade inte med mig pengar.
- Åh, vilken fin klänning!

- Gillar du den? Undrar Cameron.
- Ja, den var ursnygg!

- Då köper vi den!

- Nej cam! Jag köper den själv imon eller nåt.

- Nej, jag köper den åt dig nu.

Han tog klännigen och började gå mot kassan. Även fast jag sa emot ville han ändå betala.
- Men jag betalar dig imon då.

- Nej, det är okej, jag kan köpa allt åt dig.

- Älskliiing.

Han betalade och gav mig påsen.
- Varsegod finaste! Du kommer nog passa jättebra i den!

- Tack snygging, haha vi får väl hoppas det..

Nu var vi tvugna och säga hejdå, jag gav honom tusen pussar innan jag gick och en varm kram, sen gav jag honom tillbaks hans jacka, sedan gick jag hem. Det var rätt skönt och vara hemma igen.
Boobo såg väldigt pigg ut när jag kom in i rummet. Jag satte mig på sängen och Boobo hoppade upp på mitt knä, hon började slicka mig i ansiktet och jag klappade henne tills hon somnade.
Nu ville jag prova klänningen. Jag tog av mig kläderna och satte på mig den. Jag kollade mig själv i spegeln. Hmm.. den satt faktist rätt bra ändå. Jag gillade den, så jag behöll den. Men tyckte synd om Cameron för klänningen var ju rätt så dyr..
Jag klädde av mig den och satte på mig mjukis kläder och sen borstade jag tänderna. Jag gick ner och kollade om mamma va där, hon hade somnat.
Jag messade med Cameron en stund och sen somnade jag.
Nästa dag.

Jag vaknade av att solen var rakt på mitt ansikte så det sved när jag öppnade ögonen...
Jag kom och tänka på att det var 1,5 månad kvar tills sommarlovet var slut, vad det har gått fort.
Hawaii resan vet jag inte hur det blir.. Jag bestämde mig för att ta en jogging tur, klädde på mig tajta jogging byxor och en tjocktröja, fyllde en vattenflaska med iskallt vatten och sen gick jag ut och började springa. Såklart så ser paparazzis mig och börjar bombadera med kort och springa efter mig, ibland var kändislivet rätt jobbigt. Mitt i joggingturen kom massa barn springandes och bad om autografer. Jag kunde inte säga nej till dom så jag gjorde det. Man får aldrig någon lugn och ro när man är i stan.
Jag fortsatte springa in mot skogen, och efter jag sprungit ett tag ser jag en äldre gubbe med en öl flaska i handen som kommer gåendes mot mig.
- Tjena bruden!

Jag sneade honom och fortsatte springa, han sprang efter.
Jag kollade bak och ropade:
- Vad fan vill du mig? stick!

- Nejnej, du ska med mig hem. Sa han och började skratta. Han var runt 50 år typ och luktade illa.
- Glöm det, dra ditt äckel, du kommer inte nära mig.

Jag har varit med om detta innan så jag gjorde som jag alltid gör med såna som försöker med sånt.
Jag stannade upp och han kom närmre, ansikte mot ansikte.
- Jaså, nu stannar du.

Han tog sin arm runt min nacke och jag tog tag i den det hårdaste jag kunde, och vred den åt andra hållet tills han fick ont.
- Vad fan håller du på med kärring!

Sa han och slet undan hans arm.
- Ja du, vad håller jag på med igentligen? Sa jag och började lé.
Han slutade inte, utan försökte ännu mer genom att dra i min hand.
Jag gav honom ett slag i ansiktet med knytnäven och han började blöda på näsan. Han bara kollade på mig och sen sprang han iväg med handen på näsan. Jag vet att man inte ska göra så som jag gjorde men ibland blir jag faktist jävligt irriterad på såna människor som går över gränsen.
Jag fortsatte jogga och jogga.
2 timmar senare.

Nu var jag hemma och skulle ta en kall dush, så himla varm var jag. När jag var klar så sms:ade jag Cameron.
- Hej, HAHA, du vill inte veta vad som hände idag när jag joggade.

- Haha, vadå för nåt?

- En äcklig gubbe försökte få med mig hem till honom, men han fick stryk istället HAHA.

- Hahah! Av vem fick han det?

