HOME  FACEBOOK  DESIGN BY

You are the 1. Del 24.

Datum: 2012-01-20 Tid: 14:05:43 Kategori: novell




- Men jag måste tyvärr gå nu, vi sms:ar älskling.

Det gör vi, hejdå gumman.

Jag gav honom en puss och sedan gick vi åt varsitt håll.
Cameron var verkligen underbar.
Jag kollade på halsbandet och log. Jag fick ett sms av Cameron,
- Jag saknar dig redan <3

- Jag saknar dig med, gulligast i världen är du älskling

- Puss (L)

- Puuuss <3

På vägen hem spelade jag lite Temple Run, som sagt, mitt favorit spel som jag inte kan sluta nörda, mitt rekord är ungefär något med 5 miljoner kanske?
När jag kom hem så hade mamma varit och handlat. Jag hjälpte henne med att packa upp allt, sen gick jag upp till mitt rum, jag var inte rädd längre, jag vet att det är någon som försöker jävlas med mig, såå.. jag är inte rädd längre. Jag slängde mig på sängen, tog upp telefonen som vanligt, och sms:ade med massa. Shantall skulle förlja med mig på konserten, hon är V.I.P, samma för Ashley och Ella. Jag sträckte på armarna och så tappade jag mobilen på ansiktet,, rätt på näsan som jag alltid brukar göra..
Boobo åt mat och jag hämtade lite hundgodis till henne. Jag lockade henne med godiset tills jag låg på sängen, sen la jag den på min mage, och så hoppade hon upp till mig. Jag satt och klappade och myste med henne, världens sötaste hund nånsin.
Cody sms:ade om vi skulle träffas. Han är en vän till mig som jag träffade för ett tag sen.
- Okej, vi kan mötas om 10 minuter, men vart nånstans? Svarade jag.
- Går det bra om vi möts utanför The High Five butiken?

- Aa.. visst! Vi ses

- Bra, då ses vi!

Jag klädde på mig ett par vita jeans och en ljusrosa hoodie, plattade mitt hår och sminkade mig lite lätt.
- Mamma jag ska gå och träffa en kompis, kommer snart!

- Okej.

Jag tog på mig mina boots och sen började jag gå mot The High Five.
När jag kom fram så var han inte där. Jag sms:ade.
- Hej, jag är här, var är du?

- Jag var bara tvungen och göra en sak, är framme om 2 minuter!

- Jaha, aa, okej.

Nu kom han.
Vi vinkade till varandra och jag gick fram till honom.
- Heej Cody! Sa jag och kramade honom.

- Hej Vanessa, kul och se dig!

- Kul och se dig också.

- Hur mår du då?

- Jo, det är bra, dudå?

- Jättebra! Jag ska faktist blir pappa snart! Cindy är i femte månaden.

- Skojar du!! GRATTIS!! Är du gift?

- Nej, faktist inte.

- Jaha, men är det en pojke eller flicka?

- En flicka.

- Har ni bestämt vad hon ska heta?

- Nej inte riktigt, men vi funderar på Alison eller Macy, vilket tycker du är finast?

- Av dom två namnen tycker jag att Alison var fint, men Macy låter också fint.

- Kanske Chloe? Sa Cody.

- Jadu.

- Hur är det med dig annars? Är du fortfarande tillsammans med Nathan?

- Nej faktist inte, vi gjorde slut för ett långt tag sen, men jag har verkligen hittat den rätta för mig.

- Jaså, vem då?

- Cameron!

- Vänta, vad heter han i efternamn?

- Parkes.

- Cameron Parkes? Han är min systers ex. Dom gjorde slut för kanske 1 år sen.

- Jaså..? Det var något nytt.

- Ja, men det var ju längesen nu.

- Ja, jag tycker verkligen om honom. Jag har aldrig älskat någon kille så mycket som jag älskar honom.

- Förstår det..

- Kolla, han gav mig detta halsbandet.

- Vad fint det är!

- Eller hur.

- Men hur går det med kändislivet då??

- Det går väl bra, har en turné om typ 4 - 5 månader? Biljetterna släpps nästa månad.

- Jag kommer!

- Du kan få vara V.I.P.

- Sure, tack!

- Ash, Ella och Shantall är också det, sen tror jag bara att det är Cameron kvar.

- Mm..

- Din syrra då?

- Lizzy.. Hon fyller 14 snart.

- Jaså, vet du vad du ska ge henne då?

- Jag köpte massor av förpresenter till henne i förrigår, men annars vill hon ha en ny keyboard, skal till hennes Iphone och så.

- Jaha, okej. Önskar hon sig något speciellt?

- Hon har önskat sig massor av saker, men helst den senaste systemkameran.

- Okej.

Vi hade en rätt lång konversation, vi gick runt i massa olika butiker och affärer. Cody var tvungen och gå så vi sa hejdå.
- Hejdå Cody, lycka till med barnet och hälsa Cindy.

- Tack Vanessa, hejdå, vi ses.

