HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 25.

Datum: 2012-02-04 Tid: 10:20:25 Kategori: novell




Vi tog fram potatisgratäng, och så började vi prata om saker.
- Vad har du gjort idag Vanessa?

- Jag träffade faktist Cody idag! Han ska bli pappa om 4 månader!

- Va? Vad roligt! Vem är hans tjej?

- Hon heter Cindy.

- Jaha, okej!

- Han berättade en sak om Cameron idag.

Vadå
- Han sa att Cameron var hans systers ex? hahah.

- Jaså?

- Ja, och att dom gjorde slut för kanske 1 år sen?

- Men han har ju världens finaste flickvän nu!

- Haha, så söt.

Vi fortsatte att äta på vår potatis gratäng medans vi snackade. När vi var klara gick jag och diskade. Vi hade bestämt för att ha en filmkväll med killarna hemma hos mig.
- Vilken ska vi se?

- Hmm.. vi kan kolla på Paranormal Avticity 3?

- Men har ni sett 1:an och 2:an då?

- Såklart!

- Okej, men jag ringer Cam och frågar han då, Ash du kan väl ringa Jonas?

- Aa visst!

- Efter det går vi och köper massa god saker.

- Sure.

Jag tog upp telefonen och började slå in Camerons nummer, samma gjorde Ash.
- Hallå?

- Hej älskling.

- Hej gumman!

- Vad gör du?

- Inget, kom precis hem, du då?

- Är med tjejerna, men du?

- Aa?

- Har du lust att komma över senare och kolla film med oss?

- Aa, visst, hos dig eller?

- Japp.

- Okej, men aa, jag kommer, vilken film blir de?

- PA 3.

- Grymt! Jag är på.

- Bra, ring när du är påväg, vi ska gå och köpa lite saker nu.

- Okej babe, puss!

- Puss.

- Cam kommer, hur gick de med Jonas Ash?

- Han kommer också!

- Nice, då går vi!

Vi började gå mot mataffären. När vi kom in plockade vi upp chips, choklad , godis, dricka och massor av saker, vi hade tänkt att tjocka oss idag!
Vi betalade och sedan började vi gå hemåt. Klockan var halv 8, jag hörde att min mobil började vibrera. Jag tog upp den och kollade på displayen, det var Cam.
- Hej!

- Hej, jag är påväg nu, är hos dig om 10 minuter.

- Okej bra!

- Aa, hejdå!

- Hej.

- Tjejer han är här om 10 minuter.

- Jonas också.

- Kom då, vi börjar fixa allt då.

Vi tog fram skålar och hällde allting i var för sig. Sen tog vi fram glas och började hälla i dricka.
-Shantall, kan du ta in detta?

- Visst.

Vi gick in med allting, sen gjorde vi det mysigt med filt och stora gosiga kuddar. Sen var allt klart.
Det plingade på dörren och jag visste att det var killarna. Jag gick och öppnade.
- Heeej! Sa jag och gav min älskling en stor, lång kram och en kyss.
- Hej hjärtat!

Jag släppte Cameron och sedan gick jag fram till Jonas och kramade honom och frågade hur han mådde.
- Jag mår jättebra!

- Åh, vad skönt att höra!

Ashley gav Jonas en bamsekram, jag tyckte dom var så himla söta tillsammans.
Alla gick in till vardagsrummet och satte sig. Cam slängde sig på soffan så att han låg helt utsträckt.
- Vanessa koom, jag väntar på dig! Sa Cam och sträckte ut sina armar.
- Haha sötnos! Jag kommer!

Jag gick upp till mitt rum och fixade lite och så. Ella fixade dvd:n och släckte lampan, sen gick jag ner. Jag slängde mig på Cameron och tryckte mig tätt intill honom. Sedan tog vi alla en filt och la över oss. Cameron var så gosig. Jag älskar när han har sina armar runt mig. Jag känner mig så trygg. När filmen började så gav Cameron mig en puss på munnen och sedan lutade han sitt huvud mot mitt.
Jag sms:ade mamma att inte komma hem förrän typ 11 - halv 12.
Hon var ändå hos sin tjej kompis så hon skulle inte komma hem förrän 12 sa hon.
3 timmar senare.

Filmen var slut och den var jävligt galen kan jag säga. Vet inte hur många gånger jag skrek.
- Fyfan! Sa Ashley.
- Haha, fan, jag kommer få mardrömmar.

Killarna bara skrattade.
- Det var bara några scener som var läskiga.
Sa Cameron och flinade.
- Jaaajaa Cam. Sa jag och gav han en blink.
Vi stannade en stund och bara pratade.
- Jag tror jag drar mig hem nu! Sa Jonas , tjejerna skulle också det.
- Vanessa, jag kan sova här om du vill det?

- Ja, vad bra!

Jag kramade om allihopa och sa hejdå, sedan gick dom.
Jag och cam sträckte på oss igen och sedan tog vi in allt.
Jag orkade inte diska. Men jag diskade hälften.
När jag gjorde det kände jag armar runt mig. Det var Cam som stog bakom mig.
- Behöver du hjälp med något?

Viskade han i mitt öra.
- Nej, det går bra älskling.

- Okej, säg bara till om du vill nåt. Sa han och gav mig en puss på kinden.
- Jadå, du kan byta om så länge.

