HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 29.

Datum: 2012-02-26 Tid: 13:34:35 Kategori: novell




Jag kollade en sista gång om jag hade glömt något i bilen, det hade jag inte.
Jag stängde bildörren och började gå mot dörren. Det var låst. Jag tog upp nyckeln och började låsa upp dörren, ingen var hemma förutom jag nu.
Jag stände och låste dörren. Jag gick upp till rummet och bytte om till myskläder och sedan gick jag ner och matade Boobo. Jag ringde mamma.
- Hallå?

- Hej, var är du?

- Jag är ute med några kompisar, är du hemma?

- Japp.

- Okej, vad bra. Men jag kommer hem snart, kan du börja lite med maten?

- Okej.

- Just det, eftersom Lizzy fyller år snart, så köpte jag keyboarden till henne + 3 nya iPhone skal.
¨
- Okej vad bra, jag köpte systemkameran.

- Okej, men vi ses, puss.

Jag la på och sedan gick jag mot köket. Jag började skära sallad och efter det gjorde jag lasagne.
Jag satte i den i ugen och sedan gick jag in mot vardagsrummet och satte på tv:n. Simpsons hade börjat så jag kollade på det. Jag tog upp min mobil och hade fått ett sms av älsklingen.
- Heeeeeeej (L)

- Haha, hej snygging <3
¨
- What's up?

- Precis gjort mat, och nu sitter jag och kollar på Simpsons, du då?

- Jag har passat syrran och jag saknar dig.

- Haha, detsamma du.

- Träffas igen imorgon? Hos dig?

- Ja, men min manager ska hämta upp mig vid 1 för vi ska kolla lite saker inför konserten.

- Aa, men ring när du är hemma så kan jag komma.

- Sure babee, puss.

- Puss.

Jag log och avslutade samtalet, haha vi var verkligen beroende av varandra. Jag ville ringa tjejerna och fråga ifall dom vill komma hit, så jag började fråga.
Efter att jag frågat alla fick jag svar, dom var påväg.
Nu plingade det på dörren och jag hoppade ut ur soffan och öppnade dörren.
- Heey girls! Sa jag och kramade dom, det kändes som att det var en evighet sen vi träffades.
Vi gick till vardagsrummet och satte oss på soffan. Vi började prata om allt möjligt.
- Vanessa vad ska du göra imon?

- Jag ska kolla lite saker inför konserten kl 1 imon och sen när jag är klar med det så kommer Cam.

- Okej, men ni vet la att vi åker till Hawaii om 1 vecka?

- Yeeeah! Skrek vi alla i kör.
- Det ska bli fettnice och få komma bort härifrån lite!!

- Ja, undra hur det är att festa där?

- Säkert skitroligt.

- A just det, jag kollade på MTV där dom intervjuade Justin B , han skulle tydligen också till Hawaii, samma dag som oss?

- Vaa, skojar du!?

- Nepp, han ska vara på semester där med hans kompisar.

- Åååh, vad niice!

- Aha, okej. Sa jag.
Jag blev ju inte så förvånad eftersom attjag redan träffat honom och pratat med han så många gånger, men ändå rätt coolt att vi ska dit på samma dag.
- Åååh, tänk om vi hamnar på samma flyg!?

- Haha lugna dig Ella, det är bara JB.

- Men han är så snyygg.

- Hahaha..

- Jag packade lite förra veckan, men jag kommer hinna vara här på Lizzys fördelse dag i alla fall, det är viktigt att jag är där när hon fyller år.

- Förstår de.

- Soo.. Ashley hur går det med Jonas?

- Det går jättebra.

- Jaså, vad roligt.

- Japp, hur går det med din då?

- Vääldigt bra faktist.

- Okej, va bra.

- Kolla. cam köpte detta till mig idag. Sa jag och tog fram påsen.
- Woow, gud vad mycket, han ska du hålla hårt i, vad snäll han är.

- Ja, han är uunderbar. Men jag älskar inngenting mer än honom.

Min manager ringde och jag svarade.
- Vänta lite tjejer.

- Hallå?

- Hej Vanessa!

- Hej.

- Vi hämtar dig imorgon klockan halv 1.

- Okej, det går bra.

- Vi satte upp lite extra saker, så du får säga om du vill att vi ska ha kvar det imon.

- Det gör jag, tack för informationen.

- Hejdå!

- Hejdå.

Jag gick tillbaka till tjejerna igen.
- Så.

- Vem var det?

- Managern bara.

- Aha, okej. Vanessa, försök att inte få något att komma emellan resan, okej?

