HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 35.

Datum: 2012-05-01 Tid: 13:14:13 Kategori: novell



Jag log mot henne och sedan började jag diska. När jag var klar torkade jag bordet och diskbänken sedan tog jag en handduk och torkade mig om händerna. Jag gick upp till mitt rum och började städa det. Det var jättestökigt verkligen.
Jag hämtade min iPhone och hade fått ett sms. I can't believe it, inte igen..
Det var Nathan, han hade tydligen inte raderat mitt nummer. Hur jag kunde veta att de var han är för att jag kan hans mobilnummer utantill. På sms:et stog det
"Vanessa, jag ber dig, kan du inte bara svara en enda gång på mig, snälla??"
För att få han att sluta spama mig så skrev jag tillbaka.
"Vad vill du mig? Säg det nu eller aldrig."

Jag fick snabbt ett svar tillbaka.
"Kan vi inte prata om saken? Det är så mycket jag vill säga till dig som inte går att säga på sms eller i telefon.."

"Nej Nathan? Det är ditt fel att du var otrogen mot mig, du får skylla dig själv, jag har en pojkvän nu som jag älskar.. det går bara inte Nathan. Jag vill tyvärr inte prata med dig mer."

"Du SKA prata med mig."

"Vafan? Du bestämmer inte över mig! Jag pratar inte med dig om jag inte vill, face the fact!"

"Okej, let's see about that. Hejdå"

"Försöker du hota mig eller något nu eller?"

"Nejnej.."

Jag svarade inte det sista och nu började jag bli orolig. Tänkte han göra någonting mot mig bara för att jag inte ville snacka med honom? Nej det ska han väl inte? ÅH, jag blir så förvirrad! Jag vill ju inte snacka med honom. Ska jag det ändå? Åh, jag vet inte, jag vill visa Cameron allt detta. Jag tog telefonen och slog in hans nummer.
- Hallå?

- Hej cam..

- Hej, har det hänt något?

- Ja, lust att komma över?

- Ja, en stund kan jag väl, är hos dig om 10 min.

- Tack babe.

Jag satt i mitt rum och var lite rädd faktist. När jag hörde att det plingade på dörren blev jag överlycklig. Jag sprang ner och öppnade och där stog världens finaste kille.
- Hej älskliing! Sa jag och pussade honom.
- Heeej!

Jag höll om honom väldigt hårt och han förstog att det verkligen hade hänt nåt.
- Vanessa vad är det? Man ser att du är rädd eller nåt?

- Kom..

Jag tog tag i hans hand och vi gick upp till mitt rum. Jag satte mig på sängen och Cam kom och satte sig bredvid mig och tog sin hand på mitt knä. Jag tog fram mobilen och sedan gick jag in på min och Nathans konversation.
- Kolla, börja härifrån. Sa jag och bläddrade upp. Han började läsa och jag såg att hans ansikte blev argare och argare. När han var klar slängde han mobilen på sängen och hoppade upp.
- Vafan är det med idioten!? Han tänker göra något mot dig!!

- Jag vet..

- Kan du inte gå och snacka med han då? Jag kan gömma mig någonstans i närheten och om han försöker göra något så kommer jag?

- .... Okej.. jag sms:ar han då.

Jag tog mobilen från sängen och började skriva.
"Nathan.. vi kan snacka."

"Tänkte la att du skulle ångra dig, kom till skogen bakom kiosken, du vet där vi brukade mötas ibland."

"Okej, nu?"

"Ja, nu."

Jag tog på mig jackan och skorna, sedan började jag och Cam gå utåt. När vi kom fram till skogen hade Nathan inte kommit än. Cam gick och gömde säg vid en stor buske i närheten där han kunde se allt. Jag stog och väntade på Nathan och där kom han.
- Varför dröjde du?

- Jag råkade, ursäkta.

- Få det du vill säga sagt nu.

- Okej.. Vanessa, du betyder sjukt mycket för mig, jag ångrar verkligen att jag gjorde det jag gjorde, jag var dum i huvudet, kan du inte förlåta mig? Jag vill verkligen att vi ska kunna prata med varandra som vanligt utan problem. Jag saknar dig.

- Nathan, jag kan inte förlåta dig bara sådär? Jag vet inte om du menar de ord du säger, jag tror inte jag kan förlåta dig faktist, du har dig själv att skylla på.

- Men jag har ju sagt förlåt och bett om ursäkt flera jävla gånger!? Vad ska man mer behöva göra för att du ska förlåta någon!!? Fan..

Han började höja rösten mot mig och nu var det dags att jag också gjorde det.
- Du behöver inte göra så mycket. Bara sluta ta kontakt med mig för jag vill inte ha med dig och göra, du är ingen som jag vill ha i mitt liv! Acceptera det.