Han gick upp och bytte om. konstigt nog tog han med sig myskläder, för han visste nog att jag ville att han skulle sova här.
När jag kom upp stog han ombytt och borstade tänderna. Nu var det min tur.
- Jag bytte om till mina myskläder. Han kom ut när jag bara stog i underkläder.

- woow, vilken kropp!

Sa han och blinkade med ena ögat.
Jag bara flinade. När jag var klar så borstade jag tänderna. Cam hade bara på sig mjukisbyxor utan en tröja.
Jag släckte lampan och la mig på sängen, han kom och la sig bredvid mig och tog armarna runt mig. Han pussade mig ett antal gånger innan jag sa åt han att sluta.
- Godnatt älskling.
- Godnatt Nessi.

Nästa dag.

När jag vaknade lyste solen på mitt ansikte. Cameron sov fortfarande djupt. Han hade också fortfarande sina armar runt mig, jag lyfte dom försiktigt från min mage och sedan gick jag in till badrummet.
- Efter det gick jag ner och gjorde frukost, mamma låg fortfarande och sov.
När jag kom upp var han halv vaken.
- Vaneessaa.

- Aa älskling?

- Kom tillbaka. Sa han och kollade på mig.

- Haha, nej, upp med dig.

- Men jag vill myysa.

- Räckte det inte med igår, vi kan mysa senare, haha.

- Haha okej.

Han gick och bortstade tänderna och tvättade anisktet och klädde på sig en t-shirt och sen gick vi ner.
FÖRLÅT FÖR SKIIIIITDÅLIG UPPDATERIN,G MEN HAR HAFT MASSOR MED PROV OCH LÄXOR SÅ HAR VERKLIGEN INTE HUNNIT! MEN HÄR ÄR IAF DEL 25, VAD TYCKER NI ?

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA!

KRAM

~Nora~








     Postat av: Elsa

gryyyyym



       Datum: 2012-02-04 Tid: 10:51:23

     Postat av: Sofia

faan vad bra! nästa deeel nu!!!



       Datum: 2012-02-04 Tid: 10:52:09

     Postat av: Josephine

vad bra du är! Cameron verkar mysiig ju :D



       Datum: 2012-02-04 Tid: 10:52:46

     Postat av: Anonym

Sjuukt bra!! :D



       Datum: 2012-02-04 Tid: 11:31:55

     Postat av: jaquieline

Alltså förstår du hur länge jag har väntat på del 5!!!! omg vad braaaaaaaa! vill läsa mer kvinna



       Datum: 2012-02-04 Tid: 13:53:38

     Postat av: Jessica

Äntligen!!!!! fan vad braaaaaaaaaaa



       Datum: 2012-02-04 Tid: 13:54:17

     Postat av: Alice<3

Riktigt bra Nora!!!<3



       Datum: 2012-02-04 Tid: 13:55:25

     Postat av: J

Snygg Cameron!!



       Datum: 2012-02-04 Tid: 14:09:24

     Postat av: hanna F

ÅÅÅÅÅhhhh vad jag har längtat efter denna delen!!! meeer =)



       Datum: 2012-02-04 Tid: 14:10:03

     Postat av: Lisa

Finally!! åh söta cameron, vill läsa mer =)



       Datum: 2012-02-04 Tid: 14:18:11

     Postat av: Emmy

Skitbra Nora!!!



       Datum: 2012-02-04 Tid: 14:25:34

     Postat av: rebeccca med två cc

Äntligen del 25! jättebra som vanligt!



       Datum: 2012-02-04 Tid: 14:31:44

     Postat av: Emma

Grym blogg längtar till nästa deeel!!

En fråga, får man adda dig på facebook?



       Datum: 2012-02-04 Tid: 14:44:42

     Postat av: Fanny

Grym säger jag bara!



       Datum: 2012-02-04 Tid: 14:46:29

     Postat av: Marie

Vill läsa mer!



       Datum: 2012-02-04 Tid: 14:49:41

     Postat av: jasmine

Älskar att läsa dessa stories. Du skriver så bra Nora!



       Datum: 2012-02-04 Tid: 15:04:30

     Postat av: Jennifer

Jättebra verkligen, man blir sugen på att läsa mer! =)



       Datum: 2012-02-04 Tid: 15:29:00

     Postat av: Olivia

Längtar till nästa...



       Datum: 2012-02-04 Tid: 15:39:00

     Postat av: Alex <3

Gryyym e du Noris!!



       Datum: 2012-02-04 Tid: 15:39:39

     Postat av: jaquie

Denna va extra lång wohooo!!!



       Datum: 2012-02-04 Tid: 15:46:28

     Postat av: Jaquie

Hur gammal e Cody?



       Datum: 2012-02-04 Tid: 15:54:59

     Postat av: Fanny

Fan vad bra du är gumman! =)



       Datum: 2012-02-04 Tid: 16:20:58

     Postat av: Hille

Namnet Nora e sååå fint! http://svenskanamn.alltforforaldrar.se/visa/Nora



       Datum: 2012-02-04 Tid: 16:27:53

     Postat av: Sandra du vet

fedt nice juu <3



       Datum: 2012-02-04 Tid: 18:16:32

     Postat av: Emmmmmmaaa

Nora gryyyym är du bebe <3



       Datum: 2012-02-04 Tid: 18:24:36 URL: http://nattstad.se/emmakrarup

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0