HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 4.

Datum: 2011-12-13 Tid: 15:33:36 Kategori: novell
- Aa, godnatt Ash!
Vi la på och jag bytte om till pyjamas igen, klockan är 00:20, jag skickade ett sista sms till Ella och la mobilen på sminkbordet. Jag frös så jag borrade mig ner i täcket och somnade.

NÄSTA DAG

Jag kände starkt ljus på mig, jag vaknade och sträckte på mig i sängen, klockan var 12 och jag hade sovit ut. Jag gick till fönstret och drog upp persiennen, gud vad fint väder det är ute, väldigt soligt, men det brukar det oftast vara här i USA. Jag gick och kollade mig i spegeln, som jag såg ut! Hela mitt hår var ruffsigt, och jag såg alldeles drogad ut i ansiktet.. Jag tog upp min Iphone och jag hade fått ett sms av Katy tidigare på morgonen.
- Hej sötnos, det var väl vid 2 vi skulle träffas va?

Jag svarade men kunde knappt stava, mina fingrar var trötta.
- Hej Kate! Ja det går nog bra! :) men vart ska vi mötas?

- Kan jag hämta dig med bilen? Och bara så du vet så ska en killkompis komma med, om det är okej?

- Aa, du kan hämta mig, jaså, vem är det?

- Han heter Ray :)

- Okej, men aa, du kan ta med honom, han verkar väl trevlig.

- Okej, men då ses vi, hejdå.

- Hejdå.

Jag kastade mobilen på sängen och gick ner till köket. Mamma satt där med kaffe och en tidning.
- Hej mamma.

- Hej, är du hungrig?

- Aa, det är jag.

- Ska jag göra några mackor åt dig?

- Nä tack, jag kan göra det. Sa jag och log.
- Mamma, har jag berättat att managern ringde igår och sa att jag ska ha turné om 2 månader?

- Nej, varför så tidigt?

- Jag vet inte, det undrar jag också, för jag hade tänkt att kanske åka till Hawaii med tjejerna.. om jag får för dig?

- Ja, passa på då innan turnén!

Jag trodde aldrig mamma bara skulle säga ja sådär.
Tack mamma, du är bäst! Sa jag och gav henne en kram och en puss på kinden.
Nu är det bara Nathan kvar, jag undrar så starkt vad han vill säga, han lät ganska allvarlig..
Jag tar det med honom efter jag vart med Katy, ska bara fråga om han har tid. Jag ringer honom efter jag ätit. Jag blev mätt på 3 stycken vitlöksbröd och 2 glas mjölk. Jag sprang upp till rummet och tog min mobil, nu ska jag ringa han.
- Hej älskling.

- Hej Nessi.

- Har du tid att träffas efter jag träffat Katy? Ungefär vid 5-6?

- Ja, jag tror 5 går bra!

- Okej, vad bra! Då messar vi senare då.

- Ja, hejdå!

Jag gick och dushade. Sedan fönade jag håret och lockade det. Nu hade det gått 1 timma och jag hade bara 1 timma kvar till att fixa mig! Jag tog och sminkade klart mig, klädde av mig pyjamasen och tog på mig min klänning, den var perfekt. sedan gjorde jag lite andra saker. Nu hade jag 20 minuter på mig. Jag började lé för mig själv i spegeln, och vände mig lite om hit och dit för att se hur jag såg ut, sedan tog jag på mig mina spets klackskor och sms:ade katy.
- Var e du?

- Jag är framme vid ditt hus om 2 minuter.

- Okej, jag går ut nu.

Det var sopas varmt såg jag struntade i skinnjackan.
Nu såg jag en vit RangeRover komma åt mitt håll. Jag såg att Katy tog ut sin hand och sitt huvud och vinkade genom fönstret. Jag kollade glatt på henne och vinkade tillbaka.
- Hej tjejen!

- Hej Kate!

- Detta är Ray, en av mina bästa kompisar.

- Hej Ray, trevligt att träffas! Sa jag och skakade hand med honom.
- Är du redo för tivolit?

- Ja, let's go!

Vi hoppade in i bilen och började åka iväg till det kända tivolit Tivoli By Night. Det menades alltså inte att den bara var öppen på kvällen bara för det står Night.
Vi hade åkt i 20 minuter och nu svängde vi in i parkeringen. Det fanns knappt plats, för det var så otroligt många där. Vi stog i kö i 10 minuter och sedan gick vin in.
- Glömde säga Kate, men jag måste tyvärr hem vid halv 5..

- Jaså, varför det?

- Ska träffa Nathan, vi ska prata lite.

- Jaha, okej jag förstår..

Vi passade på att åka sjukt många åk attraktioner. Den läskigaste var den högsta och längsta berg&dalbanan. Den gick så sjukt snabbt och man åkte i ca 7 minuter. Jag skrek som fan!
Efter en 2 & en halvtimmars tivolidag var jag tvungen att åka hem..
- Förlåt Kate, det blev inte en så lång dag, men hade jag inte behövt göra det som jag ska, hade vi stannat hela dagen! Vi träffas nångång igen!

- Det är okej, vi hann ju göra väldigt mycket.

