HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 34.

Datum: 2012-04-14 Tid: 22:15:10 Kategori: novell



Vi gick till lite olika ställen, vi hade varit ute rätt länge nu och jag gick runt med massa påsar i handen. Vi bestämde oss för att dra till StarBucks och ta en latte.
När vi hade köpt våran latte så gick vi och satte oss vid ett stort bord. Jag, Sabrina och Evelyn lärde känna varandra lite bättre. Vi började prata ett långt tag och berättade mycket om oss själva. Dom var jättegoa! Cameron snackade med killarna. Jag berättade för Shantall och tjejerna att jag skulle på semester snart med Cam. Dom sa att det skulle vara bra för oss att få slappna av lite i lugn och ro för oss själva. Sedan började vi ta upp snacket om Hawaii igen.
- Just two days left girls, sen smäller det!

- Hell yeah!
'
Efter mycket prat så bestämde vi alla oss för att gå. Jag tog min väska och sedan gick jag fram och togt Cams hand och vi började promenera utåt. Liz födelsedag var imorgon och jag måste slå in alla presenterna. Jag sa hejdå till alla och sedan gick jag och Cameron till bilen. Han erbjöd sig att skjutsa mig hem eftersom att han ändå skulle hem och fixa lite saker inför hans jobb, så även han så hejdå till alla. Vi satte oss i bilen och han började köra. Jag la alla mina påsar i baksätet och det var så mycket så att hela baksätet fylldes upp. Cameron kollade bak och började skratta åt att jag alltid köper så myket saker. Jag skrattade tillbaka och sa att ja, det är sån jag är. Men jag ska försöka sluta att köpa så mycket onödigt. Jag har nästan 2 hela garderober av kläder som jag inte vill ha, och vissa har jag knappt använt, så jag ska skänka dom. Det är ju bättre än att slänga dom..
När vi var framme vid mitt hus hjälpte Cam mig att bära in mina påsar. När vi var klara tackade jag honom och gav han en kyss och sa hejdå. Jag kollade när han började köra iväg. Jag tog av mig min skinnjacka och hängde upp den, sedan bärde jag alla påsarna upp till mitt rum. Jag bytte om till mys kläder och sedan öppnade jag min laptop. Jag loggade in på facebook. Jag hade massa meddelanden. Ett av dom var från en person jag trodde aldrig skulle höra av sig igen, en jag verkligen hatar. Nathan. Jag klickade upp meddelandet.
"Jag saknar dig.. snälla förlåt mig för det jag gjort, jag ångrar mig och jag kan inte leva utan dig Vanessa, jag lovar! Verkligen förlåt.."
Jag brydde mig inte ett skit om det han skrivit eftersom jag visste att han inte menade det han skrev, han hade ändå sårat mig igen och jag har redan världens bästa och underbaraste pojkvän som jag aldrig skulle lämna för en idiot. Nathan hade sin chans men han är ute ur mitt liv. Det han gjorde kan faktist såra en tjej såhär mycket. Jag kollade newsfeeden och gillade massa bilder på mina vänner. En hade jag också kommenterat och det hade Nathan tydligen sett då han också är vän med den personen. Han skrev till mig återigen..
"Vanessa är du där? Ser du mina meddelanden just nu?"
Jag struntade fortfarande i vad han skrev och jag tyckte inte alls synd om honom. Har han gjort slut med hon där tjejen? Om han har det så vill han bara ha tillbaka mig som om jag skulle vara en extratjej för honom. Well, jag orkade inte med Nathan mer så jag loggade ut från facebook och loggade in på twitter istället. Det var många av mina svenska fans som hade spamat min twitter att jag skulle ha en konsert där så snart som möjligt. If it ever was that easy. Jag hade även fått några frågor som jag skulle retweeta. T.ex. när mitt nya album skulle komma ut, om jag hade en personlig blogg och massor mer.  Jag stängde ner datorn och gick ner till vardags rummet där mamma var. Jag gick fram och gav henne en kram.
- Hej mamma!

- Hej gumman, vart har du varit?

- I stan.

- Okej. Jag köpte lite saker inför Liz födelsedag imorgon. Sa mami.
- Vadå?

- Ballonger, tårta, massa bakelser osv.

- Okej, men jag ska börja slå in hennes presenter nu. Vart har du lagt hennes systemkamera?

- Taket på min garderob.

- Okej, jag går och hämtar den.

Jag hämtade den och resten av presenterna. Jag tog glansigt rosa presentpapper och började slå in de. Sedan tog jag presentsnören och gjorde lite rosetter. När jag var klar la jag allt i en påse och bärde upp det till mitt rum sålänge. Liz sms:ade mig.
"Jag läängtar till imorgon, får träffa dig då! :D"

"Samma här äslkling, imorgon är du fjortis också ;)"

"-.-"

"Skojar bara, är du glad inför din födelsedag imorgon?"

