HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 26.

Datum: 2012-02-05 Tid: 11:32:23 Kategori: novell




- Kom tillbaka. Sa han och kollade på mig.

- Haha, nej, upp med dig.

- Men jag vill myysa.

- Räckte det inte med igår, vi kan mysa senare, haha.

- Haha okej.

Han gick och bortstade tänderna och tvättade anisktet och klädde på sig en t-shirt och sen gick vi ner.
Vi satte oss på varsin stol och började bre våra mackor.
- Cam, vet du vem Cody Winston är?

- Ja, det  vet jag, hurså?

- Jag va med honom för 2 dagar sen.

- Jaså.

- Japp, och där fick jag veta en liten sak om dig.

- Vadå för nåt?

- Att du dejtade hans syster förra året? Sa jag och log.
- Ja, men det var ju väldigt längesen, jag har världens vackraste och finaste tjej framför mig just nu. Aldrig älskat nån lika mycket som dig ska du veta.

- Aw älskling, du är hela min värld.

Egentligen brydde jag mig inte om han dejtade henne förra året men ville bara se så att inte Cody hittade på allting.
- Vanessa vill du göra något speciellt idag? Bio eller nåt?

- Visst.

- Vilken film vill du se?

- In time skulle jag vilja se.

- Okey, då kör vi på den, vi bokar biljetter sen.

- Det gör vi babe!

Vi fortsatte att äta och prata. När vi var klara lämnade jag allt på diskbänken. Idag fick mamma ta disken.
Jag hörde att min mobil ringde. Det var Ashley.

- Hallå?

- Hej !

- Hej ash.

- Vanessa, jag håller på och boka biljetterna till Hawaii, alla kunde åka, och det kunde la du också va?

- Japp, vilket datum då?

- Nästa vecka den tredje Juli, till den tionde.

- Aa, det går bra. Jag betalar dig sen.

- Okey, hejdå!

- Hejdå.

Jag hadeh helt och hållet glömt bort Hawaii!
- Vad ville hon?

- Hon håller på och boka biljetter till Hawaii nästa vecka!

- Jaså? Vad mysigt!

- Japp.

Jag och Cam gick upp till mitt rum och tog fram datorn, vi bokade biljetter och platser till bion.
- Sådär, allt klart.

- Bra!

Cam hade så otroligt fina ögon, så jag kunde inte slita mig bort från dom. Som magiska var dom. Plötsligt börjar han kyssa mig och det pågår länge. vi fortsatte ända tills jag låg på rygg på sängen och han låg på knä över mig. Jag tog mina armar runt hans nacke.
Efter en väldigt lång tid så slutade vi. Vi låg bredvid varandra och jag tryckte mig närmare honom så mitt huvud låg på hans bröst. Jag kollade upp mot honom och han kollade ner mot mig och log.
- Du är det finaste jag vet cam!

- Och du är den finaste för mig älskling.

Vi tog täcket över oss och sedan somnade vi. det var bara morgon och filmen började inte förrän klockan 3 typ.
Vi vaknade efter 2 timmar typ och klockan var 1. När jag vaknade så var redan Cameron vaken.
- Heeej, sweetheart. Sov du gott eller?

- Japp. Haha du då?

- Ja, men jag vaknade kanske 20 minuter innan dig, resten av minuterna kollade jag på dig när du sov, så söt är du!

- Haha, sluuta.

Han gav mig en puss på pannan och sedan gick han upp, jag låg fortfarande kvar i sängen och var jättetrött, jag kollade på medans han borstade tänderna och bytte om.
Han tog på sig ett par jeans och en ljusblå tjocktröja.
- Du är så snygg Cameron.

- Det är du med gullet.

Jag log mot honom.
- Vanessa, nu får du gå upp.

Sa han och slängde sig på sängen bredvid mig. Han tog sina armar runt mig och rullade upp mig så jag låg ovanför honom. Vi hade panna mot panna.
- Jag ska, om du släpper mig, hahah.

- Okej då.

Han gav mig en sista puss och sedan släppte han mig. Jag gick upp till badrummet och sedan skulle jag byta om. Jag tog på mig ett par jeans shorts och ett linne. Jag plattade håret och sminkade mig, sen bäddade jag sängen.
- Cameron hur mycket är klockan?

- Klockan är 20 i 2.

- Okej.

Ashley sms:ade att allt var helt bokat inför resan.
Jag sms:ade tillbaka.
"Woohoooo, GRYMT! <3"

Jag hade tänkt att börja packa imorgon.
Nu gick jag till datorn, jag kollade twitter och twittrade lite själv.
1 timma senare.

Nu var klockan halv 3, vi började åka mot bion, den låg inte så långt bort ifrån mig. Vi åkte med Camerons bil. Vi började sätta på en låt, vi la på högsta volym och började sjunga med massa låtar.
När vi var framme parkerade vi och sedan gick vi och hämtade ut biljetterna. Nu skulle vi bara köpa massa gott till filmen. Vi gick in och plockade godis, snacks, popcorn och dricka. Vi betalade allt och sedan började vi gå mot bio salen. Vi satte oss på våra bestämda platser och väntade tills all reklam skulle bli klar och att filmen skulle  börja.
SÅ, NU ÄR DEL 26 UTE! =) VISST VERKAR CAMERON VARA EN ROMANTISK KILLE??

KOMMENTERA GÄRNA VAD NI TYCKER!!

KRAM!

~Nora~




     Postat av: Josephine

SKRIV MEEEER!!



       Datum: 2012-02-05 Tid: 11:59:59

     Postat av: Elsa

klickar in här varje dag, du är skitduktig på och skriva!<3



       Datum: 2012-02-05 Tid: 12:01:06

     Postat av: Sofia

åh vilken bra del! Börjar hettas till mellan cameron och vanessa haha ;) :D



       Datum: 2012-02-05 Tid: 12:01:40

     Postat av: Ellie

Hallå jag missade heelt att del 26 låg uppe!! Fan vad braa!!! detta gjorde min kväll =)



       Datum: 2012-02-09 Tid: 00:23:05

     Postat av: SARA DU VET <3

Älskar denna delen, riktigt bra, vill läsaaa mer nuu hihhi



       Datum: 2012-02-09 Tid: 00:24:10

     Postat av: S

Åhh skriiiv mer. e så nyfiken.



       Datum: 2012-02-09 Tid: 00:24:58

     Postat av: Jessie

Tycker dessa borde bli en bok för de är så jädrans bra!!! grym e du Noriis <3



       Datum: 2012-02-09 Tid: 00:26:18

     Postat av: Alice

Skiiiiibraaaaaaaaaa vill läsa mer!!! =)



       Datum: 2012-02-09 Tid: 00:27:19

     Postat av: Anonym

Vrf uppdaterar du så dåligt?? :O :(



       Datum: 2012-02-14 Tid: 13:18:38

     Postat av: habiba

Jättebra skrivit! :D ♥



       Datum: 2012-02-14 Tid: 19:44:47

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0