- Tack för träffen i alla fall, det var trevligt!

- Tack själv.

Katy körde hem mig och när vi var framme kramade jag om henne och sedan sa jag hejdå till Ray, han var väldigt trevlig.  Nu om 10 minuter skulle jag träffa Nathan. Det var onödigt om jag klädde av mig och så nu, så jag kunde lika väl ha på mig detta när jag träffar han. Jag messade han.
- Är du klar?

- Ja, kom ut till lekplatsen bakom huset bredvid dig.

- Okej.

Jag gick dit och vi kom dit samtidigt. Vi kramade om varandra och han såg väldigt nervös ut.
- Vad var det du ville säga? Undrade jag.

- Jag vet inte hur jag ska säga det..

Jag kände nästan på mig vad det var, men jag ville höra han säga det själv.
- Du vet att jag älskar dig, men det är så att jag har träffat en annan tjej..

Jag kollade på honom och tårar bara forsade ner, det slutade inte. Jag frågade:
- Hur länge har detta pågått?! Vad heter hon? Var vår kärlek bara en lögn?

- Det har pågått i 3 veckor, hon heter Laura , förlåt Vanessa.

- Din idiot, jag kände det på mig hela tiden, JAG VISSTE DET!

Han försökte ta mina händer och krama om mig men jag putte bort honom och sprang iväg gråtandes.
- Jag hatar dig!!

Skrek jag till honom. Hur kunde han göra så, han var den jag älskade mest! Vem är Laura..? tänkte jag för mig själv
Jag slängde mig på mage i sängen och bara grät i flera timmar. Mitt ansikte var alldeles utkletat med smink. Han krossade mitt hjärta. Jag ville inte ha med han och göra alls, jag raderade hans nummer och tog bort han som vän på facebook. Mina känslor finns fortfarande kvar för honom men jag vet inte varför. Jag är fortfarande kär i Nathan..
Jag kollade igenom våra sms, han sa att han älskar mig, men det var tvärtom, han älskade den där Laura, som jag inte känner till. Hon tog min Nathan..
Jag gick in på toan och tvättade ansiktet, jag tog av mig kläderna och bara slängde dom på golvet, sen tog jag bara på mig en tjocktröja och ett par mjukis shorts, Jag bestämde mig för att sms:a Ashley, hon som alltid finns där för mig.
Fjärde delen uppe!!! Hoppas den blev bra och hoppas ni blev nöjda! Kommentera gärna så blir jag glad! :D

Kram ~Nora~



     Postat av: sara

Stackars henne... Grym blogg!!!!!!!!!



       Datum: 2011-12-13 Tid: 15:45:15

     Postat av: Anna

jätte, bra tycker jag :D bara längtar tills femte delen nu! :D<333



       Datum: 2011-12-13 Tid: 16:10:37 URL: http://iitsonlymeee.blogg.se/

     Postat av: Jasmin

Läst igenom allt , gryyyyyyyyyyyyym ! ska följa bloggenn<33



       Datum: 2011-12-13 Tid: 16:28:29

     Postat av: inaas

Gryyymt bra !! har läst hela . längtar tills nästa del <3



       Datum: 2011-12-13 Tid: 16:38:38

     Postat av: Emma Krarup

Skit bra Nora, du e gryym på att skriva! :)<3



       Datum: 2011-12-13 Tid: 18:18:13 URL: http://nattstad.se/emmakrarup

     Postat av: Alexandra Olssoooooon(aa'

Omg..så sjukt bra! Vill se nästa del så fort som möjligt !! <3

BÄST!<3



       Datum: 2011-12-13 Tid: 18:29:03 URL: http://alexxanddraa.blogg.se/

     Postat av: noraaaaaa lindblaaad

grym, blir så att man bara vill läsa mer och mer, SÅÅÅÅ NÄSTA DEL TACK HIHI ! <333333



       Datum: 2011-12-13 Tid: 18:55:47 URL: http://noralindblad.blogg.se/

     Postat av: lejla

vad braaa den är Nora <3



       Datum: 2011-12-13 Tid: 19:43:01

     Postat av: Malin

Satte mig för att göra läxan vid daton men så surfa jag in här och fastnade haha.. Skitbraa storyyy, vill läsa meeer =)



       Datum: 2011-12-13 Tid: 20:44:03

     Postat av: Daniela

Skit grym Nora! <3



       Datum: 2011-12-13 Tid: 22:09:55

     Postat av: lovisa

nästa deeeel pleaseeeeeeeeeeee!! :D



       Datum: 2011-12-14 Tid: 05:42:16

     Postat av: Elsa

fan va syynd... hahah nej men skitbra verkligen!



       Datum: 2011-12-14 Tid: 14:47:29

     Postat av: Hanna <3<3<3

GRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYMMMMM!!!!!!!!!!!!!!! Awsome Nora!!!!! :):):)



       Datum: 2011-12-14 Tid: 15:39:51 URL: http://hannasscrapping.blogspot.com

     Postat av: Emelie

Vad bra! =)



       Datum: 2011-12-14 Tid: 18:17:39 URL: http://emellay.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0