HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 28.

Datum: 2012-02-21 Tid: 20:15:27 Kategori: novell



Jag kollade runt lite i hans rum medans han dushade. Jag öppnade dörren som låg bredvid och där var det en ritkigt stor jacuzzi.
Jag gick in och pillade lite på den och kollade. Hade verkligen lust att bada i den just nu. Jag gick tillbaka till sovrummet och satte mig på hans enorma säng. Efter ett tag kom Cam ut helt nydushad med en handduk runt midjan, åh så snygg han var. Han ruffsade till håret lite.
- Såå, nu är jag klar älskling.

- Äntligen!

- Did you miss me? Sa han och flinade.

- Jättemycket.

Jag vände mig om medans han bytte om, tog fram mobilen och kollade facebook och twitter. 

Han hade bara på sig ett par beach shorts, jag älskade att se hans vältränade, solbrända mage, haha.
Jag tog av mig jackan, som jag hade glömt att jag hade på mig, och la den på stolen bredvid hans byrå. Det var kallt men jackan hjälpte ju inte direkt mycket, så jag la mig under hans täckte där det var varmt och gosigt. Jag såg att han gick ut till rummet där jacuzzin var och pillade med den. När han kom tillbaka la han sig sakta ner i sängen bredvid mig och la täcket över oss. Han var så varm och gosig, däremot luktade han så hiimla gott som vanligt.
Medans han pussade mig frågade han om vi skulle i jacuzzin.
- Men Cam, du har ju precis dushat, haha.

- Men det är vanligt vatten, måste inte vara nåt medel eller så i, denna är speciell.

Jag tyckte det lät mysigt så jag sa okej.
- Great! Sa han och pussade mig på näsan.
I min väska hade jag med mig en bikini så jag tog på mig den, när jag var klar så satt han redan i jacuzzin.
- Oh, look at that body! Sa han och såg förvånad ut när jag var påväg mot jacuzzin.
- Haha, sluta älskling. Sa jag och flinade.

Han hade tagit med sig två drinkar.
När jag satte mig ner i den kände jag att jag blev helt avslappnad. Det var så skönt.
Cameron vände sig om och tog en av drinkarna.
- Varsegod älskling. Sa han och räckte över den till mig.
- Tack babe.

Han tog sin och vi började dricka några klunkar. Sen la jag tillbaka den.
När Cam la tillbaka sin så kom han och satte sig närmare mig, tog sina armar runt min midja och började pussa mig.
- Cameron, nu är det du som är pussgurkan, hahaha.

- Men man kan inte sluta pussa på dig, du är så vacker och gosig, och jag älskar ju att pussa på dina mjuka läppar, som godis!

- Haha, aw, jag älskar dig så himla mycket Cameron.

- And I love you.

Jag tog mina armar runt hans nacke och började kyssa han tillbaka. Det varade rätt länge.
Efter 1,5 timma i jacuzzin gick vi upp.
- Jag tar en dush. Sa jag.
- Gör det.

Jag Hämtade en handduk och började klä av mig, jag la kläderna och underkläderna i min väska sålänge.
Jag gick in till badrummet och tog av mig handduken. Gud vilket stort badrum, allt är ju överdrivet stort här.
Jag började sätta på dushen, och den blev varm direkt. Men det blev för varmt så jag vred den lite åt den kalla sidan. Nu var det perfekt.
30 min senare.

Efter den sköna dushen tog jag handduken och la den runt kroppen, när jag kom ut så stog Cam precis vid dörren med min trosa som han höll i?
- Jag tror du tappade denna Vanessa? Sa han och började skratta.

Jag ryckte den från honom och undrade vart jag hade tappat den.
- Haha, på min tränings maskin.
Åh, detta var pinsamt.
- Jaja.. Sa jag och började byta om.
Jag tog av mig handduken när jag hade satt på mig underkläderna. Sen kollade jag bak mot Cam som låg på sängen och kollade.
- Vadå? Som om jag inte sett dig i underkläder innan? Sa han och log lite.
- Jag vände mig om igen och tog på mig mitt linne och ett par shorts.
Jag lånade deras fön och fönade håret. Sen la jag mig ner bredvid Cameron och tog fram min mobil. Jag sms:ade med tjejerna lite och kollade på lite bloggar, cam satt bredvid och kollade med mig.
När jag vände mitt huvud mot hans håll var hans ansikte rakt framför mig, han bara stirrade på mig och log.
- Haha, cam va är de?

Han svarade inte utan fortsatte bara kolla. Sen började han kittla mig, jag tappade mobilen på sängen och började skrika och skratta.
- Jag försökte distrahera dig så jag kudne kittla dig! Sa han.
- Och det lyckades du totalt med! Sa jag och slog han lätt på magen medans jag skrattade.
Han kramade om mig hårt och jag kramade han tillbaka, gud vilken underbar kille jag har.
- Asså Vanessa, du är så söt utan smink också ska du veta!

