HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 2.

Datum: 2011-12-12 Tid: 15:07:07 Kategori: novell



Det hade gått 5 minuter, då hörde jag att det pep i telefonen, jag tog upp min Iphone och Nathan hade svarat.
- Okej, är det något allvarligt?

- Nejdå, jag berättar imon eller nåt.

- Okej babe, vi ses later (L).

Jag la undan mobilen på sminkbordet och slängde mig i sängen. Jag somnade efter ett tag..

När jag vaknade var klockan 3, jag hade sovit i 4 timmar. Brukar aldrig vakna så här sent. Men inte konstigt, jag sov ju bara i 4 timmat inatt. Jag såg att Nathan hade ringt mig ett antal gånger, och sms:at mig, nu tror han säkert att jag jag bara sket i honom. Jag gick upp från sängen och ner till vardagsrummet och satte på tv:n. Jag försökte ringa Nathan men fick inget svar, vad var det han ville.. tänkte jag för mig själv. Jag satte på MTV och kollade en stund på alla artister som dom visade, de flesta kände jag.  Jag hade blivit lite piggare men tv:n gjorde mig trött igen, så jag stängde av den och kollade vilka som var hemma.
-Mamma? Är du hemma? Ropade jag och gick runt i huset. Jag hörde ett svar som löd:
- Ja Vanessa, jag är på toaletten!
- Jaha, okej.

Jag gick upp till mitt rum och bytte om till mjukisbyxor, hoodien behöll jag på. Jag hörde att nåt vibrerade i fickan, det var Ella som ringde.
- Hallå?
- Hej! Har du något för dig ikväll?
- Nä inget speciellt faktist.
- Okej, vad bra! skulle du vilja gå till stranden och bada en stund, det är såå varmt!
- Aa, jag va där imorse med Ashley, men det går bra, har ändå inget och göra!
- Okej, men då ses vi där om 15 minuter, puss!
- Okej, puss!

Jag skyndade mig upp och bytte om till min bikini, sedan satte jag på mig mina tights och en rosa pösig t-shirt.
Jag tog en väska och packade ner handduk, några mackor som vi kunde äta efter, och sedan tog jag på mig några strandsandaler!
- Mamma jag ska ut, hejdå!
- Okej gumman, hejdå.

Jag gick till stranden och där stog Ella.
- Hej snygging!
- Hej du! Svarade jag.
Vi gick runt i stranden tills vi hittade en plats.
- Här sätter vi oss!
- Aa visst. Svarade jag.
Vi satte oss ner, och sen tog jag av mig tightsen och min t-shirt. Jag hade på mig en svartvit bikini. Vi gick fram till vattnet och sedan gick vi i. Det var skönt att få svalka sig lite!
- Brr, vad kallt det är!
- Nej, det är ju jätteskönt! Svarade jag och skrattade.
Vi hade badat i 2 timmar. Så vi sa hejdå och jag gick hem. Jag klädde av mig och hoppade in i dushen. När jag var klar tog jag en handduk och la runt min kropp. Jag, Shantall och Ashley hade bestämt att gå till en uteservering, men jag var fortfarande orolig över Nathan, varför svarar han inte när man ringer?
Jaja, men jag tänker ha på mig ett rosa linne som glimrar och ett par svarta jeans. Jag lockade håret och sminkade mig med svart ögonskugga, rosa läppglans, rouge, och maskara. Sedan messade jag tjejerna och vi skulle ut om 1 timma. Jag fortsatte fixa mig, jag filade naglarna och la rött nagellack. Nu var det skorna kvar. Jag väljer ett par svarta klackar till. Jag kollade mig själv i spegeln, vände mig hit och dit tills allt såg perfekt ut. Nu var det bara 15 minuter kvar.
Jag försökte ringa Nathan igen innan jag skulle gå. Nu svarade han.
- Hej, varför svarade du inte förut?
- Jag måste snacka med dig, inget allvarligt, vi tar det senare eller så.
- Okej, men jag ska på uteservering med tjejerna nu, ring bara om det är något, puss älskling.
- Aa, det gör jag Nessa, puss.

