HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 30.

Datum: 2012-03-03 Tid: 17:34:35 Kategori: novell

Hon räckte över den till mig, hon var superglad att hon har messat med honom.
Jag gick in till köket och kollade maten, den var snart klar.
Tjejer, äter ni här?

- Visst!
Jag gick in i köket och kollade till lassagnen, den verkade vara klar, så jag tog ut den.
- Tjejer, kom! Den är klar.

Tjejerna satte sig och jag dukade fram tallrikar och bestick, sen högg vi in!
- Ååååh, bara 6 dagar kvar till älskade Hawaii tjejeeer!

- Ja, vi ska festa jäärnet där!

- Bruna ska vi bli också..

- Of course we will, om vi inte blir det kommer jag faktist bli jättearg.

- Åh, jag har så mycket planerat inför resan. Sa Ashley.

- Det har vi alla! Ella.
Vi fortsatte att äta och prata, när vi var klara så diskade jag, det blev väldigt mycket över, och mamma kom hem lite senare.
- Hej mamma!

- Hej tjejer, har ni ätit?

- Haha, ja vi gjorde precis faktist.

- Jaså, vad bra, jag köpte lite godsaker här, och systemkameran till Liz är här Vanessa.

- Okej, supeer!

- Hur gammal fyller Lizzy Vanessa? Undrade tjejerna.
- Hon fyller 14!

- Jaha! När då?

- om 4 dagar.

- - Okej, vad roligt!

- Yes.

Vi gick upp till mitt rum och lyssnade på musik och pratade, jag provade lite kläder inför imorgon, jag ska ju välja vilka kläder jag ska ha inför konserten.
Jag provade ett par annorlunda shorts och ett speciellt linne, efter det provade jag en cool byxdress, det är så himla svårt att välja kläder inför konserter.
- Tjejer. vad tycker ni jag ska ha på mig?

- Ta inget hemifrån! Köp i stan eller nåt, har inte din manager något?

- Jo, vi ska till Steve imorgon också och kolla på kläderna som han hade tagit fram som förslag..

- Men kolla där först då, han har säkert jättefina kläder till dig.

- Får la se!

Min mobil ringde, och det var Cameron.
- Heej älskling.

- Hej gumman, kan jag komma över en stund?

- Tjejerna är här, men det kan du!

- Bra, vi ses.

Jag la tillbaka mobilen på sängen och sa till tjejerna att Cameron kommer över.
- Gör han?

- Japp.

- Okej!

Jag tog på mig mina kläder igen och borstade mitt hår, jag orkade inte fixa mig så mycket.
Jag hörde att det plingade på dörren. Jag gick ner och öppnade.
- Heeelloo snygging! Sa jag och gav han en kyss.
- Hej beautiful!

- Du kan gå och sätta dig i vardagsrummet så hämtar jag tjejerna!

- Okej.

Jag gick upp till tjejerna och sedan gick vi tillsammans ner igen.
- Hej! Sa Cameron.
- Hejhej!

Dom hade träffats innan så dom pratade en stund.
Jag gick till köket och gjorde drinkar och tog fram lite gott.
- Cameron, jag reser ju om 6 dagar!

- Just det älskling, haha kommer sakna dig!

- Jag kommer sakna dig också!!

Jag tryckte in mig tätt intill honom och la mitt huvud på hans bröst. Vi fortsatte prata och jag kände att jag skulle somna. Jag hörde att mamma kom.
- Nämen hej Cameron!

Jag såg att Cam vände sig om snabbt förvånat.
- Hej Mrs Hudgens.

- När kom du?

- Nyss typ.

- Jaså, det märkte jag inte.

Jag gav ett tecken till mamma utan att dom andra märkte det,  att hon skulle gå.
Hon log och sedan gick hon. Hoppas hon ska ut eller något.
- Din mamma är så snäll Vanessa! Sa Cam och skrattade.
- Hahahaha..

Tjejerna pratade med varandra koncentrerat och jag gosade med min älskling.
- Vanessa, vill ni med ut och festa ikväll?

- Sure, vilka ska med?

- Massa kompisar till mig, och några kommer komma lite senare.

- Jag är på, ska bara fråga tjejerna.

- Hallå, hänger ni med ut ikväll?

- Visst. Sa Ashley och resten.
- Okej great!

- Men vilken tid går vi?

- Ungefär vid 10 - halv 11, eftersom att vi är så många som ska dit så kommer vi åka i 6 olika bilar. Ni kan åka med i min.

- Okej, vad bra!

- Yes, Vanessa måste tyväärr gå nu och fixa lite saker, I'll call you när jag kommer!

- Okej älskling.

Vi gick upp från soffan och jag följde honom till dörren, sen gav jag han en puss och sa hejdå.
DEL 30 UTE NU!! VAD LÅNGT VI HAR KOMMIT! :) JÄTTEGLAD, OCH TACK FÖR ATT NI KOMMENTERAR MYCKET :D FORTSÄTT SÅ! NI KAN GÄÄRNA KOMMENTERA DENNA DELEN OM VAD NI TYCKTE.

OCH VISST ÄR DET SKÖNT ATT VÅREN ÄR HÄR? TYCKER JAG I ALLA FALL! :)

KRAM

~Nora~


     Postat av: nella

fin blogg! kika gärna in på min och kommentera vad du tycker :)



       Datum: 2012-03-03 Tid: 18:24:15 URL: http://nellaas.devote.se

     Postat av: sara

Jättebra del!!



       Datum: 2012-03-04 Tid: 13:21:39

     Postat av: =)

Vad bra du skriver Nora, älskar att läsa dina stories =)



       Datum: 2012-03-04 Tid: 13:22:14

     Postat av: alice

Åh vill läsa meeer <3



       Datum: 2012-03-04 Tid: 13:43:26

     Postat av: nellie

grym på att skriva e du!



       Datum: 2012-03-04 Tid: 13:59:34

     Postat av: jennie

Spännande hihi



       Datum: 2012-03-04 Tid: 14:33:48

     Postat av: Steff

Bästa delen tycker jag!



       Datum: 2012-03-04 Tid: 14:47:50

     Postat av: Maria

Vad bra du skriver Nora



       Datum: 2012-03-04 Tid: 15:35:42

     Postat av: Emma

Jättebra blogg! =)



       Datum: 2012-03-04 Tid: 15:36:28 URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

     Postat av: Jess

Hur många delar kommer det att bli?



       Datum: 2012-03-04 Tid: 15:59:34

     Postat av: Sanna

Äntligen en ny del wohooow hihihi



       Datum: 2012-03-04 Tid: 16:09:32

     Postat av: Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)



       Datum: 2012-03-07 Tid: 16:28:41 URL: http://idahtt.blogg.se/

     Postat av: Ida

sv: fattar inte vrf det är synd om mig? (:



jo, det är jag :) säg till när du har lagt upp länk till mig så lägger jag upp länk till dig!



       Datum: 2012-03-07 Tid: 18:16:10 URL: http://idahtt.blogg.se/

     Postat av: Sarah

Hey!

Sugen på lite shopping inför våren/sommaren?

Då rekommenderar jag en superbra sida där man samlar poäng och får presentkort på H&M, Nelly.com, Kicks, Åhléns m.m.



http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Det är 100% gratis och det fungerar, har testat själv. :)



       Datum: 2012-03-07 Tid: 20:14:47

     Postat av: Wilma Stenhardt

Ja okej!:) För mig är allt igång med prov och en fullspäckad kalender med massa saker jag ska bocka av.



kram



       Datum: 2012-03-07 Tid: 21:08:55 URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0