HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 32.

Datum: 2012-03-11 Tid: 13:59:00 Kategori: novell
'


Klockan var 4 på natten nu och vi var helt slut och började åka hemåt. Jag hade haft en riktigt rolig kväll idag, hans kompisar var jättesnälla och jag lärde känna några.
När vi var hemma sa jag hejdå till cam och kramade honom. Tjejerna började gå hem och sen gick jag in i huset. Mamma låg och sov och jag var så trött så jag somnade på sängen direkt.
Jag vaknade utav att Boobo hoppade upp på mig och slickade mig på ansiktet, jag kände att jag var lite bakis, jag hade så ont i huvudet. Jag klappade henne en stund och sedan la jag ner henne på golvet igen, mamma har verkligen gjort det lyxigt för Boo, hon har liksom köpt allt till henne, haha. Jag kollade på klockan och den var 12. Steve skulle hämta mig om 1 timma, så jag var tvungen att gå upp, även fast jag inte orkade. Jag tvättade ansiktet och sedan gick jag ner till köket, mamma hade redan gjort frukost.
- Godmorgon Vanessa.

- Godmorgon!

- Vilken tid kom du hem igår?

- Typ klockan 4?

- Jaså..

- Mm...

Jag satte mig ner och tog en tugga av min macka, sedan drack jag lite av oboyen. Mitt huvud kommer snart sprängas, jag gick till medicin skåpet och tog en alvedon, sedan gick jag tillbaka till köket.
- Mamma, jag reser till Hawaii om 5 dagar.

- Ja, just det, en dag efter att Lizzy har fyllt år, vad tur att du hinner vara här för henne då.

- Ja, det tycker jag också.

Jag och mamma fortsatte att äta och äta, och nu var klockan halv 1. Jag fick ett sms av Steve, han skrev att jag skulle vara helt klar vid 1 prick eftersom att dom är här då. Jag stressade och sprang upp till rummet och plockade på mig några kläder, borstade mitt hår och sminkade mig, men inte så mycket. Jag borstade tänderna och bäddade sängen osv. Klockan blev 12:50. Jag gick ner och tog på mig skinnjackan, tog på mig mina converse och hämtade min LV väska, nu var jag klar, jag gick in till mamma och sa hejdå och sedan gick jag ut. Jag såg en vit limousin svänga in mot mig.
- Hej Ms Hudgens!

- Hej Steeeve!

- Kom, hoppa in.

Jag gick och satte mig bredvid Steve och vi började prata om konserten.
- Jag tror du kommer älska det, som jag sa, så satte vi upp lite extra spotlights, och sen i bakgrunden, så ska det vara en jättestor sån ram typ som visar bilder på dig, vi har planerat jätte mycket saker!

- Jaså , men det låter ju jättebra!

- Japp.

Steve var väldigt känd för att fixa konsertlokaler och dekorera dom och sånt, jag tycker han är jätteduktig på det, han har fixat mina 3 gånger.
Vi hade åkt i en halvtimma nu och vi var framme. Föraren öppnade dörren för mig och jag klev ut. Sedan fortsatte vi in mot den stora byggnaden. Där inne fanns det massor av kändisar, dom jag såg så var det Lil Wayne, Sean Kingston, Britney Spears, Rihanna och några till, dom var nog här för samma anledning som mig.
Steve tog mig till ett rum där det fanns massvis med kläder som var ny inköpta, dom var lite mer annorlunda än vanliga.
Han som hade valt ut kläder till mig var sjuk, så min extra assistent Ryan fick visa mig dom.
Han gick in och hämtade dom och gud vad dom var snygga! Dom var lila svarta, det var liksom en kort klännig, vid överdelen såg det ut som en korsett och sedan fortsatte det ner till en klänning. Vid kanterna hade den spets och jag var inloove. Sedan tog han fram ett par passande höga klackskor, temat var lila svart, jag trodde inte det skulle vara snyggt med de färgerna med jag hade totalfel. Det fanns fortfarande tusentals kläder jag fick välja mellan men det ville jag inte, jag älskade dom, så jag hade bestämt mig. När vi var klara skulle vi åka till min konsert lokal, men innan ville jag hälsa på dom andra kändisarna. Jag gick fram till Rihanna och vi hälsade och började prata en stund. Sedan gick jag vidare till LW och han berömde min musik, haha vad söt. Jag sa hejdå till alla och sedan gick jag vidare till limousinen. Föraren kom fram och öppnade dörren för mig och jag gick in och satte mig. Sedan var vi påväg mot lokalen. Gud vad jag var nervös. Vi var framme efter bara en kvart. Jag gick ut och det var enormt. Vi började gå in mot lokalen och det var så underbart! Dom hade gjort det så fint! Jag gick upp på scenen och kollade runt lite, det var nästan perfekt, det vara bara några saker som fattades. Jag tog fram mitt papper med allt jag hade bestämt innan, mina önskemål på mitt papper var uppe, men det fattades lite saker. Jag pekade upp mot taket och sa att det skulle vara massa färg glada spotlight och inte bara med samma färg, sedan skulle det se ut som om det var mini lampor under scenen, det skulle liksom blinka hela tiden, och färgerna skulle vara lila svart. Vi började planera hur det skulle se ut när jag skulle komma ut till scenen. Jag skulle sitta på en speciell stol som snurrade upp mot scenen och när jag väl var ganska högt upp skulle det komma några vältränadeb män vid typ 20 års åldern och bära ner mig, vi skulle ha som en liten audition för några killar som ville vara dom 2 männen. Vi hade planerat rätt mycket nu och jag var nöjd.
- Steve, kommer vi hinna fixa allt detta?

