HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 9.

Datum: 2011-12-17 Tid: 23:16:58 Kategori: novell

Jag hörde att mobilen pep, jag hade fått ett sms, jag går och kollar det..
Jag kunde inte tro det, det var Cameron, känns så himla konstigt att få sms av just honom!
På sms:et stog det...
" Hej snygging, jag kan inte vänta! Vill du träfas nu snabbt, en stund??? =)"

Oj, vad ska jag svara!? Jag var så nervös, jag stog helt still ch kollade ut genom fönstret, jag svarar såhär:
- Ja, okej, en snabbis då! Vart ska vi mötas då??"

- Kom till  shoppingcentret vid ditt område, vid affären Girly, okej?

-aao, då ses vi då!!

Jag kunde knappt tro att jag ska träffa Cameron! Jag var jätteglad, och lycklig, varför vet jag inte. Jag började fixa mig snabbt och 20 minuter senare fick jag ett sms.
" Jag är där om 5 minuter, var är du?" Det var Cameron.

" I'm on my way!"

"Okej, då ses vi. ;)"

Jag tog på mig bootsen, och skippade jackan, det var inte ens så kallt ute!

Snart var jag där. Jag såg Cameron där, så fin var han!
- Hej, vanessa, vad vacker du är!

- aw, vad söt du är! Du ser bra ut du också!!

Jag kände hans armar runt mig, han kramade mig. Det kändes tryggt i hans armar. Jag kramade honom tillbaka.
Sedan släppte vi varann och vi kollade på varandra en lång stund, öga mot öga.
- Förlåt.. ska vi gå runt lite? Frågade han och kollade ner på marken.
- Det är okej. Ja, visst kan vi det.

Vi gick runt stan lite, och pratade om Nathan.
Vi stannade upp och han kollade på mig.
Du förtjänar en bättre kille Vanessa, du är perfekt, hur kan någon göra så mot dig.

- Jag älskade honom, men han försötrde sin chans, fattar ju inte heller hur han kunde göra så..

Cameron tog mina händer och och kysste mig länge. Jag fattade inte riktigt. Cameron, det var Cameron? Jag brydde mig inte, så jag började kyssa han tillbaka. Efter det log han mot mig och vi gick vidare hand i hand.
Tänk att detta hände på första riktiga träffen. Men jag brydde mig inte, han bryr sig verkligen om mig. Jag kände att vi hade blivit ett par. Jag hade pratat och så med honom innan, men bara på galor och sånt. Så jag kände ju honom lite grann.. Men jag är kär i honom, konstigt nog eftersom jag inte blivit kär i någon så fort. Men han var speciell på något sätt som fick mig att falla för honom direkt..
Nu var jag tvungen att gå hem.
- Förlåt, jag måste gå nu Cameron.

- Okej, vi ses en annan dag då.

- Ja det gör vi! :)

- Jag älskar dig.

Sa Cameron och jag kollade på honom och sa:
- Jag älskar dig också.

Han pussade mig och sedan gick vi åt varsitt håll.
På hemvägen började jag lé för mig själv och jag hade bara cameron i huvudet. Mina känslor för Nathan var helt borta.
Jag öppnade hem dörren och gick in. Jag tog av mig bootsen och sedan gick jag till mamma.
- Hej mamma.

- Hej, var va du?

- Jag träffade en..

- Jaså, vem då?

- Äsch, du får reda på det senare! Sa jag och gav mamma en blink.
- Hahaha, okej då. Sa mamma och började flina.
Jag behövde gå på toan så jag gick upp.

Efter toabesöket bytte jag om och Cameron hade sms:at mig.
- Det var riktigt kul och träffa dig Vanessa (L)

- Det var kul att träffa dig med <3 Svarade jag.

- Vad gör du då?

- Sitter och tänker på dig, du då?

- Samma här.. (L)

- Aw.

- Puss på dig sötnos!

- Puss.. älskling..

Jag kunde inte tro det, jag skrev älskling till honom, tänk om han tycker jag är galen?
Fast nä, det kan han ju inte, vi är liksom ett par nu ju..
Jag satte på tv:n och kollade på Simpsons..
Nästa dag.

Jag klev upp från sängen, damn vad jag var pigg! Sträckte på mig och satte mig bara på sängen och kollade ut genom fönstret.. jag tänkte på igår, på honom..
Jag började lé och gick och borstade tänderna. Jag var ju egentligen sjuk igår men jag ville verkligen träffa han så jag gick ju ändå..
Men idag kände jag mig mycket bättre, tror jag är frisk? Jag hade inte feber och jag var ju pigg.
Jaja, jag stack ner och åt frukost och efter det ringde jag Ashley.
- Ashley! Du kommer inte tro det!

