HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 14.

Datum: 2011-12-29 Tid: 15:57:21 Kategori: novell




Jag började gå hem och som vanligt sprang fans fram och ville ta kort och få autografer.
Efter typ 1 halvtimma var jag hemma. Mamma var finklädd.
Vart ska du nånstans mamma?
- Jag ska på middag med Louis.

- Jaså, när då?

- Om 10 minuter kommer han och hämtar mig.

- Okej, vad roligt!

- Yes.

Jag såg en bil köra in på våran infart och det var ju såklart Louis. Jag pussade mamma på kinden och sa hejdå.
- Ha det så roligt mamma!

- Det ska jag, vi ses!

Nu var det bara jag hemma. Det ringde på hemtelefonen.
- Hej!

Det var min manager.
- Hej Steve.

- Ni flyttade turnén 4-5 månader bakåt va?

- That's right, hurså?

- När ska vi börja släppa biljetterna?

- Gör det nästa månad eller något.

- Okej, jag snackar med Troy hur det blir då.

- Okey.

Jag var hungrig igen så jag gjorde lite mat. Spagetthi med köötfärsås. Mums!
Jag tog fram massa kryddor och allt som man behövde. Efter 1 timma typ var jag klar.
Jag ringde Ella och Ash och frågade om dom ville komma över.
- Sure, i'm on my way!

Efter knappt 10 minuter var dom framme.
- Hej kom in! Jag har gjort mat, så ta för er!

- Tack!

- Så, Vanessa! Hur såg Louis ut?

- Han var faktist fin, och hur snäll som helst!

- Vad kul!

- Vanessa, förlåt om jag frågar detta, svara inte om du inte vill. Men vad hände mellan dig och Nathan...? Undrade Ella.
- Han var otrogen mot mig, så jag gjorde slut.. Och sen såg Cameron han hångla med en blondin.

- Oj.. Fyfan, bry dig inte om honom, du är ju lycklig med Cameron?

- Skitlycklig.

Vi satt och åt tills vi blev mätta, sedan diskade jag.
- Ska jag visa er min klänning som Cameron köpte till mig?

- Gärna!

Vi gick upp till mitt rum och jag tog ut den från min Walkin Closet.
- Åh, vad fin!!

- Visst är den!

- Hur mycket kostade den?

- 600 kr.

- Vad billigt!

- Japp, men tyckte de va synd att han betalade, haha.

- Han vill ju bara vara en bra pojkvän Vanessa, du ska vara glad att du har honom.

- Det är jag också. ♥

- Ta på dig den en gång.

Jag tog på mig den och frågade sedan vad dom tyckte.
- Wooow bruden, du blev ju skitsnygg i den!

- Sitter den verkligen bra??

- Ja, skitbra! Cameron kommer dö när han ser dig i den!!

- Vad söta ni är älsklingar!

Jag tog av mig den och klädde på mig igen.
- Damn, hur mycket kläder har du igentligen, använder du verkligen allt??

- Haha, ja ibland använder jag det mesta, men vissa tröttnar jag på.

Hela min walkin closet var full med skor och kläder.
- Dom kläder som jag inte vill ha ska jag skänka till välgörenhet.

- Ja, gör det.

- So, var är din mamma?

- Hon är ute på middag med Louis.

- Jaså? Vad gulligt!

- Haha.

- Ashley hur mår Jonas då? Undrade jag.
- Han mår bra. Jag köpte en Ralph Lauren parfym till honom.

- Gjorde du, vad snällt!

- Han är värd det bästa. Sa Ashley.
Vi satte på musik, satt vid datorn och m.m.
Nu hade de varit hos mig i 2 timmar.
- Ska vi till stan lite? Undrade Ella.
- Visst.

Jag tog nyckeln och låste dörren innan vi började gå.
Vi gick mot Victoria's secret affären.
- Jag ska bara köpa en bodylotion. Sa Ella.
Hon köpte en body lotion för 1400 kr.
Vi kollade runt där ett tag. Sen gick vi in till en smink butik. Jag köpte en rouge med märket Chanel, en ursnygg eyeliner och en parfym. Allt för 2000 kr.
Vi fortsatte gå runt i massor av affärer. Vi köpte väldigt mycket kläder. Jag var lite som en Shopaholic idag.. Fast det brukar jag alltid vara.
Han ringde mig nu och jag svarade.
- Hej, what's up?

- Hej älskling, är ute och shoppar med tjejerna, själv?

- Är du? jag är i stan, vart är ni?

- Där vid smyckes affären, Golden Night.

- Jag är i affären mittemot!!

- Är du? Kom då, så tjejerna får träffa dig.

- Okey.

Jag såg han komma ut och han kom fram till oss.
- Ella, detta är Cameron!

- Hej, trevligt och träffas!

- Detsamma.

Jag kramade honom.
- Vem är du här med?

Undrade jag.
- Taylor och Jordan.

- Okey, var är dom?

- Dom är inne i affären fortfarande. Jag bad dom att vänta.

- Jaha, okej.

- Men Nessa, jag måste dra nu, vi ses!

- Okej, vi ses!

- Han var ju jättesöt Vanessa! Sa Ella.
- Hahah, visst är han.

