HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 36.

Datum: 2012-06-10 Tid: 19:35:09 Kategori: Allmänt


Jag var ju tvungen och sparka honom och så eftersom han skadade mig. Det är ju riktigt omoget och göra så mot en tjej. Han kan inte tvinga mig att förlåta honom när jag inte vill det. Cameron hängde med mig hem igen och vi gick upp till mitt rum. Jag slängde mig på sängen och han kom efter mig. Jag vände mig om så jag låg på honom och sedan började vi kyssas. Mysigt! Nu var jag säker på att Nathan inte ens skulle våga skriva eller snacka mer med mig, det kändes skönt att få ge igen efter det han gjort. Nu var det bra igen.
NÄSTA DAG

Idag var det Liz födelsedag, jag vaknde vid 10 ungefär också. När jag gick upp för att hämta alla presenter och ta ut tårtan och allt, så hade mamma redan förberett allting.
- Om du ska fixa dig och så nu, så gör det nu, för dom kommer om 2,5 timme. Hörde jag mamma säga.
- Ah.. okej?

Mamma såg en aningen stressad ut, jag gick upp och tog en dush, när jag hade dushat klart gick jag in i min walkin-Closet och jag visste seriöst inte vad jag skulle ha på mig!! Det är så svårt.. Efter 15 minuters tänkande tog jag på mig en söt vit klänning utan bågar. Jag hade bara använt den 1 gång innan. Jag gick fram till spegeln och kollade hur den såg ut på mig. Jag vände mig om och kollade nerifrån och upp. Den blir perfekt! Jag tog fram ett pat vita klackskor också. När jag hade hittat vad jag skulle ha på mig gick jag till byrån och tog fram min locktång, jag satte i den i kontakten och väntade tills den skulle bli varm, det blev den på bara 10 sekunder typ!
Jag började locka mitt hår, hela håret då alltså, jag tog sprayen och sprayade flera gånger om på mitt hår. Jag skulle köra på utsläppt, like usually. När jag var klar med håret började jag med sminkningen. Det var så svårt att hitta det man ville använda eftersom jag hade typ ett helt sminkland, allt låg på varandra osv. Jag tog fram ljusguld ögonskugga och började sminka mig. Sedan la jag eyeliner, kajal och maskara. Jag la tillbaka det och sedan tog jag fram rouget, sen puder. Nu såg jag klar ut med håret och sminkningen. Oj, jag höll nästan på att glömma läppglanset. Jag la rosa läppglans, min favorit färg. Det hade gått en timma och jag hade fortfarande en och en halvtimma på mig. Jag gick ner och hjälpte mamma med allt så länge. Jag tog fram maten vi skulle äta, tallrikar, glas, bestick osv.
När vi var klara gick jag upp till mitt rum för att byta om till klänningen, och mamma gick in till sitt rum för att fixa sig. Jag tog av mig tröjan och shortsen och bytte bh till en med utan bh band. Sedan satte jag på mig min klänning. Ska jag erkänna det själv så tycker jag att jag blev rätt fin i den. Jag brukar inte tycka att jag är så fin i kläder. Men denna blev ett MVG! Jag satte på mig klackarna och strax kom gästerna, + Liz och Pappa. Om pappa nu inte hade åkt bort? Jaja, jag minns inte. Jag kollade en sista gång om allt satt bra och det gjorde det, jag skulle bara fylla på lite med läppglansen. När jag var helt klar städade jag rummet lite grann och sedan hörde jag att det plingade på dörren. Jag hörde Liz skratt utanför dörren och jag gick och öppnade. Åh vad snygg hon va! Min lilla prinsessa!
- Hej Vanessa!!! Sa hon och kramade om mig och gav mig en puss.
- Hej födelsedags barnet!! Hur mår du? Är du taggad eller?

- Som faan!! iih!

Väldigt många av våran släkt kom också , jag och mamma gick och hälsade på alla. Efter att jag hade gjort det bad jag alla att sätta sig vid bordet så vi kunde börja middagen. Mamma tog fram den jättestora skålen med kycklingsallad. Alla började ta för sig. Jag pratade med Liz.
- Var är pappa?

- Han åkte ju iväg? Sa Liz.
- Jaha, skulle han det ändå..

- Mm..

- Men du har ju ändå mig och mamma här, och pappa ska ju inte vara borta så länge ju?

- Haha, aa jag vet.

Jag hörde att det plingade och det var Cameron. Jag hade bett han att komma.
När han kom in sa jag hej och kramade honom.
- Haha, nu ska du få träffa min släkt. Sa jag och flinade.
- Haha, alright!

Vi kom in hand i hand, jag log och sa:
- Detta är min pojkvän Cameron, han är med och firar Liz födelsedag idag.

Han gick fram och hälsade på alla. 2 av mina mostrar tyckte han var jättesnygg. Till och med min lillasyster! Haha!
- Kom du kan sätta dig mellan mig och Liz.

