HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 37.

Datum: 2012-06-28 Tid: 22:25:38 Kategori: Allmänt

Hon log och tog emot dom. Hon öppnade dom och i låg det 2 par snygga Ray Ban glasögon, en klocka i äkta guld tillsammans med örhängen och ett knallrosa Juicy Couture dress.
- Åh, tack så jättemycket Cameron!!! Sa Liz och kramade om honom hårt.
Han log tillbaka mot henne och jag gick fram till honom och viskade:
- Gud vad du är söt!! Jag tog hans hand och vi gick tillsammans och satte oss bredvid varandra vid - bordet och tog en bit tårta var.


 


Klockan var nu mycket och det var dags för gästerna att gå hem, jag hade ju också en tid att passa för imorgon, vi ska ju åka väldigt tidigt till Hawaii. Vi sa hejdå till våra gäster. Liz skulle stanna hos mig och mamma eftersom pappa var bortrest. Ungefär 2 månader ska hon stanna hos oss. Kommer nog bli rätt skönt för henne att tillbringa lite mer tid med mamma. Jag gick fram till Liz och vi pratade lite.

Hade du roligt gumman?

- Jaa, jätteroligt faktist, och fick ju jäättefina presenter. Btw, hur lyckades du få en så otroligt snygg pojkvän?

- Liz.. du är 14 år hahah! Nej men vi började prata sen träffades vi osv.. du vet nog hur det går till. Eller så kanske du inte gör det? Sa jag och blinkade med ena ögat. 

- Ha-Ha-Ha. 

.- Hur går det med boysen då Liiizziee?

- Jo, de går la bra! Snackar faktist med en just nu.

 

- JAAASSSÅÅÅ? vad heter han?

- Troy.

- Är ni lika gamla eller?

- Nä, han är 1 år äldre än mig, inte så stor skillnad.

- Okej.. hur började det då?

- Det gamla vanliga, man börjar chatta, sen telefon, träffas and so on.

- Okej, men ta det lugnt bara, inget får gå för fort.

- Jag vet allt det Vanessa, i'm not a baby anymore.

- Det var du igår. Sa jag och skrattade.

- Men haha Vanessa så ful är du! Sa Liz och skrattade.

- Kom häng med mig upp till rummet, du kan få prova lite kläder som jag inte vill ha, ska rensa min garderob lite.

- Åh nice, du har ju alltid skitsnygga kläder ju!


Vi gick upp till mitt rum men först gick Liz fram till mamma och gav henne en puss och tackade för allting. Jag kunde inte stå emot med att lé lite. Jag tyckte att Liz och mamma har haft för lite tid med varandra.. så jag tror pussen betydde mycket för mamma.

När vi kom upp till mitt rum tog jag ut alla kläder och sedan slängde jag över alla kläder som jag inte ville ha, till Lizzie.

- Men hallå, måste du kasta allt på en gång! Låt mig prova klart det jag börjar med först!  Sa Liz.

Jag satt och kollade hur en klänning satt på henne. 

- Gud vad fin kropp du fick i den Liz! Vänd dig om lite.

- Du fick jättefin rumpa också. Ta av dig den nu och prova detta också.


Det var en hel höög med kläder som Liz skulle få. Det är lite roligt att vi typ har samma storlek på kläderna. Nu Efter att hon hade provat allting gjorde jag en plats åt henne i min garderob där bara hennes kläder skulle ligga, det var en väldigt stor plats faktist. Sen när hon ska gå hem får hon lägga allt i en påse. Nu var det dags för smyckerna!

Jag tog fram mina halsband,ringar,armband osv. Liz fick prova lite och så fick hon allt som passade, och de jag inte ville ha. 

Klockan var nu halv 11 på kvällen, Shantall ringde mig.

- Hey giiirl!

- Hey babe.

- What's up?

- Umgås lite med syrran hemma, dudå?

- Fizar lite inför OUR TRIP TO HAWAII, WOHOO.

- Ska bli awesooomeee!!! Jag är redan klar, har packat allting! 

- Great! Vi kommer och hämtar upp dig kl halv 5, flyget går klockan 7. Se till att inte glömma biljetterna också!

