HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 38.

Datum: 2012-07-28 Tid: 19:32:03 Kategori: Allmänt

Jag laddade ner filmen och tog fram cola, ships, popcorn, choklad och massor med gosaker, idag skulle vi feta oss. Man måste få göra det någongång ju! När jag hade hämtat allt var nedladdningen klar, jag släckte lampan och satte på filmen, sen la vi oss bredvid varandra i sängen. Jag tog fram iPhonen och satte alarmet på kl 4. Jag hade då kvar en halvtimma att fixa mig, men varför ska man fixa sig när man ändå bara ska sitta på ett flygplan. Så jag behövde inte så mycket tid på mig!
Filmen har varit jätterolig än sålänge, jag har verkligen skrattat ihjäl mig! Nu var filmen slut och den var verkligen bäst.Jag stängde av den och sedan la vi oss ner och somnade på direkten. Klockan var ju trots allt kl halv 1. Haha, jag brukar i alla fall bli trött vid den tiden..


Jag vaknade av det väldigt höjljuda alarmet, nästan så man blev irriterad av det. Klockan var fem i fyra, jag stängde av alarmet och satte mig upp på sängen och försökte vakna upp lite. Liz vaknade också men jag sa åt henne att somna om. Jag stängde av alarmet och sedan gick jag in till toan för att fräsha upp mig lite. Jag kollade mig i spegeln och usch vad jag såg ut.. Jag började tvätta ansiktet och sedan satte jag upp mitt hår i en bulle. Tjejerna hade smsat mig om jag var vaken, jag svarade tillbaka att det var jag.

Okay, ta bara på dig shorts och någon t-shirt för det kommer vara jättevarmt när vi landar och det är redan 20 grader här vi är nu.

Okay, jag är snart klar jag ska bara käka någon macka först kommer ni halv 5 eller?

- Yes, så hurry up, Ashley och Ella är hos mig just nu, vi kommer snart.

- Okay hun, vi ses.

- Aa, puss.


Jag gick ner och gjorde en macka och drack ett glas mjölk. Efter det gick jag upp och tog på mig ett par rosa mjukis shorts och en vit t-shirt. Jag gick in på toan igen och borstade tänderna, sedan kände jag mig klar. Men jag går alltid in på toa innan jag åker iväg så man inte blir kissenödig sen. Så jag gjorde det och sen hörde jag min telefon ringa.

Hej Shantall!

- Hey babe, är du klar?

- Yeees siir. 

- Vi är hos dig om 2 minuter, glöm INGET nu! Checka allt en extra gång så du inte glömmer något, seeya!

- Det ska jag, bye!


Jag tog ner mina 2 resväskor och sedan gick jag upp till mitt rum och väckte Liz.

Vanessa? Sa hon och försökte kolla på mig, är man nyvaken så tar det ungefär någon minut innan man kan se något typ haha.

- Jag ska åka nu, jag kommer hem om 1 vecka igen, skulle bara säga hejdå.

- Aha.. aa okej, kommer sakna dig även fast det bara är en vecka. Sa hon och kramade mig.

- Kommer sakna dig med Boo, vi ses älskling, hejdå! Sa jag och pussade henne på kinden. 

Jag hörde en bil tuta och det var tjejerna. Klockan var fem över halv fem. Jg gick in till mammas rum och gav henne en puss nu var jag tvungen och skynda mig. Jag tog mina 2 resväskor och sedan såg jag tjejerna sitta där.

Jag stängde ytterdörren och sedan gick jag vidare till bagaget på bilen och la in mina resväskor, Det var en Hummer bil så den var ganska stor, rymlig för resväskorna i alla fall. Jag öppnade bildörren och satte mig bredvid Ella.

Jag gav alla en puss på kinden och sedan skrek vi tillsammans:

- LEET'S GOOO!!!

Sedan började Shantall köra mot flygplatsen.

Efter en halvtimmas biltur var vi framme vid Los Angeles National Airport.

Shantall parkerade bilen och alla steg ur. Vi tog våra resväskor och sedan in mot flygplatsen. Vi checkade in och gjorde allt man ska på en flygplats. Jag kollade så att jag hade med mig min flygbiljett och det hade jag.

- Okej, så ingen har glömt något nu? Undrade Shantall med allvarlig blick.

- Nej. Sa vi.

- Säkert?

- Ja.