Han kom fram och satte sig och sa även grattis till Liz och kramade henne. Hon såg lite generad ut, men det var ju ändå första gången hon träffade honom. Nästan under hela måltiden pratade Liz med Cameron. Det verkade som om hon faktist tyckte om honom. Även min släkt pratade en del med han. Jag pratade mest med min moster om min konsert. Hon är väldigt intresserad av sånt, haha. Hon skulle komma och kolla på mig. Hon fick vara V.I.P.
- Så, när är din konsert Vanessa? frågade Miranda och Juliana.

-Den är om ungefär 5 månader? Eller var det de mamma?

- A, vi flyttade ju bak den.

- Jag ska komma! Sa Liz.
- Klart du ska älskling!

- Liz, vill du öppna dina presenter nu? Undrade mamma.
- Jaa!!

Medans dom gick in till vardagsrummet så plockade jag undan vid bordet. Sedan gick jag in till de andra och joinade dom.
- Vanessa, nu ska jag öppna din present!

- Haha, go for it.

När hon öppnade den så kollade hon förvånat på systemkameran och sedan på mig. Jag log och hon kom fram och kramade mig.
- Tack Vanessa, du är världens bästa syster.

- You're worth it.

- Och tack för iPhone skalen btw.

Jag log bara mot henne. När hon hade öppnat antal presenter gick vi in och åt tårta. Men först sjöng vi för henne och hon blåste ut ljusen.
- 14 år nu då Liz, du kommer vara extra jobbig! Sa jag och skrattade.
- Haha, tyst! Sa Liz och flinade.
Jag såg att Cameron gick in till hallen och kom tillbaka med 3 presenter i handen. Han knackade på Liz rygg och räckte över dom till henne.
- Varsegod sötnos. Sa Cameron och log.
Hon log och tog emot dom. Hon öppnade dom och i låg det 2 par snygga Ray Ban glasögon, en klocka i äkta guld tillsammans med örhängen och ett knallrosa Juicy Couture dress.
- Åh, tack så jättemycket Cameron!!! Sa Liz och kramade om honom hårt.
Han log tillbaka mot henne och jag gick fram till honom och viskade:
- Gud vad du är söt!! Jag tog hans hand och vi gick tillsammans och satte oss bredvid varandra vid bordet och tog en bit tårta var.

ÅÅH ÄNTLIGEN ÄR DEL 36 UTE!! JAG HAR INTE SKRIVIT PÅ JÄÄÄTTELÄNGE, I KNOW BUT I'M BACK ON TRAAACK!! ;) NEJMEN, HAR KNAPPT VARIT HEMMA SENASTE DAGARNA OCH INTE HAFT SÅ JÄTTESTOR BLOGGLUST. MEN KOMMENTERA VAD NI TYCKER SÅ ÄR NI JÄTTESNÄLLA! PUSS PÅ ER! :* LOVAR ATT UPPDATERA MYCKET OFTARE NU. OCH BTW, SOMMARLOVET ÄR HÄR OM 4 DAGAR, TAGGAAAA!!!!

KRAM

~Nora~


     Postat av: Hanna.a

Äääääntligen hihihi!!!!!



       Datum: 2012-06-10 Tid: 19:37:18

     Postat av: Sara

Som vanligt asgrym!! :)



       Datum: 2012-06-10 Tid: 19:38:50

     Postat av: Alex

Wohooooooo!!!!!!



       Datum: 2012-06-10 Tid: 19:39:58

     Postat av: Marie

Jättebra skrivit Nora



       Datum: 2012-06-10 Tid: 19:40:51

     Postat av: Issa

Äntligen hihi, duktig du är! <3



       Datum: 2012-06-10 Tid: 19:43:24

     Postat av: Emma Kåååå

äääntligen! grym nora! :* <3



       Datum: 2012-06-10 Tid: 19:55:12 URL: http://emmaakrarup.blogg.se/

     Postat av: Angelica & Johanna

Sv: Tack så mycket :) För tillfället gör vi inga länkbyte, men håll utkik i bloggen, vi kommer skriva om vi ska göra nya/fler länkbyten :)



       Datum: 2012-06-11 Tid: 17:31:50 URL: http://onedirectionnovell.blogg.se/

     Postat av: Anonym

Bäst

Svar: Åh, tack så jättemycket! :)
Nora Omari



       Datum: 2012-06-16 Tid: 16:25:34

     Postat av: Dominique

hej Nora! Jag ser att du kommenterat 2 ggr med namnet anonym, men ser sedan din IP-adress eftersom du kommenterat förut med namnet Nora O. Och själv skriver du inom din regel box när man kommenterar ''du är aldrig anonym'' och så skriver du in att du är det på min blogg endå. Och du behöver inte säga att de inte e du för jag vet att de e det :) Ha de bra



       Datum: 2012-06-19 Tid: 11:41:50 URL: http://mylifeasdominique.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0