HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 31.

Datum: 2012-03-08 Tid: 15:26:01 Kategori: novell



- Yes, Vanessa måste tyväärr gå nu och fixa lite saker, I'll call you när jag kommer!

- Okej älskling.

Vi gick upp från soffan och jag följde honom till dörren, sen gav jag han en puss och sa hejdå.
- Girls, hur ska vi göra?

- Vi kan gå hem typ vid 9? och fixa oss och så, sen möts vi när Cam hämtar oss?

- Okej, men det blir bra, klockan är ju 8 nu.

Vi gick upp till mitt rum oh jag gick in i min walk in closet, jag hade så fasansfullt mycket kläder och ändå kunde jag inte bestämma mig, vad är det med mig egentligen. Tillslut kunde jag äntligen bestämma mig. Det blev ett par ursnygga tajta jeans och ett ljusrosa silkes linne. Jag tog på mig de och undersökte mig själv i spegeln, vred mig åt höger och vänster, sen frågade jag dom andra.
- Vad tycker ni? Sa jag och log stort.
- Helloooo snygging, skitfint ju!

- Tack!

Sedan gick jag in och hämtade ett par klackskor. Jag hade bara 1 favorit av alla mina skor, och jag kan säga att jag har överdrivet många. Det är ett par svarta med nitar. Man tänker på Jeffrey Campbell lita skorna när jag säger med nitar, men det är abslout inte ens i närheten av dom jag snackar om.
Jag hade bestämt mig vilken outfit jag skulle ha på mig. Nu ville jag vara lite social med min väänner också!
Vi spelade ett jätteroligt spel, lyssnade på musik, åt glass, och nu skulle dom hem, vad det gick fort.
- Vi ses tjejer, jag ringer! Sms:a när ni är klara också.

- Det gör vi älskling, hejdå!

Eftersom Cam sa att vi kanske skulle åka vid 10 så skyndade jag mig med håret och sminket. Jag plattade mitt hår och tuperade det lite där bak, sedan sminkade jag mig med stark ögonskugga, eyeliner, läppstift, puder osv..
Jag fick ett sms, och det var från Cam.
"När kommer du vara klar ungefär?"

"Vid 10 kanske, varför?"

"Okej, då hämtar jag, er kvart över, se till att dom andra är klara också då ;)"

"Haha, jadå, puss"

"Puss"

När jag var klar gick jag ner till mamma och sa att jag skulle ut.
- När kommer du hem då?

- Nångång inatt.

- Okej...

Jag gick upp till mitt rum och tog fram ett par silvriga örhängen, nu var det bara skorna kvar.
Jag gick till min mobil och kollade om någon av tjejerna hade sms:at. Alla 3 hade gjort det för 5 minuter sen.
"Vi är klara! Är du?"

"Yes, I am!"

"Bra, vi ses"

Jag skrev till cameron att han kunde komma nu. Klockan var 5 i 10.
"Okej, jag är hos dig om 15 minuter"

"Bra"

Jag ringde alla 3 och sa åt dom att komma utanför mitt hus. Dom var här på 5 minuter.
Vi såg en svart bil komma mot mitt håll,  det är Cameron.
- Hej! Hoppa in.

Jag satte mig längst fram och tjejerna i baksätet.
- Var e alla andra? Undrade jag.
- Dom är påväg, vi är andra bilen som åker.

- Jaha okej!

- Bilresan tar en halvtimme så ni vet.

- It's okay.

40 minuter senare.

Nu var vi framme och det såg ut som Las Vegas här. Fullt av klubbar och uteserveringar. Vi gick in till ett dans ställe , det var fullt av folk som dansade järnet och det var riktigt bra låtar.
Alla andra av camerons kompisar var här nu, och gud vad många det var. Alla skrek: LET'S PARTY!!

Vi gick in till dansgolvet och började dansa som bara den, vi var helt vilda! Cams kompis Trevor gick och beställde drinkar och shots till oss. Jag gick fram till cam och började dansa med han, och nu började min favoritlå och jag blev ännu galnare. När vi hade dansat som bara den gick vi och satte oss vid ett bord och Trevor kom med det han hade beställt till oss. Alla tog varsin shot och drack samtidigt! Sen fortsatte vi festa hela natten lång!
4, 5 timma senare.

Klockan var 4 på natten nu och vi var helt slut och började åka hemåt. Jag hade haft en riktigt rolig kväll idag, hans kompisar var jättesnälla och jag lärde känna några.
När vi var hemma sa jag hejdå till cam och kramade honom. Tjejerna började gå hem och sen gick jag in i huset. Mamma låg och sov och jag var så trött så jag somnade på sängen direkt.
SÅ NU ÄR DEL 31 UTE!! VAD TYCKER NI OM DEN? OCH VAD TYCKER NI OM DEN NYA HEADERN? LEAVE A COMMENT PLEEASE :D SJÄLV ÄR JAG NÖJD MED DEN, OCH JAG ÄLSKAR NÄR NI KOMMENTERAR MYCKET, JAG BLIR SÅ GLAD, FORTSÄTT MED DET, JAG HOPPAS VI KOMMER OMMA LÅNGT I NOVELLEN! =)

KRAM

~Nora~



     Postat av: Elisa

hejhej ! hoppas allt e bra med dig :D fi blogg, alltså hela designen :P

btw, kika in hos mig, har en asstor BLOPPIS nu med bla kissies skor !



       Datum: 2012-03-08 Tid: 15:57:21 URL: http://wwww.nattstad.se/ElisaJen

     Postat av: Elsa

gryyyyyyyymt, meeer!



       Datum: 2012-03-08 Tid: 18:26:12

     Postat av: Vera

vaad duktig du är Nora :D



       Datum: 2012-03-08 Tid: 18:26:49

     Postat av: Johanna

När kommer nästa del ut? skitbra (L)



       Datum: 2012-03-08 Tid: 18:27:09

     Postat av: J <3

Skiiiiiiitbraaaaaa!!!!!!



       Datum: 2012-03-08 Tid: 19:13:44

     Postat av: anna

älskar din blogg! skriv mer!! <3



       Datum: 2012-03-08 Tid: 19:15:25

     Postat av: Sara

Åh vill läsa mer, du skriver så bra! <3



       Datum: 2012-03-08 Tid: 19:17:23

     Postat av: Emma.K

Hej, jag tycker din storyblogg är jättebra =)



       Datum: 2012-03-08 Tid: 19:21:06

     Postat av: Anonym

Är du ett fan av Taylor Lautner :) ? Då är min blogg perfekt för just dig :)



       Datum: 2012-03-08 Tid: 23:36:42

     Postat av: taylorfever

Är du ett fan av Taylor Lautner :) ? Då är min blogg perfekt för just dig :)



       Datum: 2012-03-08 Tid: 23:36:47 URL: http://taylorfever.nu/

     Postat av: Dana :)

Jätte bra noraaa <3



       Datum: 2012-03-11 Tid: 01:09:30 URL: http://nattstad.se/DanaMneimne

     Postat av: Erika

haha had eingen att göra så gick in och läste några storys igen.. dom är såå bra! =)



       Datum: 2012-03-11 Tid: 11:54:04

     Postat av: Erika

Haha hade inget att göra så gick in och läste några storys igen.. dom är såå bra! =)



       Datum: 2012-03-11 Tid: 11:54:27

     Postat av: Evin

Booomb bra blogg nora!!!! grym e du!



       Datum: 2012-03-11 Tid: 11:54:55

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0