- VADÅ VADÅ???

- Jag har träffat en underbar kille..

- VEM!!??

- Han heter Cameron, du vet Blairs syssling?

- Skojar du med mig??? Cameron? Han är ju URSNYGG!

- Ja, och vi kysstes, och höll hand!

- Asså jag dör, vilken tur du har!

Ja, eller hur.

- Men vanessa, jag måste också berätta en sak.

- Vadå?

- Det är så att.....
WOOPWOP! Vad händer i fortsättningen, vad är det Ashley vill säga?? KOMMENTERA om ni vill ha del 10!!
Kolla vad långt vi har kommit, grymma är ni!

PS!! Jag ska resa bort till spanien imon så kanske inte kommer uppdatera, men det KANSKE kommer tidsinställt del 10 till imorgon, så kommentera på bara!! :) Och det är CAMERON på bilden i headern! Inte på riktigt men i novellen så är det han i alla fall!


     Postat av: Emma Krarup

skit bra! :)<3



       Datum: 2011-12-17 Tid: 23:19:18 URL: http://nattstad.se/emmakrarup

     Postat av: Hanna

Gryyym (y)



       Datum: 2011-12-17 Tid: 23:23:57

     Postat av: viktoria

asgrym!



       Datum: 2011-12-17 Tid: 23:25:41 URL: http://jagheterviktoriaa.blogg.se/

     Postat av: Alexandra olsooooon

Snälla Gör ett tidinställt!!!! Vill ha del tio redan nu!!!! Asså snäääääälla del tio!!<3



       Datum: 2011-12-17 Tid: 23:37:38 URL: http://alexxanddraa.blogg.se/

     Postat av: Hanna <3<3<3

VILL HA DEL 10 NUUU!!!!!! GRYM ÄR DU! <3<3<3<3<3<3 :):)



       Datum: 2011-12-17 Tid: 23:51:35 URL: http://hannasscrapping.blogspot.com

     Postat av: Jasmin

Den var jätte bra !<333



       Datum: 2011-12-18 Tid: 14:24:26

     Postat av: s

gör ett tidinställt!!! :) Sjukt bra ju! :)



       Datum: 2011-12-18 Tid: 15:06:25

     Postat av: Hanna

Fan vad braaa vill bara läsa meer och mer!!! fan att det inte är en bok hahah då slipper man vänta på att nästa del ska komma upp =)



       Datum: 2011-12-18 Tid: 16:44:58

     Postat av: Sara

Faaan vad bra du är Nora!!!! den är verkligen skiitbra!!



       Datum: 2011-12-18 Tid: 16:45:35

     Postat av: Marie

Jättebra story Nora =)



       Datum: 2011-12-18 Tid: 16:46:20 URL: http://www.nattstad.se/duvetmarie

     Postat av: Sabina

Gryym! Vill läsa del 10 nuuuuuuuu! :D



       Datum: 2011-12-18 Tid: 16:57:39

     Postat av: inaas

<3 den är skit grym . vill ha fortsättningen ! :D



       Datum: 2011-12-19 Tid: 20:28:38

     Postat av: Anna

Kan du inte skriva del 10 nu shit va spännande!!! :D <3<3 Du är bäst på att skriva sånt här Nora, inte för att du är dålig annars men... ! Skit grym!! :D <3<3



       Datum: 2011-12-19 Tid: 20:56:01 URL: http://tollesson.devote.se

     Postat av: jennie

Koom hem så jag kan få läsa nästa deel.. Läängtar!!



       Datum: 2011-12-20 Tid: 15:49:37

     Postat av: Fanny

Skiiitbra!! vill läsa mer =)



       Datum: 2011-12-20 Tid: 15:50:05

     Postat av: nora lindblad

GYYYYYYYMMMMMMMMM !!!!!!!!!!!!!!



       Datum: 2011-12-20 Tid: 16:26:49 URL: http://noralindblad.blogg.se/

     Postat av: Mona

Jättebra gumman !! :*



       Datum: 2011-12-20 Tid: 21:38:18

     Postat av: cissi

Faan vad bra!!!!!!!!!!



       Datum: 2011-12-24 Tid: 15:49:43

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0