- Jag ska göra mitt bästa..

Ella tog min mobil och kollade runt lite.
- OMG vanessa! Har du JBs nummer!?

- Haha ja? Jag har haft det länge.

- Sms:ar ni?

- Ibland.

- Får jag testa att skicka ett sms till honom?

- Okejdå..

Hon älskar verkligen Justin.
- Så nu har jag skickat det.

- Vad skrev du?

- Jag skrev bara hej och en smilis.

- Okeej.

- HAN HAR SVARAT!! Skrek Ella.
- Wow, calm down Ella, hahaha.

- "Hej Vanessa! :)" Hade han svarat.
" Vad gör du? :D" Svarade hon tillbaka.
"Jag har precis kommit hem från en intervju, du då? :)"

- "Sitter och kollar på tv, jag hörde att du ska åka till Hawaii samma dag som mig och tjejerna :D"

- "Jaså, ska du också dit då?"

- "Japp, kanke träffas där då?"

- "Får vi hoppas på, det var ju längesen nu"

- Ja :)"

ELLA:

- AAAH, jag har sms:at med honom, faan vad coolt!
- Får jag tillbaks telefonen nu.

Hon räckte över den till mig, hon var superglad att hon har messat med honom.
Jag gick in till köket och kollade maten, den var snart klar.
- Tjejer, äter ni här?

- Visst!
NU ÄR DEL 29 UTE, GÖTT. HOPPAS NI GILLAR DEN OCH KOMMENTERA GÄRNA!!

KRAM

~Nora~


PS: DET ÄR CAMERON PÅ FÖRSTA BILDEN.


     Postat av: Emma Krarup

hahahaha simpsons ja döööööör, men gryyyyyyyym är du älskling! :* <3



       Datum: 2012-02-26 Tid: 13:52:06 URL: http://nattstad.se/emmakrarup

     Postat av: Sara

Äntliiigeeen har väntat!!! <3 <3



       Datum: 2012-02-26 Tid: 13:52:44

     Postat av: S

älskar dina storys =)



       Datum: 2012-02-26 Tid: 13:53:33

     Postat av: jauie

Vad bra du är, skitbra!!!! <3 <3



       Datum: 2012-02-26 Tid: 14:07:17

     Postat av: Dana :)

asssss braaa!!<2



       Datum: 2012-02-26 Tid: 14:08:43 URL: http://nattstad.se/DanaMneimne

     Postat av: helen

Jättebra del måste jag säga, vad duktig du är nora



       Datum: 2012-02-26 Tid: 14:11:09

     Postat av: Klara

ÅÅh han är såå snygg jag dör...



       Datum: 2012-02-26 Tid: 14:13:56

     Postat av: Hanna

Vem tycker du är snyggas, han i onde direction eller justin?



       Datum: 2012-02-26 Tid: 14:14:23

     Postat av: Alice

Äntligen!!!! <3



       Datum: 2012-02-26 Tid: 14:18:15

     Postat av: Cilla

Du skriver jättebra. haha bra att du orkar så vi har nåt att läsa =)



       Datum: 2012-02-26 Tid: 14:25:41

     Postat av: sara.H

Vad bra denna va



       Datum: 2012-02-26 Tid: 14:48:40

     Postat av: Llove justin

Älskar justin! <3



       Datum: 2012-02-26 Tid: 14:58:56

     Postat av: =)

Älsklingen du är sååå bra på att skriva <3



       Datum: 2012-02-26 Tid: 14:59:43

     Postat av: Hanna Agermark

Jag tycker du har den bästa storiybloggen!!



       Datum: 2012-02-26 Tid: 15:04:17

     Postat av: Ida

Håller med de andra, riktigt bra blogg! =)



       Datum: 2012-02-26 Tid: 15:12:55

     Postat av: Marie

Bra story men Justin är min ok hihi =)



       Datum: 2012-02-26 Tid: 15:13:50 URL: http://www.nattstad.se/duvetmarie

     Postat av: Hanna Tilly

Justin är min man ifall alla har glömt det, haha!!



       Datum: 2012-02-26 Tid: 15:45:14 URL: http://Hanna Tilly blogg

     Postat av: My

family guy e roligare än simpson =)



       Datum: 2012-02-26 Tid: 15:45:51

     Postat av: Cherin

Söta Nora vad bra du skriver!! <3 <3



       Datum: 2012-02-26 Tid: 20:48:41

     Postat av: Wilma Stenhardt

Tjena tjena! Hur har du det så här veckan efter lovet?

Kram



       Datum: 2012-03-07 Tid: 20:21:45 URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0