Nathan blev argare och argare, det såg man på hans ansiktsuttryck. Jag kollade på han en stund och sedan vände jag mig om och tänkte gå iväg. Tills jag kände att något greppade min arm väldigt hårt och drog tillbaka mig. Det var ju Nathan.
- Vadfan håller du på med? Släpp mig!

- Du ska förlåta mig.

- Men varför? Jag vill ju inte? Det är ju inte direkt så att du kommer dö om jag inte förlåter dig. Släpp mig nu din psykopat!

Hans grepp blev hårdare och min arm började svida, jag försökte hålla inne ilskan och jag ville skrika. Jag gav till ett litet skrik och försökte skaka bort min arm från honom. Han lyssnade inte så då var jag tvungen att göra något jag länge velat göra på honom. Jag försökte låtsas vara jätterädd och sedan när han inte märkte det tog jag i och sparkade honom det hårdaste jag kunde mellan benen på honom. När han släppte min arm så gav jag till en box vid käken på han. Han föll ner på marken och jag hörde ett skratt från busken. Det var Cameron med förvånande blick som ville skratta ihjäl sig men han höll sin hand för munnen. Jag kollade på Nathan och han började lipa. Vilken tönt.
- Så går det när du försöker jävlas med mig din jävla idiot. Sa jag till Nathan och Cameron kom ut ur busken och gav mig världens största kram och kysste mig.
- Du var skitgrym! Vart har du lärt dig det?! Sa han och skrattade.
- Min pappa har lärt mig det, hehe.

Jag tog Camerons hand, vände mig om mot Nathan och sa:
"Hejdå, ta aldrig mer kontakt med mig äckel"

Jag var ju tvungen och sparka honom och så eftersom han skadade mig. Det är ju riktigt omoget och göra så mot en tjej. Han kan inte tvinga mig att förlåta honom när jag inte vill det. Cameron hängde med mig hem igen och vi gick upp till mitt rum. Jag slängde mig på sängen och han kom efter mig. Jag vände mig om så jag låg på honom och sedan började vi kyssas. Mysigt! Nu var jag säker på att Nathan inte ens skulle våga skriva eller snacka mer med mig, det kändes skönt att få ge igen efter det han gjort. Nu var det bra igen.
DEL 35 UTE, YEEY :D DET KAN TA LÅNG TID MELLAN DELARNA EFTERSOM JAG GÖR MASSA ANDRA SAKER PÅ DAGARNA OCH IBLAND HAR JAG INTE JÄTTESTOR LUST OCH SKRIVA.. MEN HÄR ÄR DEN! VAD TROR NI HÄNDER HÄRNÄST?? TYCKTE NI DET VAR BRA AV VANESSA ATT GE IGEN MOT NATHAN PÅ DET SÄTTET? KOMMENTERA SÅ ÄR NI GULLIGA! DET ÄR FINT VÄDER IDAG OCKSÅ, SÅ JAG SKA NOG UT I SOLEN!

KRAM!!

~Nora~



     Postat av: Izabelle.

Har träffat 1D fyra gånger, sätt dom live i London, och ska se dom live nästa år.



Fin blogg! Kolla gärna in min, och lämna gärna en kommentar :)



       Datum: 2012-05-01 Tid: 13:26:09 URL: http://izabellelaarsson.blogg.se/

     Postat av: Stina

Älskar storybloggen!!!!



       Datum: 2012-05-01 Tid: 13:52:46

     Postat av: hanna =)

Jättebra skrivet Nora



       Datum: 2012-05-01 Tid: 13:53:14

     Postat av: Sara

Äntligen en ny del wohooo



       Datum: 2012-05-01 Tid: 14:03:56

     Postat av: Fia

Grym e du! <3



       Datum: 2012-05-01 Tid: 14:05:16

     Postat av: Hanna P

Vad duktig du är på att skriva för den är jättebra =) puss puss



       Datum: 2012-05-01 Tid: 14:08:43

     Postat av: <3

Älskar 1D jag döööörrrrr



       Datum: 2012-05-01 Tid: 14:09:17

     Postat av: yara

Jättebra del sötnos puss puss



       Datum: 2012-05-01 Tid: 14:34:00

     Postat av: Fanny

Älskar den!"!!!



       Datum: 2012-05-01 Tid: 14:39:58

     Postat av: Jessie

Finally!!! <3



       Datum: 2012-05-01 Tid: 15:17:43

     Postat av: Anonym

Sugen På En Ny Design? Kolla in http://swagdesigns.webblogg.se/

Där finns det alltid någon design för dig!



       Datum: 2012-05-08 Tid: 15:03:34

     Postat av: Anonym

jag har läst denna berättelsen ända sedan starten. och jag älskar den!

fortsätt med de du gör, för de e grymt :)



       Datum: 2012-05-28 Tid: 22:54:09

     Postat av: jennifer ojala

jag har läst denna berättelsen ända sedan starten. och jag älskar den.

fortsätt med de du gör, för de e grymt.



       Datum: 2012-06-09 Tid: 21:24:25

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0