HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 27.

Datum: 2012-02-16 Tid: 20:17:42 Kategori: novell



Nu var klockan halv 3, vi började åka mot bion, den låg inte så långt bort ifrån mig. Vi åkte med Camerons bil. Vi började sätta på en låt, vi la på högsta volym och började sjunga med massa låtar.
När vi var framme parkerade vi och sedan gick vi och hämtade ut biljetterna. Nu skulle vi bara köpa massa gott till filmen. Vi gick in och plockade godis, snacks, popcorn och dricka. Vi betalade allt och sedan började vi gå mot bio salen. Vi satte oss på våra bestämda platser och väntade tills all reklam skulle bli klar och att filmen skulle  börja.
2,5 timme senare

Åh, filmen var jättebra! Den som hade skapat filmen måste vara ett geni ju!
- Cameron, visst var den gryyym.

- Skitbra!

- Jag tyckte synd om hans mamma, hade hon inte gett 1 timme av sin tid till honom hade hon fortfarande varit vid liv i filmen, och hade han tagit hennes hand bara 2 sekunder tidigare hade hon inte dött...

- Aa..

Jag är rätt känslig för såna filmer. Tänk om det hade varit så på riktigt. Att livet gick ut på tid. Tiden stog på ens arm och det stog hur länge man hade kvar att leva varje dag och man kan skänka tid till andra.
- Vanessa, är du hungrig?

- Starving!

- Kom så käkar vi.

Jag log mot honom, höll om hans arm och tryckte mitt huvud mot hans axel.
Vi satte oss i bilen och börja åka mot Lobster Cookers , det skulle bli gott att få äta mat nu, annars har jag ju bara proppat i mig snacks och lite godis.
Vi parkerade och började promenera in mot restaurangen.
Vi gick och satte oss vid ett 2 bord, vi tog av oss jackorna och hängde upp på stolarna vi satte oss på.
Det kom fram en servitör till oss.
- Hej och välkomna till Lobster Cookers, varsågod och beställ.

Sa han och gav oss varsin meny.
- Tack så mycket.

Jag började bläddra runt på sidorna i menyn.
Jag kollade mot Cameron som också bläddrade runt.
- Har du bestämt dig Cam?

- Nej, du då?

- Nepp.

Jag fortsatte kolla runt och nu visste jag vad jag skulle beställa.
kräfta med någon speciell soppa bredvid och friterade musslor. Cameron tog likadan.
Nu kom servitören fram igen.
- Har ni bestämt er?

- Japp, jag tar denna. Sa jag och pekade på maträtten.
- Jag tar en likadan. Sa Cameron.
- Okej, var det allt? Frågade servitören medans han skrev ner på ett papper.

- Ja.

- Okej, tack.

Nu var det bara att vänta tills maten skulle bli klar.
Jag och Cam pratade om olika saker under tiden. Jag såg att han bara stirrade på mig medans han log.
- Har jag något på ansiktet eller? Frågade jag.
- Nej. Sa han och log ännu mer. Men han rörde inte sina ögon.
- Haha, vad är det då..?

- Du har bara så otroligt fina ögon Vanessa, man kan liksom inte sluta stirra. Man blir fast så fort man vänder blicken mot dom.

- Aaaw, älskliing, hela du är perfektoo!

Han blinkade med ena ögat och flinade.
Jag böjde mig fram och pussade honom på munnen flera gånger om.
- Din lilla pussgurka! Sa Cameron och skrattade.
- Åååh vad lång tid det tar för att de ska bli klara. Sa jag.

- Mm..

Nu kom dom äntligen med våra beställningar. Vi började äta.
1 timma senare.

Vi åt klart för en kvart sen men vi pratade lite också. Gud vad jag var mätt, kunde inte få i mig något mer alls.
Cam betalade och sedan började vi gå, jag gick lite innan honom.
Han kom gåendes bakom mig och tog runt sina armar om mina axlar och kysste mig på halsen. Sen tog han min hand och vi började gå mot bilen.
Vi satte oss och började åka.
- Jag ska bara tanka bilen.

- okeej.

Nä han var klar fortsatte vi att åka.
- Ska vi åka till my place? Undrade Cameron.
- Okeey babe.