"JÄTTEglad, du skulle bara veta hur mycket jag har sprungit runt här hemma, att pappa står ut med mig HAHA"

"HAHAHA, så go är du älskling, men vi ses imorgon, puss, älskar dig"

"Japp det gör vi! älskar dig med"

Mamma kom in i mitt rum med 3 iPhone skal.
- Glömde ge dig dom här. Köpte dom förut.

- Åh, mamma du är så söt, älskar dig. Sa jag och gav henne en puss på kinden och kramade om henne. Min mamma är den bästa som finns. Jag tog upp alla saker jag hade köpt till mamma. Det var 3 påsar fullt med kläder och smink till henne.
- Här mamma.

- Vad gullig du är gumman.

- Allt för dig mamma, du är bäst.

Jag vet seriöst inte vad jag skulle gjort utan mamma. Det finns inte någon i hela denna världen som jag älskar mer än mamma, och självklart pappa och Liz. Jag såg att mamma gick ner till köket och precis skulle börja diska. Jag sprang ner och bad henne att låta bli.
- Jag tar disken mamma, gå och vila lite.

- Är du säker?

- Jadå.

- Okej, tack älskling.

Jag log mot henne och sedan började jag diska. När jag var klar torkade jag bordet och diskbänken sedan tog jag en handduk och torkade mig om händerna. Jag gick upp till mitt rum och började städa det. Det var jättestökigt verkligen.
Jag hämtade min iPhone och hade fått ett sms. I can't believe it, inte igen..
NU ÄR DEL 34 UTE. FÖRLÅT FÖR ATT DET TOG SÅN LÅNG TID FÖR ATT DEN SKULLE KOMMA UT. MEN DET HAR JU VARIT PÅSKLOV OCH JAG HAR VERKLIGEN PASSAT PÅ.. SÅ HAR INTE SUTTIT SÅ JÄTTEMYCKET FRAMFÖR DATORN, HAR MEST UMGÅTTS OCH SÅ. MEN HÄR HAR VI DEN OCH KOMMENTERA JÄTTEGÄRNA VAD NI TYCKTE OM DEN. OCH VEM TROR NI DET VAR SOM SMS:ADE HENNE I SLUTET?
SLÄNG EN KOMMENTAR PÅ DET!
SEN HAR VI SKOLAN SNART DÅ, SÅ SJUKT TRÅKIGT VA, JAJA. NÄSTA DEL KOMMER UT NÄR DEN KOMMER!

KRAM.

~Nora~




     Postat av: Moa<3

hej jag har en veckans blogg tävling om duu vill vara med :)

direkt länk--->http://meisy.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment



ps : jag gör gärna bloglovin byte kram !



       Datum: 2012-04-14 Tid: 23:16:11 URL: http://meisy.blogg.se/

     Postat av: Moa<3

sv : aww gud vad glad jag blev :'D du är oxå jätte vacker ! även om jag inte sett dig,men jag vet att du är de <3



       Datum: 2012-04-15 Tid: 00:21:53 URL: http://meisy.blogg.se/

     Postat av: Sara

Äntliiigen!!! =)



       Datum: 2012-04-15 Tid: 10:52:32

     Postat av: Hanna.P

Skiiitbra story blogg asså!!!!!! <3



       Datum: 2012-04-15 Tid: 10:53:03

     Postat av: Alice

Jättebra verkligen!



       Datum: 2012-04-15 Tid: 10:54:18

     Postat av: Hallina

Jag tycker också att du är vacker och jag haar sett dig hihihi



       Datum: 2012-04-15 Tid: 10:55:35

     Postat av: Vaija

Spännande!!! =)



       Datum: 2012-04-15 Tid: 11:11:02

     Postat av: Emelie

Hej, heter du Nora Omari på facebook?



       Datum: 2012-04-15 Tid: 11:11:34

     Postat av: Marre

Du skriver verkligen jättebra Nora



       Datum: 2012-04-15 Tid: 12:35:07

     Postat av: Jennifer<3

Jättebra tycker jag med hihi <3



       Datum: 2012-04-15 Tid: 13:11:16

     Postat av: Sara K

Har väntat på den här delen =)



       Datum: 2012-04-15 Tid: 16:22:26

     Postat av: Hanna.H <3

Jätte bra del! Det är dom där mystiska sms:en från den där personen va? Vill ha nästa del nuuu!!! <3<3 Du är jätte duktig gmn! <3<3<3 :D



       Datum: 2012-04-17 Tid: 15:57:07 URL: http://hannasscrapping.blogspot.com

     Postat av: nour - awesome shit

Hej jag startade nyss en 1D novell och det är en fantasy skulle betyda guld om du bara kollade in den!



       Datum: 2012-04-24 Tid: 17:16:25 URL: http://thewaytoonedirection.blogg.se/

     Postat av: Ida

Hejsan, jag har en Justin Bieber novell, kanske ett länkbyte? :D



       Datum: 2012-04-30 Tid: 20:15:09 URL: http://justindbstoriees.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0