- Haha, det får jag höra ofta.

- Vad bra, men du är lika söt med smink också.

- Min fina prins. Sa jag och strök han över håret.
- Min fina prinsessa.

Jag log och sedan gick jag upp med Cameron i handen. Vi gick ner till köket, jag var så törstig, jag tog ett glas vatten.
- Är du hungrig? Undrade han.

- Nej, verkligen inte, proppmätt från kräftorna.

- Haha okej, samma här.

-Nessa, har du lust att gå runt i stan?

- Sure!

Han tog sin arm runt min rygg och vi gick upp till hans rum och hämtade våra saker.
Jag tog på mig mina boots och min skinn jacka, Cameron tog på sig sina ursnygga jeans och en hoodie, sen började vi gå utåt.
- Vanessa, vänta, jag måste ringa mamma och fråga när syrran kommer hem.

Han ringde henne och hon svarade.
- Okej, hejdå.

Han la tillbaka hans iPhone i bakfickan.
- När kommer hon?

- Om 3 timmar typ, så vi hinner vara här länge.

- Okej, bra!

Vi gick runt i massor av olika märkes affärer, vi gick in på hollister nu och där köpte jag några tröjor och byxor, och även Cameron köpte några saker till mig där eftersom han insisterade när jag sa att jag skulle betala. Så söt är han.
Cameron köpte Victoria's secret parfymer till mig, som jag hade många av, och så köpte jag 2 Louis Vuitton väskor.
Blev rätt mycket shopping. Jag köpte även systemkameran till min lillasyster. Änttligen var det gjort. Keyboarden köper jag med mamma nästa vecka.
2 timmar senare.

- Älskling, syrran är hemma snart, vill du ha skjuts hem?

- Ja tack!

Vi satte oss i bilen och började åka mot mitt place. När vi var framme pussade jag honom jättemycket och tackade för att han varit så gullig idag.
- You're worth it honey. Sa han.
- Hejdå älskling, vi ses.

Jag kollade en sista gång om jag hade glömt något i bilen, det hade jag inte.
Jag stängde bildörren och började gå mot dörren. Det var låst. Jag tog upp nyckeln och började låsa upp dörren, ingen var hemma förutom jag nu. 
OHLALAA, HAHA, DET TAR NÅGRA DAGAR INNAN NÅN DEL KOMMER UPP, MEN NI FATTAR NOG VARFÖR.

SKOLAN.

MEN JAG FÖRSÖKER JU FAKTIST MITT BÄSTA. HÄR HAR NI IAF DEL 28! VAD TYCKTE NI OM DELEN? KOMMENTERA GÄNRA VAD NI TYCKER SÅ KANSKE NÄSTA DEL KOMMER UPP IMORGON!!

KRAM

~Nora~





     Postat av: Ida

gud vad bra du skriver! Hettas till mellan cam och vanessa hihi :D



       Datum: 2012-02-21 Tid: 20:48:35

     Postat av: Elsa

du är bäst på att skriva!! nästa del nuuuu<3!



       Datum: 2012-02-21 Tid: 20:49:11

     Postat av: Sabina

Skit grym är du Nora! Vill läsa nästa del nu! :D



       Datum: 2012-02-21 Tid: 21:11:35

     Postat av: jenny

Åh älskar dom Victoria secret sprayen vill ha allihoppa. Älskar din blogg! <3



       Datum: 2012-02-22 Tid: 11:06:47

     Postat av: sara

Åh spännande, nu börjar det hända grejer hihih



       Datum: 2012-02-22 Tid: 11:07:19

     Postat av: <3

Du skriver verkligen jättebra! borde bli en bok av detta=)



       Datum: 2012-02-22 Tid: 11:09:21

     Postat av: Melissa

Grym du är Nora!!!!!!! <3



       Datum: 2012-02-22 Tid: 11:22:00

     Postat av: Nora.S

Äntligen del 28 wohooo!!!!!!! du är bäst!



       Datum: 2012-02-22 Tid: 11:37:17

     Postat av: Emmy

Längtar efter nästa del=)



       Datum: 2012-02-22 Tid: 13:00:53

     Postat av: jennie

Ooh börjar hetta till här hihi.. gillar din bliogg



       Datum: 2012-02-22 Tid: 13:07:51

     Postat av: Alice

håller med jennie, bästa storyn tycker jag med! =)



       Datum: 2012-02-22 Tid: 13:14:11

     Postat av: My´s place

du är jätteduktig Nora <3



       Datum: 2012-02-22 Tid: 13:21:19

     Postat av: Sandra

Hej Nora, skriver du om ditt eget liv? Kram Sandra



       Datum: 2012-02-22 Tid: 13:26:26

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0