HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 3.

Datum: 2011-12-12 Tid: 19:58:20 Kategori: novell



Jag gick upp till rummet och bytte om. Kollade facebook lite, hade fått flera händelser, men kollar det senare. Jag tvättade bort sminket och bytte om till pyjamas. Sen la jag mig på sängen och kollade på tv och hämtade en yoghurt. Jag är så orolig över att...
Jag är så orolig över att Nathan har träffat någon, att han ska göra slut. Jag fick en hård klump i magen. Nathan är ju mitt allt.. vad ska jag göra om han gör slut? Jag var så rädd för det att jag sms:ade honom.
- Älskling, det är väl inget allvarligt va? Jag älskar dig.

Jag ville inte veta.. Jag slängde mobilen på golvet och det rann ner några tårar, det pep till, jag var tvungen att kolla..
- Nej Nessa, det är det inte, var inte rädd för det, jag älskar dig också.

Den hårda klumpen i magen försvann och jag började lé för mig själv. Aldrig skulle jag vilja förlora Nathan, aldrig. Min bakgrundsbild på min Iphone var på min underbara pojkvän. Jag började pussa på skärmen. Min mobil ringde, det var min manager, jag svarade, han sa att jag hade turné om 2 månader. Varför sa han inget lite mer innan. Jag tar det med honom när vi träffas. Jag hade en träff med Katy Perry imorgon. Jag och hon har varit vänner i snart 2 och en halv månad, hon är jättetrevlig, så det ser jag fram emot. Nu är det kläderna igen som gäller. Jag frågar mamma.
- Mamma!
- Ja?!
- Kom upp till mitt rum, du måste hjälpa mig!
- Okej.
- Mamma, jag ska ju träffa Katy i stan imon, vad tycker du jag ska ha på mig?
Mamma öppnade min walkin closet och började kolla runt.
- Jag tycker du ska ha denna zebrafärgade klänningen! Den var ju jättefin, har ju aldrig sett den innan?

- Ja, den var ju fin, får se om den passar först.. Sa jag och sneglade lite.
Jag tog av mig pyjamasen och satte på mig klänningen.
- Ja, brösten sitter ju fint. Sa jag och skrattade.
- Men tycker du inte den ser lite tajt ut vid magen mamma?

- Nej, den sitter perfekt! Sa mamma och gav mig en puss på kinden och gick ut.
Denna får det bli då! Jag hittade ett par svarta spets klackskor i min garderob som jag älskar, dom skulle jag ha på mig imon! Min outfit var klar och nu var det bara sminket och håret. Men det tar jag imorgon. Klockan närmar sig sent. Jag gick in till köket och gjorde en macka snabbt för jag var ganska hungrig. Sedan gick jag och brostade tänderna och smetade in mig med hudkräm. som gör huden mjuk och len. Jag ringer Nathan imorgon, kanske kan träffa honom efter jag träffat Kate. Saknar honom jättemycket. Innan jag sover ska jag ringa Ashley.
- Hej Ash!

- Hej Nessa!

- What's up?

- Nä, inget typ, ska sova snart, e sjukt trött! Du då?

- Samma här, min manager ringde förut och talade om att jag ska ha turné om 2 månader...

- Va? så tidigt, varför sa han inget innan? blir det ingen Hawaii?

- Jo, asså vi får se, men om vi ska åka dit måste vi göra det tidigare.. För kommer få tusen samtal innan turnén och så..

- Aha, aa okej, jag förstår, men ska snacka med tjejerna då och se hur dom vill göra.

- Aa.. gör det.

- Nessa du ska träffa Katy imorgon va?

- Ja, hurså?

- Jag gillar henne inte så mycket....

- Varför inte?

- Vet inte, hon verkar så bitchig när man träffar henne.

- Jaha.. men det är hon inte. Sa jag glatt.
- Lär känna henne lite mer så ser du att hon inte är det :)
- Aja, är trött, ska lägga mig nu, men vi hörs imon, godnatt Nessii, sleep tight!
- Aa, godnatt Ash!
Vi la på och jag bytte om till pyjamas igen, klockan är 00:20, jag skickade ett sista sms till Ella och la mobilen på sminkbordet. Jag frös så jag borrade mig ner i täcket och somnade.
Sådär! nu är den tredje avklarad, ganska kort men jag var rätt trött också, så gjorde mitt bästa iaf! tack för era kommentarer! Flera ville att jag skulle göra tredje delen idag, så jag gjorde det!! Imon kommer det upp ännu en, kommentera om ni vill ha mer! =)

KRAM ~Nora~





     Postat av: Derya

skit bra älskling gör en till nuuuuu



       Datum: 2011-12-12 Tid: 20:05:28

     Postat av: Arnela

Håller med derya!!!!



As grym ju !



       Datum: 2011-12-12 Tid: 20:12:28

     Postat av: Anna

åh, längtar tills nästa del, verkligen värd att läsa !<33



       Datum: 2011-12-12 Tid: 21:58:32 URL: http://tollesson.devote.se

     Postat av: Anna

åh, längtar tills nästa del, verkligen värd att läsa !<33



       Datum: 2011-12-12 Tid: 21:59:09 URL: http://tollesson.devote.se

     Postat av: Anonym

En till!



       Datum: 2011-12-13 Tid: 00:10:48

     Postat av: Elsa

om du inte får bra betyg i svenska ska jag stämma din lärare! en till <3



       Datum: 2011-12-13 Tid: 08:34:55

     Postat av: sara

Faan vad bra!!! loggar in hela tiden för att se om du skrivit något mer =)



       Datum: 2011-12-13 Tid: 11:19:22

     Postat av: Marie. L

Bra blogg Nora, storyn är intressan och bra =)



       Datum: 2011-12-13 Tid: 11:20:30 URL: http://www.nattstad.se/duvetmarie

     Postat av: Donia

Den var jätte bra!!



       Datum: 2011-12-13 Tid: 17:43:30

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0