- Ja, det tror jag nog.

- Och auditionen för killarna då, när blev den?

- Den ska vara om 2 dagar.

- Åh, vad bra, okej, hur många hade anmält sig?

- Runt 40 stycken blev intagna till audition men flera stycken kom inte in.

- Jaha, okej.

Jag gick upp på scenen igen och vi började träna min röst. Jag började sjunga massor av låtar och få igång min röst. Vi fortsatte såhär ett tag. Steve hade sagt åt mig att jag absolut inte fick skrika dom senaste månaderna eftersom att det var viktigt för min röst inför konserten. Jag skulle verkligen försöka. Jag får aldrig skrika månaderna innan konserter, även fast jag vill ibland, så det kan vara lite jobbigt, ibland får jag inte ens prata. Efter flera timmar med Steve var vi klara, och jag hade skrivit ner alla dom nya önskemålen och det var audition om 2 dagar, dom skjutsade mig hem igen och jag tackade Steve för allt. Sedan gick jag in mot huset. Mamma hade sms:at för ett tag sen att hon åkte hem till några kompisar och skulle vara där länge, hon hade lagat mat också. Cam skulle komma över och jag hade dukat fram middag till oss och gjort det lite romatniskt, hehe. Efter jag var klar så fixade jag lite i hemmet och sedan ringde det på dörren. Jag gick och öppnade och där stog han finast på jorden. Jag sa hej och sedan tog jag hans hand och vi gick in i köket. Han såg förvånad ut.

- Vad söt du är Nessa.

- Hehe, vad gör man inte för sin prins!

Han böjde sig fram och kysste mig. Sedan började vi hälla upp maten. Det var lite olika maträtter som mamma hade gjort, det var skitgott.
- Cam, jag var och kollade på lokalen och kläderna idag.

- Just det, hur gick det? Var det fint?

- Det var verkligen jättefint men ändrade på lite saker i lokalen, och kläderna är jag käääär i.

- Haha, vad bra att det gick bra!

- Yes.

Vi fortsatte att äta och jag hade hällt upp lite dricka till oss. När vi hade ätit klart så orkade jag verkligen inte diska. Så jag la det på diskbänken. Sedan gick vi upp till mitt rum och la oss på min säng. Han tog upp sin iPhone och sms:ade med någon som hette Shelty.
- Vem är hon?

- En bra kompis till mig.

- Jaha, okej.

När han var klar så vände han sig mot mig och vi låg sådär ansikte mot ansikte. Sedan började vi pussas som vanligt, han var så mysig, min lilla gose.
- Cameron, du sover här idag!

- Suure älskling. 

YEEY, NU ÄR DEL 32 UTE, VAD TYCKER NI?? :D VISST ÄR CAM OCH VANESSA SÖÖTA. DETTA BLEV EN LITEN LÄNGRE DEL, MEN HOPPAS NI TYCKER OM DEN!

KRAM

~Nora~


     Postat av: Sara

fööörst!!! =)



       Datum: 2012-03-11 Tid: 14:03:38

     Postat av: sara

och andra haha <3



       Datum: 2012-03-11 Tid: 14:04:07

     Postat av: Lisa

skiiiitbra!! äntligen och så är den jättebra Nora



       Datum: 2012-03-11 Tid: 14:05:56 URL: http://absolutelisa.myshowroom.se/

     Postat av: Emma.K

Älskar dina storys! borde verkligen bli en bok.. hade lätt köpt den =)



       Datum: 2012-03-11 Tid: 14:40:09

     Postat av: Alice <3

Skiiitbra gumman!



       Datum: 2012-03-11 Tid: 14:41:28

     Postat av: zandra

Såg du melodifestivalen igår? Fan att Danni inte vann =(





       Datum: 2012-03-11 Tid: 15:03:03

     Postat av: Jessika

vem hejade du på i mello?



       Datum: 2012-03-11 Tid: 15:03:27

     Postat av: Anonym

-Någon jag var-

Sams familj har nyligen dött i en bilolycka och

hon måste flytta till sin mammas bästa kompis och hennes familj i Shells.

Det betyder också att hon får bo med hennes barn, Lucy 5år och Conrad som har varit hennes bästa vän hela livet. Men saker börjar ändras och spänningen stiger!



Snart är kapitel 3 ute!



       Datum: 2012-03-11 Tid: 17:58:42 URL: http://juststories.webblogg.se/

     Postat av: Cherin

Jättebra storys Nora!!! Du e grym!!! <3 <3



       Datum: 2012-03-11 Tid: 19:57:04

     Postat av: A L I C I A J A S M I N E'

Fin blogg du har tjejen! :)

-

Just nu pågår två tävlingar i min blogg:

Vinn valfria Nail Stripes från upbrand.se - http://aliciajasmine.blogg.se/2012/march/vinn-valfria-nail-stripes.html

Vinn valfri produkt från runns/erikasgarderob - http://aliciajasmine.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-presentkort.html



Förlåt om du inte gillar tips om tävlingar! Ha en bra kväll :D



       Datum: 2012-03-12 Tid: 18:46:59 URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

     Postat av: Felicia

jätte fin blogg du har :D

fråga gärna nåt i min frågestund :)

http://feliciastid.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment



       Datum: 2012-03-15 Tid: 19:58:13 URL: http://feliciastid.blogg.se/

     Postat av: Hanna.P

Älskar din blogg Nora! du e grym på att skriva <3



       Datum: 2012-03-17 Tid: 14:54:58

     Postat av: Emma Krarup

VÄRLDENS SNYGGASTE DESIGN!!!! <3



       Datum: 2012-03-26 Tid: 20:38:12 URL: http://emmaakrarup.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0