- Av mig? hahahaha!

- That's my girl! ;) grym du är!

- Seriöst, han var 50 år typ? Euw!?

- hahah gud, önskar jag va där! :D

- ;) men va gör du då?

- Jag käkar ben&jerry, sj?

- Åh, mums! Har precis dushat.

- Okej! Kom över om du vill?

- Okej, ska bara klä på mig och så först.

- Mm.

Jag tog på mig och fixade håret och så. Sen sa jag till mamma att jag gick hem till honom.
Jag började gå. Och efter 15 minuter var jag framme. Jag plingade på dörren och där stog han.
- Vilka är hemma hos dig?
- Haha, bara jag, visst är jag mobbad? Sa han och blinkade med ena ögat och började skratta.
Vi gick in till honom. Gud vilket stort hus! Det var helt rent hemma hos honom och han hade 3 våningar, en pool + en jacuzzi utanför. Hans pappa äger något företag så dom är rätt rika. Dom hade 2 stycken Range Rovers.
- Vilket fint hus!
- Tack!

- Var är dina syskon?

- Min lillasyster är hemma hos sin kompis och min storasyster är ute och shoppar eller något.

- Jaha, hur gamla är dom?

- Nellie är 7 år och Lana är 20 år.

- Jaså, okej.

Vi gick in till hans rum, det var jättefint!
- Ska vi bada? Frågade han.
- Jag har inga badkläder med mig..

- Det är lugnt, du kan nog låna av Lana?

- Tror du det?

- Jadå, kom.

Han visade mig vägen in till hennes rum, och gud vad gigantiskt det var. Jag lånade en lila bikini.
Sen när vi hade bytt om gick vi ut till Jacuzzin.
Han satte på den och det var jättevarmt och skönt i den. Cam kom och satte sig bredvid mig i jacuzzin. Vi hade suttit där en stund och jag nästan somnade så skönt som det var.
- Vill du ha något och dricka?

- Ja tack!

Han gick upp och sedan kom han tillbaka med 2 glas.
I dom var det juice.
Jag drack lite av mitt och sedan la jag den på kanten av jacuzzin.
Cameron la sin arm runt mig och började prata om den gamla gubben i skogen.
- Vad gjorde du mot honom då?

- Jag slog honom lite haha!

-  asså han förtjänar det faktist, man gör ju inte så som han håller på och göra, mot unga tjejer..

- Nä, och det värsta var att han inte slutade, så därför var jag tvungen och slå han i facet..

- Aa, även fast han är gammal och så, så kan han inte tro att han får göra vad han vill och inte få något tillbaka.

- Exactly.

Cameron la båda hans armar runt mig och kysste mig länge. Att få känna hans läppar mot mina var det bästa jag vet.
Efter jacuzzin gick vi upp och bytte om till kläder och sen åt vi mat. Jag hade varit hos honom nu i 2 timmar och jag skulle gå hem.
- Hejdå Cameron, vi ses, glöm inte att sms:a!

- Aa, hejdå Nessa!

Jag började gå hem och som vanligt sprang fans fram och ville ta kort och få autografer.
Efter typ 1 halvtimma var jag hemma. Mamma var finklädd.
- Vart ska du nånstans mamma?
SÅ DEL 13 UPPE :D TA OCH KOMMENTERA VAD NI TYCKER!


KRAAAMMM!

~Nora~


PS: VILL NI KONTAKTA MIG ELLER NÅGOT SÅ KAN NI MEJLA TILL: [email protected] !




     Postat av: Hanna

du måste lägga upp del 14 snart!! :D



       Datum: 2011-12-28 Tid: 23:25:05

     Postat av: Anonym

grym !



       Datum: 2011-12-28 Tid: 23:38:54

     Postat av: Anonym

skiiit bra



       Datum: 2011-12-28 Tid: 23:56:46

     Postat av: Hanna H <3<3<3

Grymt Nora! :D <3<3<3<3



       Datum: 2011-12-29 Tid: 11:43:03 URL: http://hannasscrapping.blogspot.com

     Postat av: Habiba

Jättebra!! <3<3



       Datum: 2011-12-29 Tid: 13:05:43

     Postat av: hanna

jag diggar denna bloggen



       Datum: 2011-12-29 Tid: 23:01:21

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0