HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 33.

Datum: 2012-03-26 Tid: 21:58:51 Kategori: novell
När han var klar så vände han sig mot mig och vi låg sådär ansikte mot ansikte. Sedan började vi pussas som vanligt, han var så mysig, min lilla gose.
- Cameron, du sover här idag!
- Suure älskling.


När han var klar så vände han sig mot mig och vi låg sådär ansikte mot ansikte. Sedan började vi pussas som vanligt, han var så mysig, min lilla gose.
- Cameron, du sover här idag!

- Suure älskling.
Efter att vi  hade gosat länge så somnade vi i 2 timmar. Jag vaknade utav att Cam kittlade mig.
- Hello sunshine. Sa han och log.

- Heey baby.

Jag var så trött och slapp, men det var verkligen inte Cameron eftersom att han inte kunde sluta att kittla mig..
- Hallå, det rääcker!! Sa jag och gapflabbade. Jag kunde faktist inte hjälpa det.
- Hallå Cam,  om 2 dagar är det audition för några killar som ska "tävla" om att  bli mina 2 män till konserten.

- Jag kan vara en av dom!

- Försent, du skulle anmält dig innan, too bad. Sa jag ironiskt och skrattade.
- Haha, men...

- Men du får ju i alla fall vara VIP och vara med mig på konserten.

- I look for to that!

- Great!

Jag sträckte på mig rätt länge och gav till ett ljud.  Sen gick jag upp mot spegeln och gud vad jag såg ut. Mitt hår.. jag såg ut som ett fult troll!
- Caameron, varför har du inte sagt något?

- Haha, men du vaknade ju nyss, det gör inget, och du är inte ens ful, du är jättevacker.

- Visst säger du bara så?

- Nejj, jag lovar, du är alltid vacker, oavsett om du är sminkad, fixad eller inte. Du är finast på jorden.

- Aaaw, älskling.


- Vanessa du fick ett sms.

Jag gick fram till mobilen och kollade sms:et, det var Ryan.

" Hej Vanessa! Vi har fbeställt alla nya önskemål du hade, dom kommer  inom kort, var det något mer du ville tillägga?"

"Nej tack, det blir bra!"

Jag la undan mobillen och sedan gick jag ner mot köket. Jag kollade runt efter mamma också, var hon inte hemma än?
Jag letade efter henne men hon var ingenstans, så jag sms:a henne och fråga var hon va. Jag fick ett svar tillbaka ganska fort. Hon var ute i stan med hennes tjejkompisar fortfarande.
Jag la fram lite mackor och oboy, sen ropade jag på Cam att han skulle komma ner. Han kom ner trippandes i sina boxershorts och tjocktröja. Han satte sig ner och när jag var klar så gjorde jag också det. Vi tog för oss och började äta. Vi började prata vart vi skulle åka på vintern. Jag och Cam hade tänkt att åka på en liten vacaition tillsammans, bara jag och han. Sedan började vi prata om hur det skulle bli med vårat förhållande i framtiden. Just nu har vi mycket tid tillsammans eftersom det är sommarlov och jag är ledig rätt mycket från studion. Men sen när skolan börjar igen och när jag ska tillbaka till studion ungefär 3-4 gånger i veckan, 3 gånger om dagen, läxor osv, så kommer vi inte kunna ha lika mycket tid tillsammans, jag har ju musikkarriären och sköta rätt mycket, och han har skola och jobb.. och så ska han iväg rätt mycket med hans pappa på filminspelningar, så vi är vädligt rädda för vad som kommer hända eftersom vi splittras rätt mycket i den perioden. Men vi får hoppas på det bästa.
Cameron såg väldigt deprimerad ut, han sa att han aldrig ville förlora mig och att han älskade mig mest av allt, att jag var det bästa som hänt honom. Jag sa att jag ska göra mitt bästa för att vi ska kunna få lite tid till att umgås dom kommande månaderna.  Jag tog hans hand och log. Men sen skippade vi den diskussionen och började prata om allt roligt vi skulle göra.  När vi var klara med maten så diskade jag allting och sedan hade jag och Cam bestämt för att träffa massa folk och ha kul i några timmar. Han hade planerat med sina killkompisar vart vi skulle mötas, och jag hade bett tjejerna att komma, men vi hämtade upp dom med bilen. 2 andra tjejer kom även med, Sabrina och Evelyn. Vi hälsade och sedan fick dom knöka där bak för att få plats, dom såg så roliga ut så jag bara skrattade. På vägen satte vi på musik, en av mina låtar spelades upp, alla började sjunga till den förutom mig, jag bara satt där och fotrsatte skratta.
Efter en 20 minuters biltur var vi framme. När jag klev ut så såg jag att det stog en stor byggnad framför oss med texten "Beverly Hills shop". Det var ett väldigt stort shoppingcenter. Jag gick in till nästan alla märkesaffärerna, Chanel, Gucci, LV och flera andra. Jag köpte nästan 2 saker av varje affär, så underbara saker så man kan inte stå emot. Min telefon vibrerade och jag tog ur den ur väskan. Det var från ett okänt nummer som det stog "Hej, är detta Vanessa Hudgens!?!?". Jag kunde nästan veta att det var från ett fan.. Dagens barn och internet, man fattar inte hur dom får reda på ens nummer. Jag struntade i att svara så att jag inte skulle bli bombaderad med samtal och sms. Personen fortsatte att sms:a, tillslut blev det irriterande så jag spärrade numret via mobilen, sedan blev det lugnt igen.
Jag och Evelyn gick in till en sminkaffär, jag är lite av en shopaholic så jag försökte att inte köpa något eftersom att jag typ har värsta sminkaffären hemma hos mig. Men såklart köte jag något. Det fick bli en ny foundation och några krämer + en ny maskara. Evelyn köpte rätt mycket. Det var så fint väder här i LA så vi passade på att ta massor av kort. Sabrina tog ett kort av mig och Cam när vi stog vid en vattenfontän och kysstes. Dom ville så gärna ta ett sånt kort så det fick gå! Efter att ha tagit hundratals kort gick vi lite hit och dit. Köpcentret var verkligen större än vad man kan tänka sig.. Jag gick in till en klädesaffär och där fick jag mycket köpt. Köpte även saker till mamma och Liz också. Mamma hade sms:at för en stund sen att hon va hemma men skulle senare på middag. Mamma verkade ju vara rätt upptagen märkte jag. Hon skickade även att hon hade övferört 4000 dollar till mitt konto. Asså jag känner mig väldigt bortskämd kan jag säga.. jag skickade tillbaka till henne att det inte behövdes eftersom jag hade redan en stor summa pengar i mitt konto, och det räckte. Men hon stog imot och sa att jag skulle ta dom ändå. Well, vad ska man göra..
Vi gick till lite olika ställen, vi hade varit ute rätt länge nu och jag gick runt med massa påsar i handen. Vi bestämde oss för att dra till StarBucks och ta en latte.
WOOPWOP!! SA JAG INTE ATT DEL 33 SKULLE KOMMA UT EFTER ATT "ÖVERRASKNINGEN" VAR KLAR? ;) OCH HÄR ÄR DEN! NI FATTAR VÄL VAD ÖVERRASKNINGEN VAR VA? DET VAR DESIGNEN OCH HEADERN, VISST BLEV DET AAAWEESOMEE!!! ÄR SKITNÖJD VERKLIGEN, KOMMER HA DETTA ETT VÄLDIGT LÅNGT TAG. MEN KOMMENTERA, KOMMENTERA, KOMMENTERAAA SÅ BLIR JAG GLAAD SÖTNOSAR :D

