HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 15.

Datum: 2011-12-30 Tid: 13:34:56 Kategori: novell



Dom skulle fika nästa vecka, jag och Cameron tror dom skulle passa bra tillsammans. Jordan hade ljusbrunt hår, blåa ögon, och såg faktist bra ut.
Jag kollade mobilen igen, och jag hade fått ett sms, men denna gången var det från ett okänt nummer. På sms:et stog det...
- Hur känns det? Gör det ont? ;)

Vad menade personen med detta sms:et !?
- Tjejer, kolla vilket sms jag fick!

-  Oj! Vet du vem det är??

- Nej, men jag misstänker att det har något med Nathan att göra, varför skulle jag annars få ett sånt sms.

Jag skrev tillbaka.
- Vem är du?

Jag fick inget svar tillbaka. Jag ville spåra upp det...
Först av allt ville jag fråga Nathan. Jag ringde och sa att han skulle komma utanför mitt hus med en gång.
Han kom och jag visade han sms:et.
- Känner du igen numret Nath?

- Ja, det är Lauras nummer?

- Varför skickade hon nåt sånt till mig, var är hon? Och hur fick hon ens tag i mitt nummer!?

- Ingen aning, jag lovar. Jag har inte gett henne det!

- Okej, var är hon då?

- Hon är hemma antagligen.

- Ring henne nu.

- Okej.

Han ringde henne och hon svarade.
- Hej Nathan!

- Hej, har du skickat ett sms till Vanessa nyligen? För det är ditt nummer.

- Nej? Det har jag inte?

- Du ljuger?

- Nej, jag lovar, tro mig.

- Varför är det ditt nummer då?

- Jag har faktist ingen aning, vänta ska kolla om det står att jag har skickat något sånt då.

- Okej, det står på min mobil att jag skickat sms till Vanessa. Fan vad mystiskt för det är inte jag.

- Lovar du nu då?

- Ja, jag skulle vågat erkänna om det var jag, herregud.

- Okej, bra, hejdå.



- Vanessa hon sa att det inte var hon, men på hennes mobil stog det att hon hade skickat det. Hon är ärlig mot mig, det är någon som har skrivit från hennes eller nåt.

- Men åh, fan vad läskigt! Skit samma nu då, jag ska försöka att skita i det bara.

- Mm

Nathan försökte krama mig, han trodde att jag hade glömt det han gjort mot mig.

- Vad håller du på med? Stick.

- Och tack för du ringde henne, hejdå.

Jag gick därifrån och in till tjejerna och förklarade allt.
- Jävlar, vad mystiskt!

- Mm, men jag skiter i det nu.

- Okej.

Jag raderade inte sms:et, men jag kollade på det då och då. Tänk om Laura ljög? Det måste hon väl eftersom att det var från hennes mobil. Fast tänk om hon inte ljuger? Nu blev jag jätteförvirrad.

Nu la jag undan mobilen och jag hörde att någon öppnade dörren, det var mamma som hade kommit hem.
- Heej mamma! Hur var det?

- Hej gumman, det var jättemysigt.

- Hade du kul då?

- Ja.

- Vad roligt!

- Mamma tjejerna är här.

- Okej, ska jag göra mat, är ni hungriga?

- Nej det är lugnt, vi åt för någon timme sen.

- Okej vad bra.



Ella och Ash  var tvugna att gå hem nu.
- Hejdå, vi ses!

- Ja, hejdå.

Dom gick och jag gick upp till mitt rum och städade lite.  Jag kände att jag var så himla trött.
- Mamma!

- Ja!?

- Jag köpte lite saker idag, ska jag visa?

- Gärna, kom.

- Nej, du får komma upp..

- Jaja.

Mamma kom upp och hennes ansikte såg förvånat ut.
- Herregud, detta var ju inte alls "lite" saker, du köpte ju såhär mycket typ 2 gånger förra veckan.

- Hahah, men du vet att jag dras till kläder och sånt väldigt lätt.

- Mm... Hur mycket betalade du för allt?

- Typ runt 4 - 5000 ? Hehe...

- Gud, aja, visa nu.

Jag visade henne allt och jag hade köpt en sak åt henne också.
- Här mamma, jag köpte ögonskuggan, och halsbandet som du ville ha.

- Åh, tack älsklnig.

