HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 40.

Datum: 2012-11-25 Tid: 14:34:00 Kategori: Allmänt
 
 
 
- Dom tog varsin solstol och satte de bredvid våra. Jesse satte sin bredvid Ellas, Zac bredvid Shantall och Yones mellan mig och Ashley. Vi låg där och njöt av den fruktansvärt varma solen.

- Vart nånstans är det vi ska festa?  Frågade jag och kollade på Yones. 
 
- På en discoplats som heter Dance Palace.
 
- Jaså, är det fint där, eller asså har du vart där nångång innan?
 
- Nej, det har jag faktist inte men det sägs att det ska vara grymt bra där borta, och massa snygga brudar.
 
- Haha ojojoj, killen går låss. 
 
- Haha klart.
 
Jag vände mig om för att kolla på Ella och Jesse, dom låg och flörtade haha. Ville skratta men var tvungen att hålla mig för annars hade jag förstört allt. Vi hade solat väldigt länge och jag var så fruktansvärt varm att jag fick värmepanik. Jag ställde mig upp och sprang till poolen och sedan hoppade jag i.
 
Men hallå kom då!! Skrek jag.
 
Dom hoppade också i och vi började skvätta massa vatten på varann. Zac och Shantall verkade ju ha kul, han lyfte upp henne så hennes ben fäste sig vid hans midja. Klockan blev 1 och vi ville gå upp och käka. Vi kollade vad det blev för hotellmat idag, det blev ugnsbakade potatisar med chilikrydda på, lax och hollandae sås. Det skulle nog passa bra! Vi gick upp tillsammans och vi sa hejdå innan vi gick in till våra rum. 
 
- OMG såg ni hur mycket Zac flörtade med mig eller!? Sa Shantall.
 
- Ja haha det såg jag allt. Sen så flörtade Jesse och Ella lite extra också hahah!! Sa jag.
 
- Jag döör han är så snygg ju! Såg ni hans sixpack!? Sa Ella.
 
-  Jaa, haha alla dom hade det! Hihi vi ska ju ut och festa sen också, undraaar vad som händer med er dåå??? Sa Ashley.
 
- Hahaha tönt Ash.
 

Vi dushade och sedan så gick vi ner och åt den goda maten tillsammans med killarna. Yones kom och satte sig bredvid mig, Jesse bredvid Ella, Zac mellan Ashley och Shantall. Det såg verkligen ut som att han gillade Shantall.
 
Killar, hur ska vi komma dit?
 
- Med Taxi smartass. Sa Yones.
 
- Haha iförsig. Vilken tid åker vi härifrån?
 
- Vid 8 typ, vi ska ju nästan va ute hela natten!
 
- Hell yeah. Men jag tänker sova några timmar efter maten, klockan är ju halv 2 nu, så jag kan sova i ungefär 3 timmar, sen kan vi göra något i typ 2 timmar, sen fixar vi oss och så åker vi vid halv 8? Sa jag.
 
- Sure! Sa killarna.
 
Vi åt upp och sedan gick vi till våra hotellrum igen. Jag slängde mig under täcket på sängen och försökte sova en stund, samma gjorde tjejerna. Ashley kom och la sig bredvid mig. 
 
3 TIMMAR SENARE
 
Jag vaknade medans dom andra fortfarande sov. Klockan var nu 5. Damn. Jag tog upp min iPhone från sängbordet och jag hade fått sms från Cameron under tiden jag sov.
 
"Hej finaste, vad gör du? <3"
 
Jag svarade så fort som möjligt!
 
"Hej älsklingen, jag låg och sov när du skrev detta så förlåt att du inte fick ett snabbt svar! Men jag ligger faktist i sängen med Ashley , vaknade precis. Dudå?<3"
 
"Åh, önskar det var jag som låg bredvid dig just nu! Saknar dig :*<3 Jag är med en kompis och hjälper han i hans studio<3"
 
"Jasåå! Saknar dig också min babe, bara 6 dagar kvar nu haha! :* Hade ju verkligen inte vart fel om du låg här vid mig nu!<3"
 
"Love u baby<3"
 
"Love u 2 finaste<3"
 
Jag kollade facebook lite och där var jag sönderbombad som vanligt, 342 meddelanden på 3 timmar, ohgod.
Jag orkade verkligen inte kolla händelserna eller något, men min syster hade skrivit så det kan jag svara på!
 