- Såja! Nejdå, jag glömmer inget! Vi ses imorgon, pusshej!

- Puss darling!


Liz kollade fundersamt på mig.

- Vart ska du åka imorgon?

- Till Hawaii! Men det är bara en vecka, så jag kommer ju komma hem rätt snart.

- Åh va roligt! Tråkigt att vara utan dig i 1 vecka.. 

- Haha men det är inte så mycket, det går fort med tiden! Sa jag och pussade henne.

- Köp något till mig därifrån!

- Jadå, ska köpa jättefina saker åt dig där borta, vad vill du ha?

- Typ halsband, örhängen och så!

- Okej, de fixar jag. Men ungefär 1 månad efter Hawaii så ska jag utomlands med Cameron också.

- Aha.. vart ska ni?

- Det har vi inte riktigt bestämt än, men något varmt land i alla fall!

- Okej! Jag måste få följa med dig och resa nån gång.

- Självklart ska du det, jag lovar. Vill du kolla på film?

- Ja! 

- Vilken vill du se då?

- Jack & Jill verkar bra.

- Den med Adam Sandler?

- Ja, har du sett den?

- Nej, men har hört talas om den och den verkar vara sjukt bra! 

- Haha ja!


Jag laddade ner filmen och tog fram cola, ships, popcorn, choklad och massor med gosaker, idag skulle vi feta oss. Man måste få göra det någongång ju! När jag hade hämtat allt var nedladdningen klar, jag släckte lampan och satte på filmen, sen la vi oss bredvid varandra i sängen. Jag tog fram iPhonen och satte alarmet på kl 4. Jag hade då kvar en halvtimma att fixa mig, men varför ska man fixa sig när man ändå bara ska sitta på ett flygplan. Så jag behövde inte så mycket tid på mig! 

Filmen har varit jätterolig än sålänge, jag har verkligen skrattat ihjäl mig! Nu var filmen slut och den var verkligen bäst.Jag stängde av den och sedan la vi oss ner och somnade på direkten. Klockan var ju trots allt kl halv 1. Haha, jag brukar i alla fall bli trött vid den tiden.. 


JAA, NU ÄR DEL 37 UUTE! :) INTE LÄNGSTA DELEN DIREKT.. MEN DET BLEV GANSKA LÅNGA KONVERSATIONER MEN HOPPAS NI FATTAR VEM SOM ÄR VEM. KOMMENTERA NUU VAD NI TYCKTE OM DELEN, INTE ROLIGT ATT SKRIVA OM MAN INTE FÅR SÅ MÅNGA KOMMENTARER, OM NI GÖR DE SÅ FÅR DET MIG PÅ MER HUMÖR OCH BLOGGLUST! OCH SÄG GÄRNA OM NI VILL ATT JAG SKA ÄNDRA PÅ NÅGOT, LÄGGA TILL NÅGOT, GE MIG TIPS, VAD SOM HELST! BTW, OM NI UNDRAR VILKA TJEJERNA PÅ BILDEN LÄNGST UPP ÄR SÅ ÄR DET VANESSA HUDGENS OCH HENNES LILLASYSTER! PUSS PÅ ER! :)

~Nora~

 

 



     Postat av: Bellas

Åh bästa delen! :D men vill ha lite längre, och kan inte någon bråka med någon också så man får lite mer drama? :) Men grym var den!

Svar: Tack! Jo jag ska försöka se till att det blir lite mer drama i den! Håll utkik ;) Kram!
Nora Omari



       Datum: 2012-06-28 Tid: 23:59:44

     Postat av: Sofia

Jättebra del man vill bara läsa mer haha



       Datum: 2012-06-29 Tid: 10:55:10

     Postat av: Sara

Åh bra skrivet Nora du är grym!!!!



       Datum: 2012-06-29 Tid: 10:55:47

     Postat av: Alice

Väldigt bra skrivet, kul att läsa :)



       Datum: 2012-06-29 Tid: 11:02:13

     Postat av: amanda

Grym du är på att skriva! =)



       Datum: 2012-07-08 Tid: 12:26:04

     Postat av: sanna

bääääst <3



       Datum: 2012-07-08 Tid: 12:26:28

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0