KRAM.

~Nora~

PS: VISST BLEV DE ÄNDÅ EN RÄTT LÅNG DEL? ;)





     Postat av: Lisa J

vaad bra du är på skriva Nora! :)



       Datum: 2012-03-26 Tid: 22:16:17

     Postat av: Hanna

Äntligen, har längtat till denna delen!! =)



       Datum: 2012-03-26 Tid: 22:31:31

     Postat av: Sara

Jättebra verkligen!!!! <3



       Datum: 2012-03-26 Tid: 22:32:15

     Postat av: Sofie

Jättebra skrivet, det va ett tag sen du skrev förra hehe.. puss puss



       Datum: 2012-03-26 Tid: 22:34:17

     Postat av: Julia

Älskar den här storybloggen!



       Datum: 2012-03-26 Tid: 22:35:28 URL: http://julia.blogg.se/

     Postat av: Hanna.P

Åh extra lång vad kuuul woho =)



       Datum: 2012-03-26 Tid: 22:36:00 URL: http://pennys

     Postat av: Isacs Mamma

Önskar dig en underbar tisdag!



       Datum: 2012-03-27 Tid: 00:24:00 URL: http://isacsmamma.blogg.se/

     Postat av: kaffehörnan Vårtävling

Kaffehörnan här

Du kanske inte läser min blogg normalt

Jag har en superduper tävling just nu



Du hittar den enkelt, mellan inläggen och reglerna är enkla

Hoppas du är med



       Datum: 2012-03-27 Tid: 00:26:26 URL: http://www.kaffehornan.se

     Postat av: Hanna. h <3

Jätte bra del gumman!! Du är så duktig!!! Och den nya designen och headern är jätte snygga! Den snyggaste jag har sett tror jag! ;) sluta verkligen inte att skriva! Du är grym ju! <3333



       Datum: 2012-03-27 Tid: 07:17:10 URL: http://hannasscrapping.blogspot.com

     Postat av: Hanna. h <3

Jätte bra del gumman!! Du är så duktig!!! Och den nya designen och headern är jätte snygga! Den snyggaste jag har sett tror jag! ;) sluta verkligen inte att skriva! Du är grym ju! <3333



       Datum: 2012-03-27 Tid: 07:17:12 URL: http://hannasscrapping.blogspot.com

     Postat av: Dominique :)

Tack, är det verkligen så med nattstad? Låter inte så bra, håller nog kvar mig på blogg.se sålänge! :)



       Datum: 2012-03-28 Tid: 15:50:19 URL: http://mylifeasdominique.blogg.se/

     Postat av: Saga Forsberg

SV; kanske någon gång i framtiden:)



       Datum: 2012-03-28 Tid: 20:43:00 URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

     Postat av: Kajsa :)

Du är såå braa!! Meeeer !!!!!! :)



       Datum: 2012-03-28 Tid: 21:58:46 URL: http://kajsas.blogg.se/

     Postat av: Sanna

Kommer du på allting själv eller tar du från andra novell bloggar? :) om du inre gör det så är du verkligen bra på att skriva och komma på :)



       Datum: 2012-03-28 Tid: 22:00:53

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0