"Hej vanessa! Saknar dig, hur är det? :D"
 
"Hej Lizzie, har det jättebra här! Hoppas du mår bra älskling, saknar dig med. Hälsa mamma från mig!!" 

Hon var inte inloggad så hon hade inte sett mitt meddelande än. Jag blev trött igen och somnade om. 
 
1,5 TIMME SENARE
 
Jag vaknade upp och alla andra hade också gjort det föutom Ella. 
 
- Shit! Klockan är halv 7, vi måste skynda att göra iordning oss, bara 1,5 timma på oss!! Varför väckte ni oss inte!? Sa jag.
 
- Vi försökte men ni vaknade ju aldrig. Sa tjejerna som redan hade börjat fixa sig. Jag gick och väckte Ella och hon vaknade med en kick. 
 
- Åherregud vad du skrämde mig Vanessa!! Sa Ella.
 
- Jaja, kom igen nu vi måste skynda oss! Ella klev upp och gick in på toa, jag började leta klänning och hittade en dösnygg som var lila. När Ella kom ut igen gick jag in och tvättade ansiktet och borstade tänderna. Jag började sminka mig. Jag satte upp håret snyggt och lät lite lockar hänga ner där framme. Jag var snart klar, nu var det bara klänningen och skorna. Jag tog på mig den lila klänningen med ett par svarta klackskor till. Klockan var nu kvart över 7 och vi skulle åka om en kvart. Alla var helt klara nu och det knackade på dörren. Vi öppnade och där stog killarna. Herreguuud vad dom var SNYGGA!!! 
 
- Är ni klara tjejer?
 
- Yes.
 
- Bra, då går vi ner? 
 
Vi gick ut ur hotellrummet och jag låste dörren, medans vi väntade på hissen så sa Yones: 
 
- Du är så vacker Vanessa. Zac sa samma sak till Shantall och Ashley, medans Jesse sa massa andra fina ord till Ella... Jag blev glad och sa tack men jag tror han har förväntat sig något, att det kommer bli han och jag? Hell no, jag har Cameron, han räcker för mig och jag ska vara han trogen. Hissen kom och vi åkte ner, uttanför stog en taxi och väntade på oss, snällt att dom redan hade bokat en. Vi satte oss ner och började åka. vi pratade och skrattade under tiden vi åkte. Efter 30 minuter var vi framme och stället såg stort, lyxigt och kul ut! Vi gick ut och det var så hög musik där inne så man inte kunda höra varann typ. Spotlighten bytte färg hela tiden och folket dansade vilt. Vi gick till baren och beställde lite drinkar. När vi fick dom började vi dricka och vi blev som crazy. Yones drog mig in till dansgolvet och vi började dansa. Jag hade druckit rätt mycket så jag var ju väldigt full kan man säga.. jag ställde mig framför Yones och vi fortsatte dansa. Efter ungefär 1 timma satte vi oss ner vid ett bord och där kom Zac med en bricka full med massa shots.
 
- ÄR NI REDO FÖR SHOTS!?! Sa Zac.
 
- OHYES WE AARE!! Skrek vi alla. 
 
Jag shotade ungefär 5 glas och jag var verkligen gaalen, jag drog med mig Yones och vi började dansa vilt. Sedan hände det något som jag önskar verkligen inte hade hänt, vi började hångla. Inte lite heller, jag hade vart otrogen mot Cameron, min POJKVÄN. Hur fan kunde jag. Jag slet mig bort från honom, även hur snygg han än var, jag sprang bort till toaletten och började spy. Jag såg han bakom mig och han höll om mig. 
 
- Vanessa hur är det!? Sa han.
 
- Varför kysste du mig?! Sa jag, även fast jag var full så visste jag ändå vad jag hade gjort.
 
- Jag vet inte, vad som helst kan ju hända när man är full! Du fortsatte ju kyssa mig? Sa han. 
 