Vi gick vidare mot kön för att skicka våra resväskor till bagaget. Det var en ganska lång kö. När det var vår tur så visade vi våra pass och gav kvinnan våra flygbiljetter och fick tillbaka varsin lapp med våran gate och vilka sittplatser vi har. Sedan lade vi våra resväskor på rullbandet och gick vidare upp. Nu skulle vi lägga alla smycken, skor osv i en låda så dom kunde undersöka oss. Allt gick bra och sedan gick vi vidare. Vi gick in i några parfymaffärer. Åh allt luktar så gott. Sedan gick vi vidare till ett café och tog varsin sallad, bara så vi kunde bli lite mätta under flygturen för dom serverar inte så god mat på planet.. Jag tog en stor räksallad och en kaffe. Man kan verkligen säga att jag blev mätt. När vi alla hade ätit klart gick vi och kollade runt lite till och sedan mot våran gate vi hade gate nummer 42. Klockan var nu 6 och insläppet började om en kvart. Jag kollade lite extra igen så jag inte hade glömt något. Vi kollade våra sittplatser, jag och Shantall fick platser bredvid varandra, hon nummer 53 och jag 54. Ella och Ashley kom dock bredvid några främlingar. Jag kunde inte stå emot att skratta lite. Jag tog upp mina hörlurar till ipoden sålänge så jag var bered med den. Jag hörde att en kvinna pratade ur en mick att insläppet nu har börjat. Vi reste oss upp från de mjuka stolarna och gick började gå mot den sådär långa vägen in till flygplanet. När vi gick in mot ingången till flygplanet så hälsade flygvärdninnan oss välkomna och vi tackade. Jag tog upp lappen med sittplatserna, jag och shantall gick till våra platser och satte oss. När alla hade satt sig så kollade jag bak för att kolla vart Ella och Ashley satt, dom satt rätt långt bak.. Flygvärdinnan pratade genom mick att planet skulle lyfta om 45 minuter. Så det var bara att sätta igång musiken. Jag tog på mig hörlurarna och satte på låten "So listen" av Cody Simpsons. Den låten var riktigt skön. Jag lutade huvudet mot flygstolen och väntade på att planet skulle lyfta. Jag kom på att jag skulle smsa Cameron hejdå innan vi lyfte eftersom jag hade glömt det? Silly me.. tur att jag kom på det nu!


HEEY! ÄNTLIGEN ÄR JAG KLAR MED DEL 38! :D UPDATERINGEN HAR VARIT KASS JAG VET.. MEN JAG TROR OCKSÅ NI VET VARFÖR..? DET ÄR JU SOMMARLOOV OCH DÅ SKA MAN NJUUTA, SÅ NÄSTA DEL KOMMER NOG OM NÅGRA VECKOR TROR JAG. :) MEN HOPPAS NI GILLAR DENNA DELEN OCH UNDRA VAD SOM HÄNDER I FORTSÄTTNINGEN? KANSKE LITE DRAMA ;) KOMMENTERA I ALLA FALL MASSA TIPS OM VAD SOM SKA HÄNDA OCH VAD NI TYCKTE OM DELEN! SEEYA!

 

 

PS: JAG VET INTE EXAKT HUR DET GÅR TILL PÅ EN FLYGPLATS SÅ OM JAG HAR SKRIVIT NÅOGONTING FEL ELLER NÅGOT SÅ SKIT BARA I DET.

 

Kram

~Nora~

 

 



     Postat av: Leah

Sjukt bra del! Snälla skriv nästa imorgon eller något!! Jag vill typ att det ska bli något bråk i fortsättningen, att någon sviker någon osv :)ett tips!



       Datum: 2012-07-28 Tid: 20:16:20

     Postat av: Sara

Du skriver asbra och detaljerat vill bara läsa mer nu. Hmm det kanske kommer upp en stor hemlighet på resan tex att någon av tjejerna råkar försäga sig lr nåt hihi :)



       Datum: 2012-07-28 Tid: 21:03:00

     Postat av: Mickis

Jättteeeeebraa!! :)



       Datum: 2012-07-28 Tid: 21:03:58

     Postat av: Elsa

De kanske börjar bråka? :) asbra skrivet, du är grym Nora!



       Datum: 2012-07-28 Tid: 21:13:06

     Postat av: J

Gryyyymmmm som vanligt!! Vill läsa mer puss



       Datum: 2012-07-28 Tid: 21:13:50

     Postat av: Alice

Vill oxå resa åh hihi. Det e kul att läsa denna bloggen :)



       Datum: 2012-07-28 Tid: 21:15:27

     Postat av: Bella

sv: Jag gör tyvärr inte länkbyten :/



       Datum: 2012-07-28 Tid: 22:33:15 URL: http://www.justinbstories.blogg.se

     Postat av: Tyra

Spännande.... :)



       Datum: 2012-07-29 Tid: 13:54:46

     Postat av: Emma

fan va bra del! :D skulle va skitbra me mer drama



       Datum: 2012-07-29 Tid: 20:59:26

     Postat av: Amandisen ;)

Jaa mer drama! Hade vart jättekul, typ att dom bråkar eller ngt :)



       Datum: 2012-07-29 Tid: 21:00:31

     Postat av: IDA

gaalet bra!

men kolla, och följ gärna min nya selena gomez blogg :D



       Datum: 2012-07-29 Tid: 22:16:51 URL: http://swedensselena.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0