Sedan la vi på. Jag mötte tjejerna vid busstationen, Ella hade med sig bilen. Vi hoppade in och började åka. Vi åkte till ett ställe som heter YumYum. Det finns massor av olika maträtter, och efterätter. Vi beställde först matbuffé. Det innehöll kyckling, potatis, brunsås, och lite andra kryddor. Sedan beställde vi milkshakes. Vi pratade om allt och skrattade tills vi dog! Det kom några fans fram som ville ta kort och ha en autograf av mig. Jättesöta var dom! Efter en lång kväll åkte vi hem. Ella skjutsade mig och Ashley hem. Klockan var 10. Gud vad länge vi hade varit där!
Jag såg mamma i vardagsrummet som kollade på tv med katten i famnen.
- Hej jag är hemma. Sa jag och log.
- Hade du kul?
- Ja, jättekul.
- Okej vad bra älskling.

Jag gick upp till rummet och bytte om. Kollade facebook lite, hade fått flera händelser, men kollar det senare. Jag tvättade bort sminket och bytte om till pyjamas. Sen la jag mig på sängen och kollade på tv och hämtade en yoghurt. Jag är så orolig över att...
Nu är andra delen uppe! :D hoppas den blev bra, nästa del kanske kommer upp ikväll eller imorgon, glöm inte att kommentera så är ni söta! :)

Kram ~Nora~






     Postat av: Emma Krarup

Den är verkligen jätte bra Nora :)<3



       Datum: 2011-12-12 Tid: 16:01:35 URL: http://nattstad.se/emmakrarup

     Postat av: Sabina

Den är jättebra! :D



       Datum: 2011-12-12 Tid: 16:09:05

     Postat av: Habiba

vad grym du är Nora!, jättebra! =) <3



       Datum: 2011-12-12 Tid: 16:18:56

     Postat av: anna

klickade in på denna blogen och hoppas att du kommer fortsätta! bra skrivet tjejen hälsningar från hallan kram anna



       Datum: 2011-12-12 Tid: 16:56:43

     Postat av: Nermin

grymmmm bloggggggg!! sötnos, du är så bra på att skriva! fortsätt såå :):) <3



       Datum: 2011-12-12 Tid: 16:58:56

     Postat av: ▲ Mohammedi Al-debis™

Häftigt :)



       Datum: 2011-12-12 Tid: 18:19:43 URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

     Postat av: noraaaaaa lindblaaad

asgym! gärna en ny del ikväll, för vill bara läsa mer lixom :D <33333333



       Datum: 2011-12-12 Tid: 19:11:35 URL: http://noralindblad.blogg.se/

     Postat av: NellieGustafsson

Den är jättebra!!:)<3



       Datum: 2011-12-12 Tid: 19:12:59 URL: http://nellieegirl.blogg.se/

     Postat av: Alexandra Olssoooooon(aa'

SNÄLLA! Skriv nästa del ikväll..shiit! SJUKT BRA! <3



       Datum: 2011-12-12 Tid: 19:13:06 URL: http://alexxanddraa.blogg.se/

     Postat av: sandra boström

riktigt bra skrivit ! :D



       Datum: 2011-12-12 Tid: 19:17:34 URL: http://nattstad.se/sandrabostrom

     Postat av: lejla

vad bra du är Nora!!



       Datum: 2011-12-12 Tid: 19:24:06

     Postat av: lejla

vad bra du är Nora!!



       Datum: 2011-12-12 Tid: 19:24:46

     Postat av: Arnela

Fan va nice Nora !!!! <33



       Datum: 2011-12-12 Tid: 19:27:50

     Postat av: Linnea

Vad duktig du är Nora! <333333



       Datum: 2011-12-12 Tid: 19:37:17 URL: http://www.monicalinnea.devote.se

     Postat av: Linnea

Vad duktig du är Nora! <333333



       Datum: 2011-12-12 Tid: 19:37:33 URL: http://www.monicalinnea.devote.se

     Postat av: Daniela

Jätte bra Nora! <3



       Datum: 2011-12-12 Tid: 19:51:58

     Postat av: Mariam

Jättebra :) !!



       Datum: 2011-12-12 Tid: 23:08:33

     Postat av: Elsa

skitbra verkligen! älskardig



       Datum: 2011-12-13 Tid: 08:29:51

     Postat av: Selma

Grymt bra!! Du äger Norisen



       Datum: 2011-12-13 Tid: 11:21:21

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0