Han hade faktist rätt...
 
- Great, nu har jag varit otrogen mot min pojkvän..
 
- Vänta.. har du POJKVÄN?
 
- Ja. 
 
- Varför sa du ingenting från början?
 
- Jag visste la inte att något sånt här kunde hända. Sa jag och kollade upp på honom.
 
- Men kolla här, vi är fulla, vad som helst kunde hända och detta hände, det är normalt, vi tänkte ju oss inte för, snarade DU, måste han få veta något?
 
- Det är väl klart att jag måste berätta för honom! Tänk om han hade vart otrogen mot mig och jag inte hade fått veta något från första början? Berättar jag inte så kommer detta följa efter mig sålänge jag är tillsammans med han och det tänker jag inte tillåta. Han måste få veta, jag säger det så fort jag är hemma från resan.
 
- Du gör som du vill, men kan vi inte bara glömma detta nu, i alla fall försöka, jag visste ju inte ens nåt?
 
- Jo, vi kan försöka men det kommer bli jävligt svårt.. Sa jag.
 
Jag reste mig upp och vi gick ut tillsammans igen, vi såg Zac och Shantall råhångla, samma med Jesse och Ella, Ashley stog och dansade men någon random person. Jag drack lite till och fortsatte dansa lite. Sen ville jag bara gå hem. Jag ringde efter en taxi och den skulle vara här om 5 minuter. Jag ville inte förstöra för dom andra så jag åkte själv, men jag smsade tjejerna också att jag hade åkt, dom kommer nog se det om några timmar, men bara så dom inte blir oroliga. Jag kände att efter det misstaget gick det bara inte att vara glad och ha kul.. Jag hade världens största klump i magen och tårarna började rinna, varför hände det, varför. Man kan tycka att det var ett liitet misstag, men detta, det var inget litet, det gick lite över gränsen här, han började taffsa på mig överallt och verkligen åt upp mig. Det pågick väldigt länge också. Herregud vilka skuldkänslor jag har.
OJOJOJ, UNDRAR VAD SOM HÄNDER SEN?? TYCKTE NI DET VAR RÄTT AV VANESSA ATT ÅKA HEM ISTÄLLET FÖR ATT STANNA KVAR? TYCKER NI DET ÄR BRA AV HENNE ATT SÄGA DET TILL CAMERON OCH INTE HÅLLA DET HEMLIGT? KOMMENTERA VAD NI TYCKER!! OCH SÅ NU KOM DENNA DELEN UT EFTER 3 MÅNADER, HERREGUD.. MEN SKOLAN HAR VART MYCKET I VÄGEN, ALLTID DEN URSÄKTEN HAHA :)))) JAJA, HOPPAS NI BLEV NÖJDA OCH TRO MIG, NÄSTA DEL KOMMER DET INTE TA SÅ LÅNG TID FÖR ATT KOMMA UT! NÄR JAG HAR TID & LUST! :)
 
KRAM
 
~Nora~
 


     Postat av: Sara

Hej hur är det? Vad gör du?



       Datum: 2012-11-25 Tid: 15:13:08

     Postat av: Sara

Rolig och bra del =)



       Datum: 2012-11-25 Tid: 15:13:27

     Postat av: Sofia

Hur många delar blir det?



       Datum: 2012-11-25 Tid: 15:14:03

     Postat av: Sofia

Hur många delar blir det?



       Datum: 2012-11-25 Tid: 15:14:18

     Postat av: Alice

Ett förslsg: nhågon är otrogen med någons bästa vän kanske?? hihihi



       Datum: 2012-11-25 Tid: 15:14:55

     Postat av: Marie

Bra skrivet! =)



       Datum: 2012-11-25 Tid: 15:15:19

     Postat av: Hemlig beundrarinna hahha

Äntligen!! =)



       Datum: 2012-11-25 Tid: 15:17:14

     Postat av: Dana :)

skit bra Nora omg as spännande vill läsa nästa del...........!!! <333



       Datum: 2012-11-25 Tid: 22:22:18 URL: http://www.nattstad.se/DanaMneimne

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0