Jag var glad att tjejerna tyckte om honom. Nu är det bara jag som måste träffa hans familj..  får snacka med han senare.
Jag minns att han sa att hans lillasyster Nellie är ett stort Justin Bieber fan.
Justin är en go kille! Jag minns på MTV awards när han skulle sätta sig på en stol, så ramlade han av den istället. Haha, go är han.
- Tjejer vi drar hem nu, jag har faktist 10 påsar i händerna, 5 på ena och 5 på andra!

- Haha, ja det tycker jag också att vi gör.

- Okej, jag har märkt att jag har shoppat mest här.... Sa jag.
- Som vanligt! Sa Ashley och skrattade.
Det var så jobbigt att gå runt med alla påsarna i handen, plus att det var så himla varmt ute! Gosh!
Cameron såg oss när han åkte med bilen påväg hem.
- Vanessa! Är det jobbigt eller!?

- Ja, guud!

- Kom hoppa in då. Ni också tjejer.

- Tack, du är bäst! Sa jag till honom.
- Tack Cameron. Sa Ash och Ella.
Han skjutsade hem oss och jag tackade honom igen.
- Hejdå killar!

- Bye!

Vi gick in och jag lämnade alla påsar i mitt rum.
- Fan vad Jordan var snyygg! Sa Ella.
- Tror ni han är singel?

- Haha, det vet vi inte, ta reda på det?

- Nej, usch, gud vad pinsamt.

Jag tog upp mobilen i smyg och medans tjejerna provade deras kläder, och jag sms:ade Cam och frågade om Jordan..
- Säg inget till nån, men Ella tyckte Jordan var skitsnygg och undrade om han var singel?

- Haha, ja det är han faktist, och vet du vad, Jordan tyckte också att Ella såg bra ut.

- Haha, va? Vad bra, hur fixar vi ihop dom då? ;)

- Jadu, vi kan väl börja med att du frågar henne om hon kan lägga till han på facebook?

- Yes.

- Ella lägg till Jordan på facebook!

- Men då kommer han ju fatta.. då blir det jätte pinsamt.

- Lägg bara till han!

- Jaja!

Hon gick in på sin facebook och där hade hon 10 vänförfrågningar.
OMG! Jordan la till mig som vän!!

- Vilken tur du har Ella!

Hon acceptera och han var online.
Efter typ 20 minuter skrev han till henne i chatten.
- Hej :)

- Hejhej :)

Gör du? :)

- Är hos Vanessa med Ashley, dudå?

- Okey, är med killarna, jag tycker du var jättefin idag! :)

- Åh tack så mycket, detsamma!

Nu sms:ade han mig.
- Jag tror det går bra för Ella och Jordan ;) (L)

- Hihi, ja det klickar bra här! ;D <3

Jag la undan mobilen fort innan Ella såg.
- Hihi, hur går det Ella?

- Haha, det går la bra. Han ville fika med mig. Men tycker nu inte det går lite för fort? Liksom, vi träffades idag?

- Men passa på bara.

- Hahah, okej.

Dom skulle fika nästa vecka, jag och Cameron tror dom skulle passa bra tillsammans. Jordan hade ljusbrunt hår, blåa ögon, och såg faktist bra ut.
Jag kollade mobilen igen, och jag hade fått ett sms, men denna gången var det från ett okänt nummer. På sms:et stog det...
VAD STÅR DET PÅ SMS:ET??? NI FÅR VETA DET PÅ DEL 15!! KOMMENTERA MYCKET VAD NI TYCKER SÅ KOMMER NI FÅ NÄSTA DEL!!

KRAM

~Nora~










     Postat av: Frida

Vad duktig du är Nora! :D



       Datum: 2011-12-29 Tid: 16:08:45

     Postat av: Habiba

grym bra!! :D <33



       Datum: 2011-12-29 Tid: 16:08:57

     Postat av: jasmin

Jätte bra !<33



       Datum: 2011-12-29 Tid: 17:08:08

     Postat av: Anonym

GRYYYM!!!



       Datum: 2011-12-29 Tid: 17:25:41

     Postat av: Lejla

Jätte bra Nora <3



       Datum: 2011-12-29 Tid: 19:35:05

     Postat av: Helin

haha verkligen as grym nora!



       Datum: 2011-12-29 Tid: 21:20:43 URL: http://helinturan.blogg.se/

     Postat av: Mariam

Nästa del tack ;)



       Datum: 2011-12-30 Tid: 00:18:02

     Postat av: Sofia

Grym! man lever sig verkligen in i berättelsen! <3



       Datum: 2011-12-30 Tid: 01:39:15

     Postat av: Anna D

JAG VILL HA DEL 15 NUNUNU!! bäst!



       Datum: 2011-12-30 Tid: 01:39:55

     Postat av: Elsa

ååh vad bra! nästa tack! :)



       Datum: 2011-12-30 Tid: 01:41:55

     Postat av: Linnea Ottosson

bra du skriver :)



       Datum: 2011-12-30 Tid: 01:42:32

     Postat av: Josephine

nice ! ;D



       Datum: 2011-12-30 Tid: 01:42:48

     Postat av: Sabina

Skitgrym!



       Datum: 2011-12-30 Tid: 11:12:38

     Postat av: Anonym

Skriv mer (y) (y)



       Datum: 2011-12-30 Tid: 11:35:12

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0