Mamma såg Juicy Couture parfymen.
- När köpte du den parfymen?

- Den har inte jag köpt, jag fick den av Cameron.

- Nej, vad gulligt!

- Och så köpte han den där svarta klänningen åt mig, som hänger vid garderobs dörren.

- Vilken gullig pojkvän du har!

- Haha, aa.

Mamma hade köpt med sig godis och chips hem, så vi satte på en film. Vi kollade på Mean Girls filmerna, jag kände de tjejerna i filmen, men kändes verkligen som dom var helt andra personer i filmen, haha.
Vi åt oss proppmätta och kollade på filmerna. Jag hörde att mammas mobil ringde, det var pappa.
- Hej Carrie.

- Hej.

- När skulle jag hämta Vanessa imorgon?

- Du kan hämta henne vid 1.

- Okej, då ses vi, hejdå.

- Vadå mamma? Vad ska jag göra imon?

- Du, pappa och Lizzy ska ha en dag tillsammans imon, Lizzy hade tjatat om det så det blir imorgon.

- Men du då? Varför följer du inte med?

- Jag måste jobba imon, hinner inte.

- Jaha, okej.

Vi fortsatte kolla på filmerna och klockan blev 11.
Jag var inte ens trött, så jag gick upp till mitt rum och nördade Temple Run lite, det bästa spelet som finns!
Jag blev rätt trött, så jag borstade tänderna och gick och la mig, jag tänkte fortfarande på det sms:et, och jag ska ta reda på vem det var, nångång i allafall.
SÅÅÅÅ, DEL 15 UTE, ASSÅ GUUD VAD DET HAR GÅTT FORT, KÄNNS SOM JAG BÖRJADE MED DETTA IGÅR, OCH VI ÄR REDAN PÅ 15, GRYMMA ÄR NI!! GLÖM INTE OCH KOMMENTERA!

KRAM PÅ EERR!

~Nora~

PS: DEN KANSKE BLEV EN RÄTT KORT DEL, MEN DET ÄR BARA FÖR JAG SKA GÖRA LITE ANDRA SAKER SNART O SÅ :)


     Postat av: Hanna

Fan vaad bra jag läste den och så tänkte jag aha vad ska jag göra nu då? hahahahha inget liv har jag =) Grym story!



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:41:30

     Postat av: Anna<3

ge mig del 16 nuuuuuuu!!<33

haha, det har gått otroligt fort men verkligen ALLA älskar att läsa dina berättelseer!<3



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:42:00

     Postat av: sara

Skitbra story! =)



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:42:27 URL: http://sarabloggar.wordpress.com/

     Postat av: jessie

Jag är fast och klickar in varje dag!!! haha skitbra! =)



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:43:16 URL: http://jessiez.devote.se/

     Postat av: marie

Vill läsa nästa del nu nu nu haha såå bra!



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:44:36

     Postat av: Jessika

ÅÅÅÅHH vad bra du är på att skriva du har verkligen känslan!!!



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:45:51

     Postat av: Tess

Riktigt bra! :-)



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:46:32

     Postat av: Anonym

Skit braa!! :)



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:49:13

     Postat av: Hanna H <3<3<3

GRYYYYYYYYMMMMM!!!!!!!!!!!!!!! :) <3<3<3<3<3



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:49:20 URL: http://hannasscrapping.blogspot.com

     Postat av: sara.H

Så så bra! vill läsa meer!



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:51:12

     Postat av: Tellus

Grym du är Nora!!!



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:51:34

     Postat av: alice

Riktigt grym är du sötnos!!!! <3<3



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:53:43

     Postat av: Becka

Jättebra storys! =)



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:54:50 URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

     Postat av: Becca igen

Du borde ha typ 2-3 bilder varje gång blir finare då, fast jag såg nu att du har haft det haha... Grym story!



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:55:54 URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

     Postat av: Sofia<3

Fan vad bra! Jag menar det verkligen! =)



       Datum: 2011-12-30 Tid: 13:58:36

     Postat av: Selly

SKITBRA!!!!!!! <3<3<3<3<3



       Datum: 2011-12-30 Tid: 14:07:51

     Postat av: Cherin <3

Vad bra du skriver Nora!!Puss på dig <3



       Datum: 2011-12-30 Tid: 14:08:29

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0