Jag började gå hemåt. Steve ringde mig.
- Hej Vanessa, det är flera flera tusen som står i kö för biljetterna!

- Jaha, okej, vad roligt..!

- Ja, och så ville jag bara påminna dig om att du ska välja kläder hos George så du inte glömmer det.

- Vilken tid?

- Runt 6 kommer vi och hämtar dig med limousinen.

- Okej, se till att täcka fönstrerna noga.

- Det ska jag hejdå!

- Hejdå, ring när ni är utanför!

- Okej.

Jag la på och sen letade jag efter mamma. Hon var ingenstans.
Hon hade skrivit en lapp och lagt på bordet.
"Jag är ute och träffar Louis, finns mat i ugnen om du vill ha"

Jag tog och skrynklade ihop lappen och slängde den.
Jag bad tjejerna att komma över.
- We'll be there in a minute!

- BRA.
Det ringde på dörren och jag öppnade.
- Heeej tjejer!

- Hej Nessii.

- Kom in till köket.

Vi tog fram potatisgratäng, och så började vi prata om saker.
- Vad har du gjort idag Vanessa?

- Jag träffade faktist Cody idag! Han ska bli pappa om 4 månader!

- Va? Vad roligt! Vem är hans tjej?

- Hon heter Cindy.

- Jaha, okej!

- Han berättade en sak om Cameron idag.

Vadå?

SÅJA, DEL 24 UTE :) FATTAR NI VAD DET ÄR HON SKA SÄGA TILL TJEJERNA OM CAMERON?? :D

KOMMENTERA DET ISÅFALL!
NU SKA JAG GÖRA LITE ANNAT, OCH NÄSTA DEL KOMMER NOG IMORGON!!

PUSS & KRAM!

~Nora~


PS: DEN BILDEN PÅ HUNDEN ÄR BOOBO =)

För kontakt: ↓




     Postat av: Sandra 8)

vaddå imon?! :( ikvääll, snääälla <3



       Datum: 2012-01-20 Tid: 14:16:04

     Postat av: Emma

skit bra,,, btw as snyyyyyyggg header!<33



       Datum: 2012-01-20 Tid: 14:17:42 URL: http://nattstad.se/emmakrarup

     Postat av: Habiba =)

Jättebra skrivit Nora! ;) ♥



       Datum: 2012-01-20 Tid: 16:05:34

     Postat av: Anonym

GRYMT!! <3



       Datum: 2012-01-20 Tid: 16:48:07

     Postat av: Anna D

Du är så bra på att skriva!!



       Datum: 2012-01-20 Tid: 16:49:07

     Postat av: Sofia

ååh lilla Boobo, så söt! :D



       Datum: 2012-01-20 Tid: 16:49:41

     Postat av: Josephine

älskar verkligen din story, NÄSTA DEEL!!! <3



       Datum: 2012-01-20 Tid: 16:50:13

     Postat av: Linnea Ottosson

vad duktig du är på att skriva, hoppas det kommer bli någon bok av detta! :))



       Datum: 2012-01-20 Tid: 16:51:14

     Postat av: jaquieline

Faaan va bra bloggg jag dör!!!



       Datum: 2012-01-21 Tid: 13:01:48

     Postat av: jennie

haha boboo är det sötaste jag har sett!!!!! <3



       Datum: 2012-01-21 Tid: 13:02:13

     Postat av: Emma

Älskar denna bloggen!! =)



       Datum: 2012-01-21 Tid: 13:02:56 URL: http://Emmasfotoblogg.se

     Postat av: sara

Äntligen wohoooo



       Datum: 2012-01-21 Tid: 13:03:09

     Postat av: hille

Riktigt braa nora!!! Du är grym på att skriva!!



       Datum: 2012-01-21 Tid: 13:05:15

     Postat av: helén

Åh nyfiken på nästa del hiih



       Datum: 2012-01-21 Tid: 13:05:33

     Postat av: Alice Karlsson

Vad duktig du är på att skriva Nora! detta borde bli en bok! =)



       Datum: 2012-01-21 Tid: 13:06:05

     Postat av: Jenna

Såg att du har väldigt hög statistik till bloggen, hur får man det? har nu nåt tips? kram



       Datum: 2012-01-21 Tid: 13:06:47

     Postat av: Hanna Fransson

Skitbra blogg!!!!!



       Datum: 2012-01-21 Tid: 13:10:17

     Postat av: Frida

Älskar att klicka in här och läsa! grym är du kram Frida



       Datum: 2012-01-21 Tid: 13:11:18 URL: http://blogg.st.nu/fridas/

     Postat av: Älskar hundeeen

haha hunden är så sjukt söt att jag dör!! <3 <3 <3



       Datum: 2012-01-21 Tid: 13:11:38

     Postat av: Bieber lover

Cameron såå snygg <3



       Datum: 2012-01-21 Tid: 13:11:55

Namn:
Kom ihåg mig?♥
Din E-postadress?: (bara jag kan se)

Din blogg/hemsida?♥:

Vad vill du skriva?:

RSS 2.0