Jag tog upp min iPhone och kollade facebook och twitter. Gud vad många fans hade gjort inlägg på min twittersida. Jag såg att jag hade fått över 500 vänförfrågningar på 3 timmar på min facebook. Detta var min privata som jag bara har personer jag känner och vet om.
Efter en 20 minuters biltur var vi framme hos honom. Jag sms:ade mamma att jag kom hem senare.
Han tog min hand och vi gick in.
- Hej mrs Parkes! Sa jag och log mot hans mamma som höll på och sätta på sig örhängen.
- Hej Vanessa! Vad fin du är!

- Tack så mycket du! Detsamma.

- Cameron, jag ska hem till en vännina, din syster är hos några kompisar, kan du passa henne sen?

- Aa, det kan jag.

- Okej, då ses vi! Hejdå.

- Hejdå!

- Din mamma är hur snäll som helst Cam!

- Hehe.

Vi gick upp till hans gigantiska rum, såg ut som ett äkta lyxrum. Jag slängde mig på sängen, jag var så trött. Cameron hoppade på sängen bredvid mig och rullade upp på min mage så han låg över mig, han började kyssa mig.
- Okej, ta det lugnt Cam! Sa jag och skrattade. Det kändes som att vi åt upp varandra, haha.
Han började skratta, sen gick han upp och tog av sig sin tröja. Gud vilken kropp han har, finaste jag sett!
- Jag ska bara dusha Nessa, okej?

- Okej älskling, i'm waiting.

Jag kollade runt lite i hans rum medans han dushade. Jag öppnade dörren som låg bredvid och där var det en ritkigt stor jacuzzi.

SÅÅÅÅ, NU ÄR DEL 27 UPPE, WOHOO. BLIVIT DÅLIG UPPDATERING EFTERSOM JAG HAR GJORT MASSA ANDRA SAKER NU NÄR DET ÄR LOV! VAD TYCKTE NI? VAR DELEN BRA?

KOMMENTERAA! ♥

KRAM.

~Nora~




     Postat av: johanna.

SKIT SNYGG BLOGG!

kolla gärna min oxå! :D



       Datum: 2012-02-16 Tid: 20:26:20 URL: http://johannabirgersson.blogg.se/

     Postat av: Dana :)

Skit bra gumman fortsätt som du gör!<3



       Datum: 2012-02-16 Tid: 20:31:16 URL: http://www.nattstad.se/DanaMneimne

     Postat av: jaquie

Faaaannn vad bra du är!! vill läsa mer <3



       Datum: 2012-02-16 Tid: 20:43:44

     Postat av: Habiba

Bästa Novell bloggen! ♥;D



       Datum: 2012-02-16 Tid: 20:55:44

     Postat av: emma

Jättebra story ch skitsnygg design!



       Datum: 2012-02-17 Tid: 22:25:14

     Postat av: Sassy

Riiiiiiktigt bra vill läsa mer! =)



       Datum: 2012-02-17 Tid: 22:25:54

     Postat av: alice<3

Vad bra du skriver! <3



       Datum: 2012-02-18 Tid: 00:00:28

     Postat av: -elina&leila-

Hei! tycker du likadant som oss? vi har skrivit vad vi tycker om dagens bloggare och hur de flesta utnyttjar flera tragiska situationer i deras liv. KRAM!



länk till inlägget hittar du här: http://naaawh.blogg.se/2012/february/tankar-asikter.html



       Datum: 2012-02-18 Tid: 16:28:58 URL: http://naaawh.blogg.se/

     Postat av: Maja

Gud vilken mysig historia! :)



       Datum: 2012-02-18 Tid: 18:20:05 URL: http://hoglunds.blogg.se/

     Postat av: MALIN - fick en blodpropp

hej sötis! hoppas allt ät super med dig!



       Datum: 2012-02-18 Tid: 19:21:01 URL: http://mavalina.blogg.se/

     Postat av: F E L I C I A

hej sötnos :)

snääällasnällasnäälla skulle du kunna rösta på mig i denna tävlingen: http://madiickeeen.devote.se/blogs/17121832/avslutar-taevlingen.htm

det är bara att skriva "alternativ 2" eller "2" eller något liknade, snälla snälla snääääälllaaa! det skulle betyda såååååå mycket :')



       Datum: 2012-02-19 Tid: 01:44:23 URL: http://barafelicia.blogg.se/

     Postat av: -aliciajasmine-

hej! jättefin blogg :D hade blivit jätteglad om du ville kolla in min om du har tid? hihi. ha en bra dag, kram!

Btw, ska du se BB ikväll?



       Datum: 2012-02-19 Tid: 16:59:08 URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0